abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32034499
Welke admins zijn dan pubers?
pi_32050256
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:54 schreef jpjedi het volgende:
Ik wil toch eens pubergedrag in het algemeen noemen als ergernis op fora zoals fok.

-Jonge posters met puber gedrag en grove uitspraken uit het niets zouden beter begeleid moeten worden.
Ga je gang om een begeleidingssysteem op te zetten
quote:
-Minimum leeftijd voor Admins.. Hoe kun je wijze en neutrale admin acties verwachten als je zelf nog maar net komt kijken. Is "goed zijn met computers" equivalent aan wijsheid?
Leeftijd heeft geen fuck te maken hoe iemand in een bepaalde situatie handelt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32050344
Waarom moeten er trouwens zoveel slowchat topics zijn? 1 zou toch genoeg moeten zijn
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 7 november 2005 @ 12:34:01 #104
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_32053272
omdat de Boffers dan niet over voetbal kunnen praten in een battlefield 2 topic
En de nintendo fanboys ook geen tegengas willen hebben in een slowchat topic
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 7 november 2005 @ 12:38:18 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32053403
Nintendo slowchat is er puur zodat we algemene Nintendo info daar kunnen bespreken, zonder dat mensen die Nintendo een minder warm hart toedragen de sfeer komen verpesten. Verder lijkt het me niet meer dan normaal dat een grote clan binnen FOK een eigen topic krijgt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 7 november 2005 @ 12:45:23 #106
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_32053619
het grappige is nog dat ze een eigen forum hebben
  maandag 7 november 2005 @ 12:48:38 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32053695
Een eigen forum? Dan is een eigen topic hier wat overdreven ja En nee, Ninty SC gaat niet naar de Nintendo forums
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  maandag 7 november 2005 @ 12:49:47 #108
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_32053732
ik zat meer aan cubezone.nl te denken
pi_32054103
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo slowchat is er puur zodat we algemene Nintendo info daar kunnen bespreken, zonder dat mensen die Nintendo een minder warm hart toedragen de sfeer komen verpesten. Verder lijkt het me niet meer dan normaal dat een grote clan binnen FOK een eigen topic krijgt.
Het Nintendo slowchat topic kan ik nog enigszins begrijpen, al kan er een redelijk deel van de onderwerpen ook gewoon in de verscheidene andere topics over Nintendo producten. Maar waarom een spel als BF2 een apart slowchat topic moet hebben ontgaat mij eigenlijk.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32054226
Het is been BF2 slowchat topic, het is een BoF slowchat topic. En dat was nodig omdat het gewone BF2 topic zo ontoegankelijk was voor non-BoFfers als maar kan.
  maandag 7 november 2005 @ 13:07:24 #111
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32054238
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:03 schreef Tain het volgende:

[..]

Het Nintendo slowchat topic kan ik nog enigszins begrijpen, al kan er een redelijk deel van de onderwerpen ook gewoon in de verscheidene andere topics over Nintendo producten. Maar waarom een spel als BF2 een apart slowchat topic moet hebben ontgaat mij eigenlijk.
Het Nintendo topic is ook niet echt per se een slowchat topic. We willen er gewoon alles van Nintndo in bespreken. Er komt bijvoorbeeld nog een uitgebreide OP met informatie over Nintendo en haar consoles.

Het battlfield sc topic is, voor zover ik nu begrepen heb, gewoon een SC van BF spelers, niet over BF zelf. Dat kan in het algemene SC topic lijkt me ja.
pi_32054494
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het Nintendo topic is ook niet echt per se een slowchat topic. We willen er gewoon alles van Nintndo in bespreken. Er komt bijvoorbeeld nog een uitgebreide OP met informatie over Nintendo en haar consoles.

Het battlfield sc topic is, voor zover ik nu begrepen heb, gewoon een SC van BF spelers, niet over BF zelf. Dat kan in het algemene SC topic lijkt me ja.
Dan is de titel Nintendo Slowchat redelijk misleidend en was Nintendo Algemeen beter geweest. Ik krijg zelf bij deze hoeveelheid slowchat topics dat er voor elke clan (ook al hebben ze hun eigen forum) een slowchat topic in het leven wordt geroepen en in het leven geroepen kan worden. Dus kom maar op eigenlijk met de F.E.A.R. slowchat, CoD2 slowchat, voor elke World of Warcraft server een eigen slowchat, etc
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 7 november 2005 @ 13:16:53 #113
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32054536
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:15 schreef Tain het volgende:

[..]

Dan is de titel Nintendo Slowchat redelijk misleidend en was Nintendo Algemeen beter geweest. Ik krijg zelf bij deze hoeveelheid slowchat topics dat er voor elke clan (ook al hebben ze hun eigen forum) een slowchat topic in het leven wordt geroepen en in het leven geroepen kan worden. Dus kom maar op eigenlijk met de F.E.A.R. slowchat, CoD2 slowchat, voor elke World of Warcraft server een eigen slowchat, etc
Persoonlijk interesseert het me niet eens zo heel veel, ik lees toch alleen de topics die ik interessant vind en die verschijnen in myAT. Tis iets dat de mods moeten beslissen uiteindelijk
pi_32054778
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Persoonlijk interesseert het me niet eens zo heel veel, ik lees toch alleen de topics die ik interessant vind en die verschijnen in myAT. Tis iets dat de mods moeten beslissen uiteindelijk
Dat je alleen de topics leest die je interessant vindt lijkt me vrij logisch, maar op deze manier geef je eigenlijk al aan dat er voor elke groep die een slowchat topic wil hebben er een slowchat topic mag komen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32054980
Nintendo Slowchat is inderdaad niet geheel de juiste benaming; een Nintendo Algemeen topic zie ik bestaansredenen voor. Er zijn immers zat gebeurtenissen die over heel Nintendo gaan; dan kan je het in elk Nintendo topic gaan posten, maar een post in algemeen is dan makkelijker. Simpelweg omdat Nintendo nu eenmaal 4-5 platformen en tientallen games bestrijkt, is een algemeen topic meer op zijn plaats dan 1 game van 1 uitgever.
pi_32055656
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:30 schreef Thomper het volgende:
Nintendo Slowchat is inderdaad niet geheel de juiste benaming; een Nintendo Algemeen topic zie ik bestaansredenen voor. Er zijn immers zat gebeurtenissen die over heel Nintendo gaan; dan kan je het in elk Nintendo topic gaan posten, maar een post in algemeen is dan makkelijker. Simpelweg omdat Nintendo nu eenmaal 4-5 platformen en tientallen games bestrijkt, is een algemeen topic meer op zijn plaats dan 1 game van 1 uitgever.
Er zijn ook zat dingen die bijv heel Sony aangaan maar toch alleen in het PS3 topic worden geplaatst, maar ik open wel een Sony Algemeen slowchat topic en een Microsoft Algemeen slowchat topic zodat de algemene dingen daar worden gepost
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32055936
Dat kan natuurlijk best; als er goede discussie is zou ik geen bezwaar van de mods verwachten. Sony heeft ook de PS3, PS2, en PSP, dus echt meerdere platformen, en is nog redelijk actief op gamesgebied. Bij Microsoft heb je de 360 en de gewone Xbox, waarbij de gewone Xbox toch langzaam stervende is. Daarnaast is Microsoft zelf niet zo'n gamedeveloper; Rare is half in-house te noemen, Bungie is nu wat stilletjes..

Het kan natuurlijk best, maar van de drie grote bedrijven is Nintendo toch het actiefst op game-develop gebied. Overigens zou een EA-Algemeen topic dus ook zeker tof zijn.
pi_32058450
Het BoF topic is trouwens ook niet echt als slowchat bedoeld, maar meer als een BF2 topic zoals het eerst was, BoFers die lullen over hun potjes en tussendoor ook wat slap kunnen ouwehoeren. Zodat mensen die zich hieraan storen gewoon kunnen posten in het BF2 topic.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_32058582
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:01 schreef Thomper het volgende:
Dat kan natuurlijk best; als er goede discussie is zou ik geen bezwaar van de mods verwachten. Sony heeft ook de PS3, PS2, en PSP, dus echt meerdere platformen, en is nog redelijk actief op gamesgebied. Bij Microsoft heb je de 360 en de gewone Xbox, waarbij de gewone Xbox toch langzaam stervende is. Daarnaast is Microsoft zelf niet zo'n gamedeveloper; Rare is half in-house te noemen, Bungie is nu wat stilletjes..

Het kan natuurlijk best, maar van de drie grote bedrijven is Nintendo toch het actiefst op game-develop gebied. Overigens zou een EA-Algemeen topic dus ook zeker tof zijn.
Volgens mij vergeet je dat Microsoft ook een behoorlijke PC publisher is (evenals SOE overigens)
pi_32058724
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:27 schreef peristilius het volgende:
Het BoF topic is trouwens ook niet echt als slowchat bedoeld, maar meer als een BF2 topic zoals het eerst was, BoFers die lullen over hun potjes en tussendoor ook wat slap kunnen ouwehoeren. Zodat mensen die zich hieraan storen gewoon kunnen posten in het BF2 topic.
Dus als iemand zich aan iets zou storen dan mag er een apart topic over hetzelfde onderwerp gemaakt worden waar de storende factor besproken wordt?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32058876
Er staat overigens een interessant topic in FC mbt slowchats, misschien leuk leesvoer
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32059062
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef Tain het volgende:

[..]

Dat je alleen de topics leest die je interessant vindt lijkt me vrij logisch, maar op deze manier geef je eigenlijk al aan dat er voor elke groep die een slowchat topic wil hebben er een slowchat topic mag komen.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat overal een slowchat topic voor geopend wordt, bij het Nintendo slowchat topic had ik zelf ook al mijn twijfels. Maar een grote fanatieke Fok!clan mag van mij best een clantopic.

Nintendo, Sony en Microsoft slowchat verander ik even in gewoon algemeen, echte slowchat hoort natuurlijk in het slowchat topic, maar ik wil wel even kijken hoe deze topics het gaan doen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_32059077
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:36 schreef Tain het volgende:

[..]

Dus als iemand zich aan iets zou storen dan mag er een apart topic over hetzelfde onderwerp gemaakt worden waar de storende factor besproken wordt?
Tuurlijk niet, het gaat hier over een BF2 Fok! clan, het is gewoon handig dat zij als clan een eigen topic hebben op Fok! waar zij het kunnen hebben over hun clan zaken en misschien ook wat gezelligheid binnen hun groep kunnen houden zonder dat mensen in het BF2 topic daar last van hebben.

Hattrick spelers hebben ook hun eigen Fok! cup topic, daar hoor ik je nooit moeilijk over doen?
  maandag 7 november 2005 @ 15:54:32 #124
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_32059249
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

Dat houdt het BF topic ook een stuk toegankelijker.
-
pi_32059393
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:48 schreef peristilius het volgende:

[..]
Hattrick spelers hebben ook hun eigen Fok! cup topic, daar hoor ik je nooit moeilijk over doen?
Weken terug deed tain daar al moeilijk over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')