Was een goed idee van je....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
probeer het volgende eens.
router / modem uitzetten
één minuut wachten.
En weer aanzetten.
niet iedereen heeft een hoge kabelsnelheid voor 4 streams tegelijkertijd...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:14 schreef APK het volgende:
[..]
Nogmaals, de meeste mensen kijken 4 streams tegelijk en hebben geen problemen.
Ik snap niet waarom jij slechts één stream bekijkt.
Ik heb er eentje met vier streams... Heb jouw url erin geplakt en hij doet niets... Ook niet als ik er andere nummertjes achter zet...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:17 schreef Woessssj het volgende:
Je moet wél even de url openen in je MP he?
SC SC SC [[[[[alleen voor NIET leden]]]]]quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil ook een topic zodat ik kan melden dat mijn streams het wel doen! Ik voel mij gediscrimineerd!
Is dus toch je snelheid van je abbo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nu overigens maar 2 van de 4 streams aanstaan en dat werkt goed...
That's a start, Ik heb Media Player en kijk 1 stream tegelijk.. meer hoef ik niet, kan snel genoeg wisselen.. maar wél met die url, én met @home...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb er eentje met vier streams... Heb jouw url erin geplakt en hij doet niets... Ook niet als ik er andere nummertjes achter zet...
Ik heb nu overigens maar 2 van de 4 streams aanstaan en dat werkt goed...
Verklaart echter niet waarom ik tot vorige week wél gewoon vier streams kon kijken en nooit problemen had.
Ik weet niet hoe ik die snelheid aan kan passenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is dus toch je snelheid van je abbo.
Zet de snelheid in mp eens op 256kbps en dan 4 streams
In de opties bij prestatiesquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik die snelheid aan kan passen![]()
Heb overigens BBstream....
Moet je effe mp los opstarten en bij opties staat ergens (prestaties of netwerksnelheid en daar kun je slececteren wat de max. snelheid moet zijn... ik zou hem zetten op 256kbps in jou geval...)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik die snelheid aan kan passen![]()
Heb overigens BBstream....
en daarna even die url openen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet je effe mp los opstarten en bij opties staat ergens (prestaties of netwerksnelheid en daar kun je slececteren wat de max. snelheid moet zijn... ik zou hem zetten op 256kbps in jou geval...)
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:27 schreef Woessssj het volgende:
[..]
en daarna even die url OPNIEUW openen...![]()
Done! Maar geen verschilquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet je effe mp los opstarten en bij opties staat ergens (prestaties of netwerksnelheid en daar kun je slececteren wat de max. snelheid moet zijn... ik zou hem zetten op 256kbps in jou geval...)
Misschien nog 1 keer een reset comp. en anders schiet mij maar lek dan....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |