Whehe, Ramona is een pot met goud.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef RobbieRicardo het volgende:
ramona je bent de mijne voor altijd zelfs de regenboog in de lucht bestaat niet langer
Dat roep ik ook als ik wil neuken!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef RobbieRicardo het volgende:
ramona je bent de mijne voor altijd zelfs de regenboog in de lucht bestaat niet langer
Oh, sorry.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Doe aub normaal ik laat haar dit straks zien
ik ook toen ik haar in der ogen spoot! zij vond het alleen wat minderquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:09 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik weet nu pas wat liefde is
Is er nog wat liefs wat wij aan Ramona kunnen melden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:09 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik weet nu pas wat liefde is
aleen maar goede dingen over de RR daar houd ze van en ik van haar!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:10 schreef Pool het volgende:
[..]
Is er nog wat liefs wat wij aan Ramona kunnen melden?
Iets waar ze botergeil van wordt bijvoorbeeld, ik noem maar wat?
Ik weet dat je van haar houd. Je trekt er graag aan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:11 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
aleen maar goede dingen over de RR daar houd ze van en ik van haar!
En de echte pappie dan? Wat vindt die daarvan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:16 schreef RobbieRicardo het volgende:
jou kleine voelt als een zoon van mij en hij heeft nu zijn pappie terug zeg dat maar
die heeft geen veratwoording voor zijn eigen kind en verdiend dus niet dat hij een echte man is delaffe hond.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:18 schreef Pool het volgende:
[..]
En de echte pappie dan? Wat vindt die daarvan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |