Eensch. En voor mij kunnen ze een album als '13' toch niet meer overtreffen. Dat is duidelijk te zien aan 'Think Tank', een paar aardige nummers, maar voor de rest...quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:15 schreef Boeman het volgende:
Aan de ene kant Jammer, maarja ze hebben al zoveel moois gemaakt. En de best of is ook al uitgebracht: vaak betekent dat het einde van een band...
Laat staan het miskende meesterwerk "The Great Escape". Nog altijd de onderschatte Blur plaat...quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eensch. En voor mij kunnen ze een album als '13' toch niet meer overtreffen.
Die vind ik ook gaaf, maar ik vind Modern Life Is Rubbish eigenlijk meer het meest onderschatte werk van Blur.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:37 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Laat staan het miskende meesterwerk "The Great Escape". Nog altijd de onderschatte Blur plaat...
The great escape - als je de eerste twee nummers skipt, krijg je een erg mooie, goed lopende plaat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:52 schreef DaisyDuke het volgende:
... en weer wordt The Great Escape over het hoofd gezien.
Ik vind er ook weinig aan...quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die vind ik ook gaaf, maar ik vind Modern Life Is Rubbish eigenlijk meer het meest onderschatte werk van Blur.
En als ik TGE opzet, gaat m'n vriend gillen, hij vindt dat echt de meest vreselijke Blur cd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |