quote:Als ze maar weer niet zo geforceerd experimenteel gaan doen als op 13.
Op zaterdag 03 augustus 2002 15:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nieuwe album komt in Januari uit. Alborn zegt beinvloed te zijn door het werk voor de Gorillaz, dus dat kan leuk worden.O.a. Fat Boy Slim produceert het album.
quote:Zal wel goed komen met Blur dit keer. Evolutie is goed, maar revolutie niet.
Op zaterdag 03 augustus 2002 16:22 schreef -Wepeel2- het volgende:Als ze maar weer niet zo geforceerd experimenteel gaan doen als op 13.
Maar ik denk dat Albarn met Gorillaz al een beetje heeft kunnen oefenen. Ik ben dus benieuwd wat het gaat worden.
Hoop op een mix van stevige nummers en mooie rustige.
quote:En coffe & TV
Op maandag 05 november 2001 22:46 schreef Tijn het volgende:
Was Song 2 geen hit dan?
Blur interview: How would you describe your front man?
Blur: "He is WHEE, very wheeee"
Dat zijn nou goede mensen
quote:Leuk.
Op zaterdag 03 augustus 2002 15:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nieuwe album komt in Januari uit. Alborn zegt beinvloed te zijn door het werk voor de Gorillaz, dus dat kan leuk worden.O.a. Fat Boy Slim produceert het album.
Blur vind ik een aantal erg grappige nummers hebben (die clip van Boys & Girls is trouwens ook enorm lachen). Gisteren nog bijna een cd van gekocht, maar toch maar laten liggen.
quote:Waarom nou? Op een CD van Drs P na is het wel de beste aankoop die je kunt doen. Heel wat beter dan die metal-gedrochten.
Op zondag 04 augustus 2002 23:56 schreef Seborik het volgende:[..]
Leuk.
Blur vind ik een aantal erg grappige nummers hebben (die clip van Boys & Girls is trouwens ook enorm lachen). Gisteren nog bijna een cd van gekocht, maar toch maar laten liggen.
quote:Kijk volgend weekend nog wel even of hij er staat.
Op maandag 05 augustus 2002 18:51 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Waarom nou? Op een CD van Drs P na is het wel de beste aankoop die je kunt doen. Heel wat beter dan die metal-gedrochten.
Vaaaaaaag allemaal.
quote:Coxon is bezig met een solo-album, wat niet wil zeggen dat hij er uit is gestapt. Ik hoop het in ieder geval niet.
Op dinsdag 17 september 2002 22:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Al wekenlang geruchten of Graham Coxon de band uit is. Hij zou eerst met ruzie met Damon Alborn de band verlaten hebben omdat Alborn te arrogant was na z'n successen met de gorilla's (maar dat had ik van TMF, dus dat was onzin), toen ontkenden ze dat, toen zei Norman Cook (fat boy slim dus) dat het toch wel zo was, toen werd het weer ontkend, en nou was de rest van de band met Norman Cook maar zonder Coxon naar marokko voor het afmixen en zo.Vaaaaaaag allemaal.
quote:Ja best wel. Ik denk ook wel dat blur zijn langste tijd heeft gehad.
Op dinsdag 17 september 2002 22:13 schreef I.R.Baboon het volgende:Vaaaaaaag allemaal.
quote:Dat zou erg jammer zijn. Ze moeten iig nog 1x bewijzen dat ze beter zijn dan Oasis.
Op woensdag 18 september 2002 00:05 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja best wel. Ik denk ook wel dat blur zijn langste tijd heeft gehad.
quote:Dat hebben ze wmb al gedaan hoor!
Op woensdag 18 september 2002 01:01 schreef I.R.Baboon het volgende:Dat zou erg jammer zijn. Ze moeten iig nog 1x bewijzen dat ze beter zijn dan Oasis.
Hij heeft me nog niet bij de keel gegrepen. Maar dat kan nog komen.
Out of Time wordt iig wel al beter als je hem vaker hoort.
Hoe dan ook, in mei koop ik zeker weten de CD!
Nog nooit van gehoord. Ga daar snel verandering in brengen. Ik heb door dit forum al een hoop mooie uziek leren kennen
quote:Shame on you!
Op woensdag 21 mei 2003 22:24 schreef Summertime het volgende:
Blur ????Nog nooit van gehoord. Ga daar snel verandering in brengen. Ik heb door dit forum al een hoop mooie uziek leren kennen
Koop b.v. eens de best of van blur. Kan me niet indenken dat er iemand is die dat NIET leuk zal vinden.
quote:Op de site van blur was ie gewoon legaal te beluisteren (zie voor link de vorige pagina), maar dat was wel kutkwaliteit.
Op woensdag 21 mei 2003 22:42 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Ik heb de nieuwe cd nog niet gehoorden ik wilde hem ook niet downloaden omdat ik daar eigenlijk op tegen ben..kinda'...
Heb alleen Out of Time gehoord...goed nummer, maar wel na een paar keer luisteren..ben benieuwd of het nog experimenteler wordt dan 13...
lekker
quote:thanx,
Op woensdag 21 mei 2003 22:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het concert dat blur op 12 mei gaf in Londen is vrijdag om 23:00 te zien op 3voor12TV via www.3voor12.nl
Waar moet het heen met deze wereld?
Toch hebben ze wel leuke liedjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |