Hoezo dubbel bedrogenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:30 schreef schatje het volgende:
[..]
In het gesprekje met Linda zei ze nog dat ze verbaasd is dat Ingrid het zo goed opvatte, omdat Menno haar dubbel had bedrogen.
Ze is gewoon teleurgesteld dat het geen drama is geworden.
Chantal denkt zeker dat zij dan haar plaats kan innemen..... Nou! Dan ga ik emigreren....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:25 schreef Wup het volgende:
[..]
is Beatrix al uit haar functie ontheven?
Ach, ze hebben wel wat van elkaar, en de een praat een beet te geaffecteerd en de ander iets te kraaienachtig...........quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:34 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Chantal denkt zeker dat zij dan haar plaats kan innemen..... Nou! Dan ga ik emigreren....
Maar die lippen zeg wel: EVEN NIETquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:07 schreef scanman01 het volgende:
Gert, zie dat eens liggen... Je kunt bijna liplezen
[afbeelding]
Chantal vertelde dat Menno 's nachts Ingrid nog wakker had gemaakt om het haar te vertellen. Vandaar het dubbele bedrog dus...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zijn de woorden van Chantal. Snap ik ook niet helemaal.
Misschien heeft chantal op lieske gestemd om de indruk weg te nemen dat zij de stoker was om rob het huis uit te krijgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:08 schreef scanman01 het volgende:
De enige nominatie die ik gisteren niet begreep is die van Chantal. Ik snap niet dat er geen andere mensen schijnen te zijn aan wie ze veel meer een hekel heeft. Ze zei net nog dat er maar weinig mensen zijn die ze de overwinning gunt... en liet doorschemeren dat ze er niet veel mag.
Volgens mij is niet andersom heeft chantal de boel opgestookt tegen robquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:11 schreef Day het volgende:
[..]
Chantal vertelde net dat ze zich ineens realiseerde dat ze zo opgestookt is door Ingrid en Menno en dat ze zo aan ze wilde laten zien dat ze nog steeds zelf d'r beslissingen neemt.
Dan wordt het wel een nachtmerie van haar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vraag mij af wat * de aanstaande minnaar* () van Chantal allemaal voor info *van buitenaf* gaat vertellen. Weet bijna zeker dat ze hem niet loslaat voordat hij geestelijk uitgezogen is op het gebied van BB5. (hoe kom ik over? wat staat er in de pers?)
ik stem voor... een fok mol in het BB huis ......quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:43 schreef bloodymary het volgende:
Is hier geen vrijwillige man te vinden die zich op wil geven als de a.s. minnaar van Chantal, Scanman of Gert of zo?
100% zeker dat de dokter niet alles mag vertellen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:26 schreef Wup het volgende:
[..]
wel lief hoor, Lieske is wel snel tevreden met kleine dingetjes, hij heeft vast instructies gehad van BB
Ik vroeg het ook al aan mijn mannetje... Dan kan hij haar meteen voor me uit de weg ruimen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:43 schreef bloodymary het volgende:
Is hier geen vrijwillige man te vinden die zich op wil geven als de a.s. minnaar van Chantal, Scanman of Gert of zo?
Peter6000 heeft zich al opgegeven, zegt-ie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:43 schreef bloodymary het volgende:
Dus als jouw vriend of man vreemd gaat... maar jij weet dat niet... ben je niet bedrogenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Chantal vertelde dat Menno 's nachts Ingrid nog wakker had gemaakt om het haar te vertellen. Vandaar het dubbele bedrog dus...
Maar ik geloof dat Ingrid helemaal van niets wist en dús is ze helemaal niet bedrogen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter6000 heeft zich al opgegeven, zegt-ie.
Ik dacht dat het nog over het homo-verhaal ging hier....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dus als jouw vriend of man vreemd gaat... maar jij weer dat niet... ben je niet bedrogen
Ben te oud had er wel graag in de zeik willen nemen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:43 schreef bloodymary het volgende:
Ik doelde meer op het bedrogen worden in het algemeenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nog over het homo-verhaal ging hier....
haha, ze redt zich aardig zonder nicotine vandaagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:47 schreef Gert het volgende:
Dido denkt zeker dat met het schoonmaken van dat tafeltje haar huishoudelijke taken er voor de rest van de maand weer op zitten. Kaksnol.
[afbeelding]
Als het NIET waar is en hij verteld het me niet heeft hij me idd niet bedrogen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het bedrogen worden in het algemeen
Daar heb je weer gelijk in... in dit geval danquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het NIET waar is en hij verteld het me niet heeft hij me idd niet bedrogen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |