abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31254283
Sinds gister gaat het niet heel erg goed met em. Waarschijnlijk blind aan een oog. Moet er om 4 uur mee naar de dierenarts. Zielig gezicht :'( Worden deze vaak afgemaakt of niet? Ik weet niet precies hoe die er aan komt. Hij zat achter het tuinschuurtje en opeens begon die te piepen toen m'n moeder hem wou pakken, aangezien die haar hok in moet. Ze eet nog wel, drinken weet ik niet. Is het mogelijk dat de cavia met 1 oog verder door het leven kan? Ze is nog niet eens 2 jaar :'(
pi_31254658
Met één oog zal wel moeten kunnen denk ik. Maar houd haar maar in de gaten, een zieke cavia is vaak al snel een dode cavia. Warm houden, donker zetten, en opletten dat ze blijft drinken!
Het is altijd een feest, als zij zijn langs geweest!
pi_31254901
Ze ziet er nu al wel weer een stuk beter uit

Ademt rustig/normaal. M'n zusje zorgt er altijd goed voor, dus dat zit wel goed

Net niet gegeten, maar goed, ze zullen toch niet de hele tijd blijven eten ik heb tenslotte ook niet altijd honger.
pi_31257771
hij is weer terug van de DA die kon niets vinden, en zij dat ie weer in het weekend door de tuin zal hobbelen, dus dat zit wel goed waarschijnlijk heeft ie alleen psychische klachten ofzo bang enzo voor iets. Misschien die andere dikke in dat hok Komt vast wel weer goed
pi_31257899
nouja het is natuurlijk wel een beetje eng als je va 1 kant niets ziet aankomen
maareh.. volgens mij komt het dan best goed hoor
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_31263865
Heeft deze cavia een vriendje of vriendinnetje? Het is namelijk zo dat cavia's een stuk gelukkiger zijn als ze samen met een soortgenootje leven! Het zijn groepsdiertjes. Dat zal wellicht helpen met de angstige/ongelukkige gevoelens van het beestje.
pi_31286850
Cavia zit samen met vriendinnetje in het hok. Ze hebben verder geen ruzie, dus dat is geen probleem Ik weet niet waardoor het komt. Misschien is ze er bang voor, omdat die andere nogal dik is en er graag overheen wilt gaan liggen.

Vanochtend nog even gekeken en ze zaten er gelukkig bij Gaat weer helemaal top met het beessie. Zal morgen even een foto maken
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:26:36 #8
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31287498
gelukkig! Mooi dat het weer beter gaat !
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31287560
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:42 schreef sannydude het volgende:
hij is weer terug van de DA die kon niets vinden, en zij dat ie weer in het weekend door de tuin zal hobbelen, dus dat zit wel goed waarschijnlijk heeft ie alleen psychische klachten ofzo
Moet 'ie nou naar de dierenpsycholoog?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_31300205
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:29 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Moet 'ie nou naar de dierenpsycholoog?
Ze moet het maar met ons doen

thnx bhfh
pi_31342933
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:01 schreef sannydude het volgende:
Zal morgen even een foto maken
Doe dat
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_31343002
Je kan de foto's in het volgende topic zetten: [centraal] Cavia's met foto's!
Gezellig alle caafjes bij elkaar!
pi_31343004
Komt eraan hoor, maar was m'n oplader van m'n camera kwijt maar heb em nu

Ze zitten buiten in een hok, dus nu een foto maken gaat ook niet meer, maar morgen zijn ze er hoor echt waar
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:44:59 #14
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31343398
Ik denk er sterk aan dat ik er ook 2 ga nemen, ik ben nu veel meer thuis, omdat ik aan de studie ben en een collega kan wel oppassen als ik wel ben denk ik. wat kosten die beesten aan onderhoud ongeveer en waar moet je opletten als je er één koopt?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31344817
Vraag het in het cavia topic hierboven aangegeven BHFH.
pi_31362776

De desbetreffende cavia

Ziet er weer helemaal fit uit

O ja, moest in andere topic worden geplaatst oeps
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:20:03 #17
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_31362865
*zeikerig doet mode*
De bodembedekking is niet goed...stro is veel te ruw voor de cavia-pootjes en als het in de oogjes komt kan dat erg pijn doen. Wellicht dat dit dus is gebeurt Zorg dus voor een wat zachtere bodembedekking, is beter voor de caafjes
*zeikerig doet mode*
To infinity…and beyond!
pi_31362927
zal het doorgeven aan mams
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:23:59 #19
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_31362982
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:22 schreef sannydude het volgende:
zal het doorgeven aan mams
Ja, sorry hoor...wil niet als een zeikerd overkomen, maar de cavia heeft vrij zachte pootjes in tegenstelling tot konijnen enzo. Daar is stro wel goed voor, maar je cavia kan beter op zaagsel ofzo zitten. Dat is naast stro iig de goedkoopste oplossing. Gebruik het zelf ook. Geeft alleen wat meer rotzooi buiten de kooi
To infinity…and beyond!
pi_31363007
Zolang ze buiten staan, zal dat niet veel uitmaken denk ik
pi_31363138
een blinde cavia kan kerngezond zijn en een normaal leven hebben.Als jouw cavia ziek is, dan is dat niet van de blindheid en zal er een andere oorzaak zijn.
I had a signature once. It was awful.
pi_31363218
Hij is er al weer helemaal bovenop. Net alsof er niets aan de hand is Is er ook niet verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')