Dat wist hij niet, hij dacht gewoon dat zijn dochter in de studio zat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:26 schreef Day het volgende:
Rob weer met z'n dochter! Die was er niet eens!
Of...ze slaat hem (eindelijk) op z´n muil....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel kan altijd nog iets met dido krijgen![]()
![]()
![]()
Dido rookt niet meer wordt hierdoor wat labiele en zou als nog voor roel kunnen kiezen.
Klinkt vreemd maar heb een klein beetje het gevoel
Des te lachwekkender is het dat ze er helemaal niet was!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:26 schreef Falco het volgende:
Denkt Rob nu serieus dat zijn dochter "YES" riep tijdens de bekendmaking van de nominaties. Oh wat zielig en pathetisch! Dat ie erop doordraaft, mên!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:24 schreef CGJung het volgende:
[..]
- als je niet in de richting van het doel schiet, scoor je nooit !
- de bal is rond
- de scheids heeft een brilletje nodig
- als je de bal schiet naar waar niemand staat maak je nooit een één-tweetje!
ziehier ook CGJung heeft verstand van voetbal![]()
Komop meiden maak me gek.....![]()
ach dat valt wel mee, hij staat zichzelf wat moed in te praten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:27 schreef Day het volgende:
Rob: voor de rest ben ik voor niemand bang op de bank.
Die man denkt echt dat hij geweldig is, hè?![]()
Het is beter voor hem dat hij dit denktquote:
Ze noemden ook Overmars, Bergkamp en Stam... die spelen ook al een poos niet meer in Oranje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:15 schreef Falco het volgende:
Ze bedoelen Arjen Robben. Wel knap dat Roel weet dat Davids voor het eerst sinds zoveel jaar er weer bij zit.
Toen ze in beeld kwam moest ik spontaan aan ma Flodder denkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is beter voor hem dat hij dit denkt
(het was dat enge mens bovenin die later in de internetuitzending ook zo tekeer ging, dacht nog even dat het een fokster was)
haha waarom schat jij fokkers zo in?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:29 schreef Loedertje het volgende:
Het is beter voor hem dat hij dit denkt
(het was dat enge mens bovenin die later in de internetuitzending ook zo tekeer ging, dacht nog even dat het een fokster was)
Wel leuk dat hij het positief kan bekijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:26 schreef Day het volgende:
Rob weer met z'n dochter! Die was er niet eens!
VInd je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:28 schreef Wup het volgende:
[..]
ach dat valt wel mee, hij staat zichzelf wat moed in te praten.
Als dido roel een klap geeft nou dan hou ik mijn hart vast.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:27 schreef CGJung het volgende:
[..]
Of...ze slaat hem (eindelijk) op z´n muil....(zij was toch degene die waarschuwde dat ze een draak zou worden???)
ik kan het me gewoon niet voorstellen, hij is doodsbang voor die bankquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:31 schreef Day het volgende:
VInd je?
Weet niet, hij zegt het me net iets te vaak en al vanaf week 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |