je hebt niet echt veel geduld he..adhd patientjequote:
crap.. zal ik ze dan toch maar bellen om ze erop te wijzen? Dan is het tenminste klaar..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:12 schreef woooohaa het volgende:
Toegegeven, dit duurt wat lang maar die afschrijving zal vroeger of later toch wel komen. Er loopt bij zo'n hotel ook nog een administratie mee. Als daar blijkt dat een bepaalde transactie niet geslaagd is, wordt ie (desnoods handmatig, ze hebben je handtekening) nogmaals aangeboden. Dit mag ook na een half jaar nog...
Kortom, reken toch maar op een afschrijving tzt.
Goddamn!! 7 maanden wachten?? dat is toch niet normaal.. kan je dan niet een of andere klacht indienen want dat is toch waardeloze service. Ik gebruik mijn creditcard misschien 10 keer per jaar hooguit maar als dit soort dingen normaal zijn dan fuck it, betaal ik vortaan gewoon overal cash..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:33 schreef WorstKaas het volgende:
Ik had afgelopen februari iets betaald met mijn cc. Ik zag het net pas op mijn afschrift september staan....
Die afschrijving bij jou komt nog wel
Volgens mij heet het daarom ook een credit-card. Je koopt iets op krediet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:26 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Goddamn!! 7 maanden wachten?? dat is toch niet normaal.. kan je dan niet een of andere klacht indienen want dat is toch waardeloze service. Ik gebruik mijn creditcard misschien 10 keer per jaar hooguit maar als dit soort dingen normaal zijn dan fuck it, betaal ik vortaan gewoon overal cash..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |