Je gaat je best maar doen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:22 schreef Vava het volgende:
Den Bosch maandagavond![]()
niet dat de meet daar ook daadwerkelijk plaats zal gaan vindenmaar heb gestemd wat mij het beste uitkomt
![]()
Als het inderdaad Amsterdam wordt op een vrijdagavond, in dat geval zal ik proberen of ik mijn dienst kan verzetten. Als het lukt is dat fijn en mooi meegenomen, kans dat het lukt is aanwezig maar niet erg groot![]()
Je kunt in ieder geval bij mij logeren!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:22 schreef Vava het volgende:
Den Bosch maandagavond![]()
niet dat de meet daar ook daadwerkelijk plaats zal gaan vindenmaar heb gestemd wat mij het beste uitkomt
![]()
Als het inderdaad Amsterdam wordt op een vrijdagavond, in dat geval zal ik proberen of ik mijn dienst kan verzetten. Als het lukt is dat fijn en mooi meegenomen, kans dat het lukt is aanwezig maar niet erg groot![]()
Ik moet even kijken wat handig is want ik moet de volgende dag weer op tijd in Breda zijn, in elk geval bedankt voor het aanbodquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval bij mij logeren!
![]()
Je moet!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:51 schreef Sade het volgende:
Mag ik ook stemmen? (voelt zich nog steeds een beetje newbie...)
quote:
Een iemand heb je al gezien in ieder gevalquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:48 schreef Sade het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gestemd op vrijdagavond en op Amsterdam. Maar in principe maakt het me niet zo heel veel uit. Liever niet op een zaterdag omdat dan mijn ov-kaart niet geldig is en liever niet in Maastricht omdat het wel het verst weg is.
Maar mocht het dus op een andere dag gebeuren en op een andere locatie dan ga ik zeker zeker proberen te komen. Ben nu toch wel benieuwd naar de mensen die mijn verslaving gevoed hebben![]()
same herequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb gestemd:
Amsterdam
Vrijdagavond (zomaar, maakt mij niet zoveel uit.)
uiteraard ben jij welkom!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
same here
als ik welkom ben teminste, aangezien ik niet echt in het Lush topic 'woon', maar er toch wel zeer regelmatig even op bezoek kom
Haha allrighty!!! Tof!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:43 schreef MissBliss het volgende:
Nou, ik kwam er al niet bijster veel hoor en ik koop niet echt veel nieuwe dingen meer en ik kan ook gewoon niet oeverloos blijven praten over zeep eerlijk gezegdMaar een meet een keer lijkt me leuk
Je komt gewoon voor mij he?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:43 schreef MissBliss het volgende:
Nou, ik kwam er al niet bijster veel hoor en ik koop niet echt veel nieuwe dingen meer en ik kan ook gewoon niet oeverloos blijven praten over zeep eerlijk gezegdMaar een meet een keer lijkt me leuk
Laten we het daarop houden jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |