quote:
Op mijn OV kaart staat anders dat je vanaf maandag ochtend 4:00 kan reizen met je ovquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Trein wel, bus niet.
En trein is ook pas korting vanaf 9 uur!![]()
Iemand achter me kreeg er een bekeuring voor vanochtend![]()
Samenreiskorting niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:43 schreef Smoved het volgende:
[..]
Op mijn OV kaart staat anders dat je vanaf maandag ochtend 4:00 kan reizen met je ov
Voor het busvervoer heeft er nooit samenreiskorting bestaan.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:00 schreef Piepje het volgende:
Is dit nog steeds zo? Ik dacht je nog steeds wel gewoon korting kreeg voor meereizen in de trein, maar nu beweert mijn zusje dat het is verandert en dat je zowel in bus als trein geen meereiskorting krijgt... Ik kan er op de ibg site niks over vinden.
Eensch!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:17 schreef Roellio het volgende:
Trein: Ja, 3 mensne 40% korting
Bus: Nee
Slotje!
Nee, samenreiskorting geldt niet in de bus (wel Interliner, maar daar kun je weer niks met strippen). En een roze strippenkaart kun je alleen gebruiken i.c.m. een kortingskaart van het 1 of ander, OV of 65-pluspas ofzo.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:49 schreef MeneerMuis het volgende:
Nog even van mijn kant iets wat ik voor de zekerheid wil weten:
Ik heb mijn OV in moeten leveren, maar heb nog wel rode strippenkaart. Ik mag dus niet op zondag met die vriend van mij samen op mijn rode strippenkaart reizen? (vorige week liet die buschauffeur het namelijk wel toe)
huh? samenreiskorting is toch ook niet in interliner?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee, samenreiskorting geldt niet in de bus (wel Interliner, maar daar kun je weer niks met strippen). En een roze strippenkaart kun je alleen gebruiken i.c.m. een kortingskaart van het 1 of ander, OV of 65-pluspas ofzo.
Je kunt het altijd proberen, maar als je een stricte chauffeur tegenkomt heb je pech.
Toen ie bij ons nog reed wel, maar dan heb ik het over zeker vier jaar geleden of nog langer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:21 schreef Piepje het volgende:
[..]
huh? samenreiskorting is toch ook niet in interliner?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |