Kom op mel, iets enthousiaster kan ook welquote:
Ik dacht dat jij al afscheid genomen had van R&P? Of moeten we deze post als onderdeel van je "Second Good Bye Tour zien"?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:04 schreef Tranceptor het volgende:
Mijn problemen zijn altijd unieker dan die van een ander.
Ik hou wel van gepijpt worden.
Communicatieve vaardigheden zijn waardeloos als je de enige bent zonder wapen.
R&P-mods zijn te menselijk, ze maken fouten.
Q is tof.
Hij maakt een uitzondering voor SC en HVJJN als ik me goed herinner.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al afscheid genomen had van R&P? Of moeten we deze post als onderdeel van je "Second Good Bye Tour zien"?![]()
Dien je klacht in in het moderatietopic.quote:
Die komen zeer bekend voor!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:07 schreef Tranceptor het volgende:
Skapunk?
[afbeelding]
De onbetwiste besten.
En af en toe eens een topic die ik interessant vind. Je moet begrijpen dat ik voorheen (we praten al een half jaar terug nu) in 80% van de R&P-topics aanwezig was. Dat begon me te vervelen, dus nu pak ik er af en toe één mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij maakt een uitzondering voor SC en HVJJN als ik me goed herinner.
uh? mijn plusje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:09 schreef melismay het volgende:
Nixxx, je was er al veel langer, zag je plusje straks al en dan kom je niet eens eerder gedag zeggen?!
Je blauwe online plusje?!quote:
ah! is dat daarvoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Je blauwe online plusje?!
Maar succes hoor nixxxie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |