Dan is het de poema's, want die is uiteindelijk naar Jim gegaan... met een gigantische verkrachting van het nummerquote:
Cee +1quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:23 schreef Cee het volgende:
Kon ik maar even bij je zijn?
Die had ik allang gezegd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan is het de poema's, want die is uiteindelijk naar Jim gegaan... met een gigantische verkrachting van het nummer
Wie zong dat danquote:
OMG Gordon.. ze heeft echt geen smaak. Eerst Gordon coveren, nu Brainpower. Zo ze dat nummer voor Brainpower hadden willen zingen?quote:
Locomotion en.......... Fighter!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:25 schreef Cee het volgende:
Jeuj! Ehm, effe denken. Denk denk. Noem 2 nummers die mis gingen tijdens het Idols-avontuur van Marlies.
Al haar nummers?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:25 schreef Cee het volgende:
Jeuj! Ehm, effe denken. Denk denk. Noem 2 nummers die mis gingen tijdens het Idols-avontuur van Marlies.
Je hebt het goed, kom op.. nieuwe vraagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Locomotion en.......... Fighter!
Band verkeerd ingestart en verkeerde tekst.
foutquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga voor Joel.
Svensational +1quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:53 schreef Svensational het volgende:
David
Pufff... wat een klote vraag.. Idols 1 of 2?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:58 schreef BVO het volgende:
Welke deelnemer, die tot de theaterronde kwam, vroeg al bij het inleidende gesprekje van de jury tot de groep in die theaterronde of hij ook zijn nummers ook zelf mocht schrijven enzo?
Maar eerst ben ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
Ik had nog een moeilijke vraag... die weten jullie nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |