ik vond de moeder van lieske wel grappig, ze had helemaal geen zin om daar te zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:04 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb de moeder van Dido & Ing gezien.... Nu weet ik meteen hoe ze er ove 20 jaar uit gaan zien...
Ligt het aan mij of leek de moeder van Tanja net op Jomanda ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:04 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb de moeder van Dido & Ing gezien.... Nu weet ik meteen hoe ze er ove 20 jaar uit gaan zien...
GEFELICITEERD fijne dag !!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef mazaru het volgende:
Goedemorgen allemaal op deze vrolijke verjaardag van mij!![]()
![]()
![]()
Dat geld zit in sokken, in z'n smokinghoes. Dat vindt 'ie niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:04 schreef Wup het volgende:
[..]
eerst zien dan geloven, hij moet tijdens stofzuigen die geldbuildel van roel nog vinden deze week; ik wil wel zien wat er dan gebeurt
Idd met dit microfoonquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond de moeder van lieske wel grappig, ze had helemaal geen zin om daar te zijn
En precies dezelfde manier van uitdrukkingen verneuken. Dat domme wijf uit 'vrienden voor het leven' maar dan echtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef Wup het volgende:
ik vond de moeder van lieske wel grappig, ze had helemaal geen zin om daar te zijn
Ik ben wel benieuwd wat BB daar nog mee gaat doen. Ik kan me niet voorstellen dat ze het hier bij latenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:06 schreef CartWOman het volgende:
Dat geld zit in sokken, in z'n smokinghoes. Dat vindt 'ie niet.
Happy Birthday to youquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd, mazaru!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
dat is nu juist het gekke ze weten dat het een spel is maar wel boos worden als een ander het goed speelt (zoals Menno) ben dan ook reuze benieuwd wat ze zeggen als ze te horen krijgt dat Roel zoveel geld bij elkaar heeft gerookt dan is het vast dr broertje niet meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:08 schreef MissX het volgende:
oh de gesprekken over deo en douchegel zijn alweer begonnen
in de streamverslagen zag ik het volgende nog steaan "Ik zou nooit boos worden. Chantal : Op een nominatie ? Tanja : Nee. Ik dacht echt dat jij op mij had gestemd. Ingrid : Nee. Chantal : Ik zou ontzettend kwaad kunnen worden en tot een soort contactbreuk over kunnen gaan"
Chantalwat een debiel wijf is het ook he, zo kwaad worden om een nominatie
Beseffen die mensen van te voren niet dat e aan een spel mee gaan doen waarin ze bijna 100% zeker weten ooit genonimeerd gaan worden.
quote:
hihi, wat een leuke vergelijkingquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:07 schreef Pinball het volgende:
En precies dezelfde manier van uitdrukkingen verneuken. Dat domme wijf uit 'vrienden voor het leven' maar dan echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |