Het lijkt er wel op, maar nu gaat iedereen op tijd naar bed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:05 schreef scanman01 het volgende:
Zijn we vanaf nu iedere nacht fok kwijt ofzo
Moet ie vooral doen, des te eerder vliegt ie eruitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:07 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat Rob nog gigantisch vervelend gaat worden aankomende week, het is zwaar duidelijk dat hij niet echt enthousiast is dat ie op het bankje terecht is gekomen
wat zullen jullie lekker slapenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:05 schreef scanman01 het volgende:
Het is nog altijd bij mij niet van invloed hoe laat ik naar bed ga.quote:
roel is aan het afdrogenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:11 schreef regenworm het volgende:
Niemand helpt rob stom gezicht.
Zou er al lang iets van gezegd hebben
roel is toch aan het afdrogen (en linda opruimen? en vuilniszak doen)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:11 schreef regenworm het volgende:
Niemand helpt rob stom gezicht.
Zou er al lang iets van gezegd hebben
+de streams draaien natuurlijk door, je kan ook gelukkig offline verslagen makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is nog altijd bij mij niet van invloed hoe laat ik naar bed ga.
Heb je hem vannacht horen snikken in bed?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
Moet ie vooral doen, des te eerder vliegt ie eruit![]()
lag Rob te snikken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je hem vannacht horen snikken in bed?
Volgens mij was dat zó enorm nep. Hij deed het met opzet behoorlijk hard zodat de kijkers thuis het op tv goed kunnen horen. Was echt wat mij betreft zeer lachwekkend.
En vergeet 'tergend langzaam overdag' nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:05 schreef scanman01 het volgende:
Dan vertrouw ik die poll vanaf nu ook niet meer. Roel had zo'n enorme voorsprong. Het is onmogelijk dat de stand nu zo erg veranderd is. En Tanja zo hoog??? Daar zit een luchtje aan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:14 schreef Knurkie het volgende:
goedemorgen
keek net even op http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230 en tot mijn grote plezier is Roel gezakt naar 3 en is Joost gestegen naar 1 (samen met Lieske)![]()
Die blijven heel de week in bedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:18 schreef regenworm het volgende:
Chantal en Dido liggen nog op bed.
Lekker rustig dagjeweekje in het huis
Zoals buswatcher ja.... Dat ga ik nog net even niet doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
+de streams draaien natuurlijk door, je kan ook gelukkig offline verslagen maken
omdat je niet aan slaap doet, of omdat je niet aan wekkers doet?! wél handig lijkt me!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:13 schreef scanman01 het volgende:
Het is nog altijd bij mij niet van invloed hoe laat ik naar bed ga.
Tenzij ze gewoon weer gaanquote:
Ja... we een kwartier lang ofzo. Echt van die harde overdreven snikken. EN hij was weer in zichzelf aan het praten over zijn kinderen enzo...quote:
misschien zijn ze opnieuw begonnen? kan me anders niet voorstellen dat het klopt omdat je je moet aanmelden(dacht ik) om te stemmen en het lijkt me sterk dat er zoveel nieuwe aanmeldingen komen die zo een verschuiving veroorzakenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik die poll vanaf nu ook niet meer. Roel had zo'n enorme voorsprong. Het is onmogelijk dat de stand nu zo erg veranderd is. En Tanja zo hoog??? Daar zit een luchtje aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |