iets van leeftijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:28 schreef AnTjUh het volgende:
Lieske vraagt wie er op haar heeft gestemd
Chantal heel parmantig IKKUH
maar ze heeft t goed uitgelegd zegt ze erbij
ook leuk, maar met de billen omhoog allebei was ook erg schattig om naar te kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:25 schreef Maurisico het volgende:
The Poolboy: [ bezig met schoonmaken en intussen "vriendenvoor het leven "van Jan Smit fluitend]
[afbeelding]
ach wat maakt het uit, plannetje van Chantal is misluktquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:30 schreef regenworm het volgende:
iets van leeftijd![]()
![]()
![]()
![]()
Was weer een hele slappe uitleg.
Die indruk heb ik niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:26 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Rob doet gewoon te goed zn best zodat iedereen hem aardig vind
Hij heeft een sterk *groepsgevoel* en daardoor kan hij het moeilijk hebben als mensen hun best niet doen (blijkt o.a uit de weekopdrachten en het ontrekken aan de groep van mensen die in kliekjes rondhangen)quote:en draait zich daardoor in allelei bochten en valt daardoor door de mand
Het is bijzonder laf van Chantal om Lieske weer te nomineren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
iets van leeftijd![]()
![]()
![]()
![]()
Was weer een hele slappe uitleg.
Het zelfde lot wat Sjankwal te wachten staatquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:26 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Rob doet gewoon te goed zn best zodat iedereen hem aardig vind
en draait zich daardoor in allelei bochten en valt daardoor door de mand
Zal hem worst wezen nu!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:32 schreef Knurkie het volgende:
jeetje Rob nog in badjas...is ook voor het eerst
Jadat denk ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het zelfde lot wat Sjankwal te wachten staat
Volgens had chantal een ander plannetje deze keer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:32 schreef Wup het volgende:
[..]
ach wat maakt het uit, plannetje van Chantal is mislukt
ik blijft erbij dat Menno de grootste gluiperd is, hij doet precies hetzelfde als Rob, mensen inpakken in 1op 1 gesprekken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:32 schreef Loedertje het volgende:
Iedereen in het BB huis maakt zich schuldig aan roddelen, zelfs Rob, alleen 2 incidentjes van Rob worden enorm uitvergroot terwijl andere roddelacties amper worden opgemerkt.
nou ze wilde Lieske graag naast Rob op die bank, misschien niet om haar weg te hebben [ ze is voooralsnog voor niemand een bedreiging] maar gewoon om haar nog eens duidelijk te maken dat ze niet gewenst is in dat huisquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
Volgens had chantal een ander plannetje deze keer.
En dat was Rob en dat is haar gelukt.
Zou me niet verbazen als rob weg is dat Lieske weer het slachoffer gaat worden.
Of iedereen heeft chantal door en gaan op haar stemmen.
Menno is niet zo sneaky als Rob. Dat hij die opdracht aanpakt is niet meer dan normaal. Zonder Menno gaan ze trouwens geen opdracht meer halen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:36 schreef Wup het volgende:
[..]
ik blijft erbij dat Menno de grootste gluiperd is, hij doet precies hetzelfde als Rob, mensen inpakken in 1op 1 gesprekken.
Alleen bij Rob is het fout verklaard door Chantal.
komt hem dat even goed uit.
ik had het niet over zijn opdrachtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:38 schreef versabommie het volgende:
Menno is niet zo sneaky als Rob. Dat hij die opdracht aanpakt is niet meer dan normaal. Zonder Menno gaan ze trouwens geen opdracht meer halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |