Ik denk idd wel dat hij de boel bij elkaar liegt en acteert zo nu en dan, daarom vind ik 'm eigenlijk ook gewoon zielig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zei hij, toen hij 'brak' bij het afscheidsetentje van Ralph, niet dat hij al X jaar niet had gehuild?
Als hij echt zo gevoelig is kan ik me dat niet voorstellen. Dus óf hij loog daarover, of hij is gewoon aan het acteren.
Hoe dan ook is het een loser
het is iig niet iemand die 1 aflevering van deze BB reeks heeft gezienquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:46 schreef Loedertje het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd welke acteur talpa gaat strikken voor die date met Chantal?
Bedoel, je maakt mij niet wijs dat er écht mannen gaan reagereren ..
gaat je vast wel lukkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:46 schreef muizemeis het volgende:
Goedemorgen trouwens
Zal vandaag een poging doen de streams te verslaan
Moet alleen ff kijken hoe ik ze allevier in beeld krijg..
Tuurlijk wel, al die mannen die zich hadden opgegeven voor BB maar niet uitgekozen zijn... ze komen dus niet perse voor chantal maar meer voor hun eigen 15 minutes of famequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:46 schreef Loedertje het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd welke acteur talpa gaat strikken voor die date met Chantal?
ik heb ook alleebn maar geluid op 3 en 4quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:49 schreef teamlead het volgende:
Wat is er trouwens met het geluid op 1 en 2 aan de handOf ligt dit weer aan mij?
lig niet aan jouwquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:49 schreef teamlead het volgende:
Wat is er trouwens met het geluid op 1 en 2 aan de handOf ligt dit weer aan mij?
Doof èn blind denk ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:46 schreef Loedertje het volgende:
Ik heb alleen geluid van Tanja maar ik denk er nix bij hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:49 schreef teamlead het volgende:
Dat inderdaad nooit, want 'jouw' is bezittelijk.quote:
Reken maar dat er honderden reacties binnenkomen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:46 schreef Loedertje het volgende:
Fijn dat je het even voor Dido en Roel opneemt als ik er niet ben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat een gelul. De spanningen tussen die 2 hebben BB juist overeind gehouden. Roel die uit zijn ster gaat na 2 biertjes, Dido die tegen iedereen 3 keer vertelt hoe klaar ze er mee is.
Dat je ze niet mag, okee, maar zeggen dat ze niets toevoegen is echt onzin.
Ik noem een Ingrid, een Nathalie, dat zijn er nog eens 2 die niets toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |