Dat kan toch niet , jeeeeeeee wat ergquote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die man lacht gewoon om zijn zoon.
Die moeder zat de hele dag te chatten, volgens mij vonden ze de nieuwe moeder wat leukerquote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een vreselijke mensen zeg, deze aflevering.
Waarom huilen die kinderen eigenlijk? Is hun eigen moeder niet lief?
dat zeg ikquote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Frasier het volgende:
Dat kutjong heeft goeie klap voor die lelijke rotkop van 'm nodig.
Mijn handen jeuken, ik had 'm zo'n knal voor zijn harses gegeven dat ie 3 dagen niet meer kon praten geloof ik, klerejong.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef zwartedoos het volgende:
wat een kutjongen pa maar lekker lachen! Van mij had ie zo een klap voor zn smoel gekregen
![]()
Ik ook niet, maar ik zal het ook niet leuk vinden als mijn oma hier 24/7 in huis rond looptquote:Op maandag 6 februari 2006 21:23 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ik niet snap van die oma ... dat ze niet de kleren van Judith wil strijken... maar niets zegt of doet voor het erge sneue gedrag van Stephan.
Ik zou het niet in me kop halen om raar taal aan te slaan naar me grootouders. ..
Ja eigenlijk wel jaquote:Op maandag 6 februari 2006 21:27 schreef N.icka het volgende:
Gaat ze een beetje de therapeut spelen![]()
Ik blijf er bij , ze moeten van gezin ruilen
treurig allemaal.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
Nouw die Annet wordt warm ontvangen zeg.
Ja die andere vrouw deed wel een beetje of zijzelf perfect was en dat bij Annet alles verkeerd was, maar die blonde vrouw mag eerst gaan zorgen dat het omtrent oma er wat beter aan toegaat bij hun thuis.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
Nouw die Annet wordt warm ontvangen zeg.
wel wijs van die man om niks te zeggen over zijn slippertje en drank misbruik. Die is wel wat dingen gaan inzien ... maar die Annet volgens my niet ?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
Beetje zwak dat die vrouw een paar oude koeien uit de sloot haalt.
Ik hoop niet dat ik die lui ooit tegenkom, ik woon nota bene in dezelfde stad als zijquote:Op maandag 6 februari 2006 21:37 schreef FuifDuif het volgende:
Maar ongelofelijk of niet. Dat we het land delen met zulke mongolen. Echt te triest voor woorden. En dan met zijn allen lachen dat oma in de badkamer is uitgegleden en met haar gezicht op iets is gevallen.
Behoorlijk walgelijk ja, die pa zat gewoon flink mee te lachen, te genant voor woorden.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:37 schreef FuifDuif het volgende:
Maar ongelofelijk of niet. Dat we het land delen met zulke mongolen. Echt te triest voor woorden. En dan met zijn allen lachen dat oma in de badkamer is uitgegleden en met haar gezicht op iets is gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |