Ludieke acties kunnen ook gevaarlijk zijn. Zeker niet zo gevaarlijk als cokedealers natuurlijk. Maar onschuldig zou ik het niet noemen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is iemand die voor onze veiligheid een ludieke actie uitvoert natuurlijk wel een groter gevaar voor de staat dan de gemiddelde cokedealer![]()
Wel iets redelijk vergelijkbaars:quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:56 schreef __Saviour__ het volgende:
daar is niks te vinden, zelfs niet bij zoeken op z'n naam
vertel....quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik weet wel zijn echte naam , misschien kan dit het onderzoek verder helpen![]()
Yildiz zwijgt in alle talen....quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een kick, zoek eens in pol of PM yildiz.
Laatste bezoek: 4 minuten, 46 seconden geleden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yildiz zwijgt in alle talen....
Zoals ik in een andere post al zei: hij post gewoon actief. Maar hij zegt niets over de zaak.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:07 schreef murp het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 4 minuten, 46 seconden geleden.
Aantal posts: 19520 (gemiddeld 35 per dag)
Yildiz
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals ik in een andere post al zei: hij post gewoon actief. Maar hij zegt niets over de zaak.
LE-ZEN. SIM-PEL.
Wat heeft ie dan voor straf gekregen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:15 schreef Roi het volgende:
Jezus waarom zo'n kick, kijk anders gewoon ff in z'n postgeschiedenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |