Wil wat weten, wat hem verteld is op het bureau?quote:
editknoppen zijn zoooo vorige post.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:48 schreef __Saviour__ het volgende:
je hebt ook een editknop he
om andere mensen niet het idee te geven dat het een vuige actie is (wat het wel is) zou zoiets weleens aangeraden kunnen worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:10 schreef Mikkie het volgende:
Wat een onzin, BaajGuardian. Van allerlei verdachten wordt in de media melding gemaakt van straffen e.d., maar hij zou het ineens niet mogen zeggen? Het is geen geheim ofzo, openbaarheid van bestuur noemen ze dat.
De politie is net als de rest van de overheid één grote parasiet die iedereen leeg tracht te zuigen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Vroeger had je nog een wijkagent die je kende en die er echt voor de buurt was, nu lijkt politie wel een soort van parasiet.
Dan kan 'ie dat toch even melden?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Lijkt mij dat Yildiz om juridische redenen niet meer over deze zaak wil / kan praten.
Is iemand die voor onze veiligheid een ludieke actie uitvoert natuurlijk wel een groter gevaar voor de staat dan de gemiddelde cokedealerquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk..dat zijn nog eens topickicks...
Ik zie onze relturk regelmatig posten. Nu zegt dat niet zoveel want tegenwoordig heeft iedere cokedealer internet en een thuisbioscoop op z'n cel....
Na het helemaal doorlezen van alle topics en alle links in de topics, ben ik dat eigelijk ook wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |