Alle SBS paupers zijn gaan zappenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef Simpelweg het volgende:
We gaan de speech nog een keer opvoeren !
Ik bedoelde ook het stukje met Paul, foutje.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou bij mij is reclame op Talpa..
Tuurlijk werkt dat zo wel.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef Kopstoot het volgende:
Ach, ze zijn gewoon bang voor veranderingen. Wat de boer niet kent vreet 'ie niet. Ik heb een hekel aan dat soort mensen die menen dat alles altijd bij het oude moet blijven, want de belastingbetalen blijft toch wel betalen. Nou, zo werkt dat niet hoop ik.
Nu heb ik Talpa, Paultje gaat weer verderquote:Op donderdag 1 december 2005 23:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook het stukje met Paul, foutje.![]()
Dat ze de Publieke Omroep aan het verkankeren zijn en dat daar nu eens tegen in wordt gegrepen, in eerste instantie door VARA. Hopelijk olgt de rest!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef TheFrankey het volgende:
waar gaat dit over
Paul is geëmotioneerdquote:Op donderdag 1 december 2005 23:32 schreef Stefkuh het volgende:
Paul moet bijna huilen ! Of raakt iig dusdanig geëmotioneerd steeds.
Zo gaan de nieuwe zenders heten als het aan het kabinet ligt.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Paul is geëmotioneerdNed A B C zegt ie elke keer.
Helemaal mee eens !quote:Op donderdag 1 december 2005 23:37 schreef Stefkuh het volgende:
inderdaad..
Klasse van paul, mooi verwoord. Dat die freakin mensen met kenmerken van het Syndroom van Down in Den Haag eens na gaan denken!
Wat grappig. Net zeg je nog dat de omroepen weg moeten.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef Kopstoot het volgende:
Paul wil een progressieve zender? De bevolking wil dat helemaal niet, de bevolking wil een zender die alle stromingen vertegenwoordigt. We betalen immers allemaal belasting, links, rechts, conservatief en progressief. Ik wil 't allemaal zien,
(Het is besloten door de Raad van Bestuur van de Publieke Omroep)quote:Op donderdag 1 december 2005 23:37 schreef Stefkuh het volgende:
inderdaad..
Klasse van paul, mooi verwoord. Dat die freakin mensen met kenmerken van het Syndroom van Down in Den Haag eens na gaan denken!
Je krijgt straks eenheids worsten! Zoals Paul zegt, een hele avond verplicht lachen. DItwashetnieuws, Koefnoen, paul.. lekker alles achter elkaar... wat is dat nou voor crap... "de bevolking wil dat" ben jij de bevolking?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef Kopstoot het volgende:
Paul wil een progressieve zender? De bevolking wil dat helemaal niet, de bevolking wil een zender die alle stromingen vertegenwoordigt. We betalen immers allemaal belasting, links, rechts, conservatief en progressief. Ik wil 't allemaal zien, wat geeft de Vara en VPRO het recht een progressieve zender op te eisen. Althans als progressief hier wordt bedoeld zoals het politieke progressief.
Ja, ik vind het ook belachelijk dat het straks Ned A,B en C gaat heten..quote:Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef Kopstoot het volgende:
Nederland a,b en c vind ik trouwens wel belachelijk.
Inderdaad, ik wil zenders zonder omroepen, afhankelijk van leden. Ik wil één omroep, waarbij de programmamaken en zijn team de signatuur bepalen. Zoals je dat bij de bijvoorbeeld de BBC of "de Belg" hebt. Dan krijg je dus vanzelf een mix van meningen en opvattingen.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:40 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Wat grappig. Net zeg je nog dat de omroepen weg moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |