grappig hoe ze het zeiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:42 schreef bemeall het volgende:
Joost mag niet gaan tricktrackenze heeft steun nodig
Mooi hequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:45 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
grappig hoe ze het zei
nee pik gaat niet tricktracken![]()
Waarschijnlijk vond ze t gewoon lullig om te zeggen dat ze t een aso-wijf vindquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef style het volgende:
Ik vond de motivatie van Lieske het slechtse: Omdat Linda dingen doet die ik niet zou doen.
nog beter TEGEN de zin van Robquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:45 schreef bemeall het volgende:
PFP gaat toch door
(plan frituur pan)
Zou Rob veranderen in een beest als ie zoveel tegen zich krijgtquote:
Ok... Nou noemen ze op de Talpa site Tanja bij tijd en wijlen ook Lieske, dus 100% bewijs is dat niet, maar tot iemand mij het briefje van BB zelf laat zien ga ik er vanuit dat dit dan de waarheid isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
FF opgezocht op de Talpa website:
Donderdag, tijdens de Live-uitzending, moeten de Bewoners definitief vertellen wie volgens hen de homo is. Als Menno het voor elkaar krijgt om (als homo) de meeste stemmen te krijgen is hij vrijgesteld voor de komende Nominatieronde. Haalt hij de Geheime Opdracht echter niet dan staat hij automatisch genomineerd.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Dido wil steun om niet te roken (aandacht, complimentjes)
Roel wil er het liefst zo min mogelijk aan denken
Chantal: gna gna gna (klinkt er op de achtergrond)
hey crack, ook n'gein?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Dood aan de koningen van de retorische vraag conversaties!!
hahah ik zie hem al langzaam veranderen van een aanwezige zeur naar een in de hoek zittende wachtend op volgende week hangende sukkelquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:46 schreef bemeall het volgende:
[..]
Zou Rob veranderen in een beest als ie zoveel tegen zich krijgt
* bemeall kan niet wachten![]()
Is niet waar. Ik heb de beelden net even bekeken op mijn recorder. Hij leest duidelijk voor:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
FF opgezocht op de Talpa website:
Donderdag, tijdens de Live-uitzending, moeten de Bewoners definitief vertellen wie volgens hen de homo is. Als Menno het voor elkaar krijgt om (als homo) de meeste stemmen te krijgen is hij vrijgesteld voor de komende Nominatieronde. Haalt hij de Geheime Opdracht echter niet dan staat hij automatisch genomineerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |