quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:15 schreef HarryP het volgende:
- Geloof niet in vriendschappelijke oplossingen. Het is niet wat je denkt dat iemand gaat doen maar waar iemand toe in staat is waar je rekening mee moet houden.
Volgens mij niet als eenmaal is afgesproken (zwart op wit!!!!) dat de ex-partner afziet van partneralimentatiequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:09 schreef Gompy58 het volgende:
Wat die allimentatie betreft he, Ergens staat me iets bij dat mocht je ex zonder werk komen te zitten en de bijstand in duikt, is het dan niet zo dat ze dat alsnog bij jou komen halen ?
Ik heb ook een flitsscheiding gehad maar ik heb helemaal niks betaaldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:55 schreef cosmick het volgende:
Ik ben twee maanden geleden gescheiden. Aangezien we geen kinderen hebben en zonder problemen uit elkaar wilden hebben wij gekozen voor een flitsscheiding.
Ging het snelst. Kosten: 450 euro de man.
Geen notaris aan te pas gekomen dan of ? Want die moeten toch ook betaald worden?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:16 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb ook een flitsscheiding gehad maar ik heb helemaal niks betaald
Mijn ex had een advocaat en ik niet, we waren het snel eens over alles, naar het gemeentehuis gegaan voor het om laten zetten in geregistreerd partnerschap en 2 weken later het partnerschap ontbonden. Het koste mij dus niks voor de scheiding en we waren er snel vanaf!
Ook in belgië wordt het niet erkent.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:34 schreef Hitchhiker het volgende:
Ook las ik ergens dat de flitsscheiding in sommige landen niet wordt geaccepteerd, dus mocht ik ooit een Pools vrouwtje importeren, loop ik daar weer tegen
Ik dacht dat dat alleen zo is als je je partner uit het buitenland (buiten de EU) hebt gehaald.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:37 schreef missC het volgende:
als partner in de bijstand komt, klopt de bijstand tot 12 jaar later aan bij ex indien je langer dan 5 jaar bent getrouwd geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |