abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31236921
Om verdere onenigheden tussen USA en NL afleveringen- kijkende mensen te voorkomen hierbij een Gilmore Girls topic waar vrijuit gepraat mag worden over de ontwikkelingen in seizoen 6!

Tot nu toe zijn daar uitgezonden:

6.01: New and improved Lorelai (13 sept.)
6.02: Fight face (20 sept.)
6.03: The UnGraduate (27 sept.)
6.04: Always a Godmother, never a god (4 okt.)

De volgende aflevering zal zijn:

6.05: We've got magic to do (11 okt.)

Mijn eerste indrukken van seizoen 6 (ik heb 6.04 nog niet gezien)zijn niet zo geweldig eerlijk gezegd. Ik vind de Lorelai-Rory ruzie nu wel lang genoeg geduurd hebben...

En dat Nederlandse melkmeisje.. laat ik daar maar helemaal m'n mond over houden..

Op deze site bekijk ik trouwens elke week de trailer van de aflevering van de week erna:

http://thewb.warnerbros.com/web/show.jsp?id=GG
pi_31236977
quote:
Quote van jmac uit het algemene topic:

zucht, in 6x04 hebben ze het weer over Nederland en nu is die Nederlandse meid zelfs overgekomen. Nou asl iemand NIET nederlands eruitziet is zij het, en dat achterlijke commentaar getuigt wel van ERG slechte research zeg.
pi_31237010
Quote van Symer uit het algemene topic:
quote:
"Milkmaids are iconic over there, they're practically Dutch superheroes."
Hebben we hier überhaupt nog melkmeisjes? Das toch iets van tweehonderd jaar geleden?

En een Nederlandse van haar leeftijd die niet weet hoe je in het Engels een groet beantwoordt?
Is dat niet nóg zeldzamer dan een melkmeisje?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:52:10 #4
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_31241643
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:19 schreef Fannetje het volgende:
Quote van Symer uit het algemene topic:
[..]
Dat was inderdaad een beetje ongeloofwaardig.
Verder jammer dat ze de ruzie niet hebben bij gelegd bij de doping, aan beide was wel te zien dat ze er een einde aan wouden maken.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_31241793
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:16 schreef Fannetje het volgende:
Om verdere onenigheden tussen USA en NL afleveringen- kijkende mensen te voorkomen hierbij een Gilmore Girls topic waar vrijuit gepraat mag worden over de ontwikkelingen in seizoen 6!

Tot nu toe zijn daar uitgezonden:

6.01: New and improved Lorelai (13 sept.)
6.02: Fight face (20 sept.)
6.03: The UnGraduate (27 sept.)
6.04: Always a Godmother, never a god (4 okt.)

De volgende aflevering zal zijn:

6.05: We've got magic to do (11 okt.)

Mijn eerste indrukken van seizoen 6 (ik heb 6.04 nog niet gezien)zijn niet zo geweldig eerlijk gezegd. Ik vind de Lorelai-Rory ruzie nu wel lang genoeg geduurd hebben...

En dat Nederlandse melkmeisje.. laat ik daar maar helemaal m'n mond over houden..

Op deze site bekijk ik trouwens elke week de trailer van de aflevering van de week erna:

http://thewb.warnerbros.com/web/show.jsp?id=GG
Dat vind ik ook een beetje matig allemaal. Ik mis trouwens ook steeds meer de ijzersterke oneliners van mrs kim of michel. Hopelijk komt het helemaal goed dit seizoen!
(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
pi_31253210
Ik heb gisteravond 6x04 gekeken en wat me het meest irriteert aan dit seizoen is Rory. Die hele new and improved wannabe-bad-girl vind ik helemaal niets. Ze moet weer normaal doen, met Lorelai gaan praten, terug naar school gaan, Logan desnoods dumpen en iets krijgen met Marty .

Lorelai en Luke zijn samen echt geweldig . Ze blijven m'n 2 favoriete karakters.
pi_31262011
Neeee, niet Logan dumpen! Logan vind ik nou juist een van de leukste karakters uit de serie. Ze moet gewoon weer naar school gaan en het bijleggen met haar moeder!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:59:23 #8
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_31262083
ze zijn leuk
don't give me that fucking bullshit
pi_31278540
inderdaad een iets mindere aflevering.
De ruzie is nog niet over, want dan zou Loreli een datum voor de trouwerij kunnen zetten.
En ik denk dat die aan het eind van het seizoen gaat plaatsvinden. Dus er moet wat gerekt worden.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:32:30 #10
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_31278763
Ik vind het nog steeds geweldig, maar die ruzie mag van mij ook wel worden bijgelegd. 't Geeft de serie zo'n nare bijsmaak...!

Trouwens, Michel & Sookie vs. Paris...
"Perhaps she forget her cell phone... or her spellbook."
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_31389218
Aflevering vijf net gekeken Die opmerking op het laatst van emily over mrs Huntzberger. Briljante cat fight!
(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
pi_31406163
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:32 schreef lady23 het volgende:
Aflevering vijf net gekeken Die opmerking op het laatst van emily over mrs Huntzberger. Briljante cat fight!
Oow ja, die was briljant ja! Alleen echt zonde dat die grootouders pas nu Lorelai geloven hoe de Huntzbergers zijn. Had echt zo veel gescheeld. Paris is weer hilarisch!
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_31407598
inderdaad leuke aflevering! Knap gespeeld ook hoe moeilijk Rory het had met zich inhouden. Daarna Richard die er bijna op los wil gaan slaan en dan van de zijkant toekijkt. Ben al weer benieuwd naar de volgende aflevering.
pi_31427142
tvp.

Idd 'aardige' aflevering. Maar vind het nog steeds minder leuk dan de afgelopen jaren. But well..
pi_31430145
Inderdaad vorige seizoen was erg gaaf. Moeilijjk om dat te overtreffen.

Vraag voor iedereen:
wat vind jij tot nu toe het leukste seizoen?

Ik denk dat het seizoen 5 wordt gevolgd op de tweede plaats door seizoen 3.
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 01:07 schreef jmac het volgende:
tvp.

Idd 'aardige' aflevering. Maar vind het nog steeds minder leuk dan de afgelopen jaren. But well..
pi_31442244
Seizoen 1 was absoluut de leukste tot nu toe
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:25:24 #17
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_31454349
Dit seizoen begint gewoon erg sloom. Maar is ook denk ik minder omdat moeder en dochter die altijd zo close waren ineens ruzie hebben. En rebelse Rory is eigenlijk ook niet leuk. Alhoewel ze zich wel als een vis in het water voelt in het organiseren nu.
Maar denk dat het wel leuker word.. Wanneer Lorelai en Luke gaan trouwen, die 2 zijn gewoon te leuk, misschien mag Rory als bruidsmeisje alles gaan organiseren..
pi_31506431
Ik vond 6.05 de leukste aflevering van dit seizoen tot nu toe en ben benieuwd naar wat komen gaat
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:49:22 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31558315
ik vind dit seizoen echt heel erg leuk...kweet niet waarom.

heb net 6.6 gezien....*zwijmel* Logan.....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_31709496
6.7 is great! wel een soort van cliffhanger.
Geweldige dialoog tussen Loreli en Luke.

En het einde van de ruzie tussen Loreli en Rory lijkt in zicht. Maar damn, dan houdt de aflevering op. grrr

Ik wil dat het volgende week is.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 11:59:58 #21
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31720841
ik moest echt voor de zoveelste keer dit seizoen stiekem een beetje huilen bij de lorelai/rory scene...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_31724443
Die ruzie mag van mij snel weer afgelopen zijn, hopelijk is dat in de volgende aflevering het geval.

6.07 was een heel aardige aflevering. Die dominee hoe komen die grootouders erop! Emily vind ik zoals gewoonlijk weer mateloos irritant, zeker in die ruzie met Richard die wél doorheeft hoe het zit (op dat seksgezeik na dan). Luke was weer geweldig, lief, schattig .

En ben ik de enige die elke keer krom ligt van het lachen om Paul Enka? .
pi_31730973
Paul Anka is het.

zelf vind ik dat met die hond nou niet echt super lachwekkend. In de vorige aflevering of daarvoor was het wel leuk. Nu begint het wat uitgemolken te worden.

Die domeinee scene was inderdaad geweldig!!
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Die ruzie mag van mij snel weer afgelopen zijn, hopelijk is dat in de volgende aflevering het geval.

6.07 was een heel aardige aflevering. Die dominee hoe komen die grootouders erop! Emily vind ik zoals gewoonlijk weer mateloos irritant, zeker in die ruzie met Richard die wél doorheeft hoe het zit (op dat seksgezeik na dan). Luke was weer geweldig, lief, schattig .

En ben ik de enige die elke keer krom ligt van het lachen om Paul Enka? .
  zondag 30 oktober 2005 @ 01:15:04 #24
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_31798555
Omg volgende 8 november (A.s. dinsdag geen GG? ) "Let Me Hear Your Balalaikas Ringing Out"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_31800786
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 01:15 schreef Hopey het volgende:
Omg volgende 8 november (A.s. dinsdag geen GG? ) "Let Me Hear Your Balalaikas Ringing Out"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')