quote:Quote van jmac uit het algemene topic:
zucht, in 6x04 hebben ze het weer over Nederland en nu is die Nederlandse meid zelfs overgekomen. Nou asl iemand NIET nederlands eruitziet is zij het, en dat achterlijke commentaar getuigt wel van ERG slechte research zeg.
quote:"Milkmaids are iconic over there, they're practically Dutch superheroes."
Hebben we hier überhaupt nog melkmeisjes? Das toch iets van tweehonderd jaar geleden?
En een Nederlandse van haar leeftijd die niet weet hoe je in het Engels een groet beantwoordt?
Is dat niet nóg zeldzamer dan een melkmeisje?
Dat was inderdaad een beetje ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:19 schreef Fannetje het volgende:
Quote van Symer uit het algemene topic:
[..]
Dat vind ik ook een beetje matig allemaal. Ik mis trouwens ook steeds meer de ijzersterke oneliners van mrs kim of michel. Hopelijk komt het helemaal goed dit seizoen!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:16 schreef Fannetje het volgende:
Om verdere onenigheden tussen USA en NL afleveringen- kijkende mensen te voorkomen hierbij een Gilmore Girls topic waar vrijuit gepraat mag worden over de ontwikkelingen in seizoen 6!
Tot nu toe zijn daar uitgezonden:
6.01: New and improved Lorelai (13 sept.)
6.02: Fight face (20 sept.)
6.03: The UnGraduate (27 sept.)
6.04: Always a Godmother, never a god (4 okt.)
De volgende aflevering zal zijn:
6.05: We've got magic to do (11 okt.)
Mijn eerste indrukken van seizoen 6 (ik heb 6.04 nog niet gezien)zijn niet zo geweldig eerlijk gezegd. Ik vind de Lorelai-Rory ruzie nu wel lang genoeg geduurd hebben...
En dat Nederlandse melkmeisje.. laat ik daar maar helemaal m'n mond over houden..
Op deze site bekijk ik trouwens elke week de trailer van de aflevering van de week erna:
http://thewb.warnerbros.com/web/show.jsp?id=GG
Oow ja, die was briljant ja! Alleen echt zonde dat die grootouders pas nu Lorelai geloven hoe de Huntzbergers zijn. Had echt zo veel gescheeld. Paris is weer hilarisch!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:32 schreef lady23 het volgende:
Aflevering vijf net gekekenDie opmerking op het laatst van emily over mrs Huntzberger. Briljante cat fight!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:07 schreef jmac het volgende:
tvp.
Idd 'aardige' aflevering. Maar vind het nog steeds minder leuk dan de afgelopen jaren. But well..
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Die ruzie mag van mij snel weer afgelopen zijn, hopelijk is dat in de volgende aflevering het geval.
6.07 was een heel aardige aflevering. Die domineehoe komen die grootouders erop! Emily vind ik zoals gewoonlijk weer mateloos irritant, zeker in die ruzie met Richard die wél doorheeft hoe het zit (op dat seksgezeik na dan). Luke was weer geweldig, lief, schattig
.
En ben ik de enige die elke keer krom ligt van het lachen om Paul Enka?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seen it all done it all, can't remember most of it
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:15 schreef Hopey het volgende:
Omg volgende 8 november (A.s. dinsdag geen GG?) "Let Me Hear Your Balalaikas Ringing Out"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |