Tanja nu weg. Rob wordt gek van onzekerheid als hij op de bank zit, dat mag best nog een keerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Linda moet blijven... en Tanja mag ook blijven. Ik wil zo graag dat Rob te horen krijgt dat hij weg moet
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Linda moet blijven... en Tanja mag ook blijven. Ik wil zo graag dat Rob te horen krijgt dat hij weg moet
Dat gebeurde bij RIkkert meteen nadat hij het huis had verlaten, dus niet pas een week later.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
En Big Brother is wéér inconsequent bezig. Rikkert moest een bewoner nomineren die automatisch genomineerd zou staan. Nu bij de stemronde later is Ralph niet aanwezig en is dit niet het geval.
Wij liggen op 1 lijn deze BigBrother... Doen we volgend jaar allebei mee? Gaan we de stemmen van alle Fok!ers voor ons winnen en samen de finale doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
hmm dat is wel aantrekkelijk Rob gek zien worden nog een week. Maar toch heb ik hem liever weg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja nu weg. Rob wordt gek van onzekerheid als hij op de bank zit, dat mag best nog een keer
Hij hield het 21 seconde volquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:56 schreef Ashy het volgende:
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx
die werkt hier goed
Je moet juist stemmen op degene die je er in wilt houden hoor.quote:
Nou, ik zit op het huis van mijn tante te passen, en die zitten met Zonnet DSL... En zowaar is dit de eerste keer dat ik de liveuitzending op stream kan volgen zonder dat die elke 10 seconden buffered.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij hield het 21 seconde volStreams mogen mij niet volgens mij
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja nu weg. Rob wordt gek van onzekerheid als hij op de bank zit, dat mag best nog een keer
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:01 schreef Timon223 het volgende:
ff slokje bier voor Ruud, en slok Rose voor Bridget
![]()
Ik gebruik mediaplayerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:00 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nou, ik zit op het huis van mijn tante te passen, en die zitten met Zonnet DSL... En zowaar is dit de eerste keer dat ik de liveuitzending op stream kan volgen zonder dat die elke 10 seconden buffered.
Probeer het eens met IE als je FF hebt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:01 schreef Timon223 het volgende:
ff slokje bier voor Roel, en slok Rose voor Bridget
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |