Echt niet, het is zoiets als yin en yang, maar dan met swastika'squote:
haphaphapquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:55 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Wat denk je nou te bereiken dan met zo'n opmerking. Jij denkt volgens mij echt niet na voordat je een post plaatst.
Beetje erg jammer om zo'n opmerking te plaatsen, jij weet echt niet wat respect is...![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:41 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, en dan?
Last van wat gasophopingen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:41 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, en dan?
Last van wat gasophopingen?
jup, je hebt ook chinese joden etc etcquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol niet elke jood komt uit Israël![]()
alle negers komen toch ook niet uit Afrika![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jup, je hebt ook chinese joden etc etc
het_hupt
in duitsland herdenken ze ook nog ieder jaar, hetzelfde geld voor Frankrijk en Belgiëquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:24 schreef Kaap het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook joods-eigen hoor want er hoeft maar dat in het nieuws te komen over de 2de wereldoorlog en baf, de hele joodse gemeenschap staat weer het slachtoffer uit te hangen. Nog steeds...na 60 jaar nog steeds...al die landen die destijds 5 jaar bezet zijn geweest hoor je daar nooit meer over.![]()
Dat is in de USA wel anders!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:49 schreef haagse_elfje het volgende:
Met zo een kleine gemeenschap als dat van ons heb je niet veel inbreng in NL
I know, mijn rabijn komt uit NY. In Williamsburg NY alleen al leven bijna meer joden dan hier, dan heb ik het nog niet over de rest van de VSquote:
Ik vind het maar eng!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:52 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
I know, mijn rabijn komt uit NY. In Williamsburg NY alleen al leven bijna meer joden dan hier, dan heb ik het nog niet over de rest van de VS
Ja want het opblazen van onschuldige mensen in de bus is uiteraard het ondersteunen waard om het nog niet te hebben over het jezelf opblazen tussen Israelische jongeren in een discotheek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:28 schreef Kaap het volgende:
[..]
Mischien istie wel anti-Israel. Er zijn zat mensen die onderhand zon hekel hebben aan wat Israel doet, dat ze de palestijnen steunen. Ik kan me er in ieder geval veel bij voorstellen...![]()
Ja, en de joden doen natuurlijk ook hele lieve dingen daarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:56 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Ja want het opblazen van onschuldige mensen in de bus is uiteraard het ondersteunen waard om het nog niet te hebben over het jezelf opblazen tussen Israelische jongeren in een discotheek.![]()
Waar twee vechten hebben er twee schuld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, en de joden doen natuurlijk ook hele lieve dingen daar.
Ze zijn gewoon allebei even erg.
Damn! Hoe dom kun je zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Zegt ze tegen me; ja dan rot je toch op naar je eigen land.....
ik snap je punt wel, maar je gaat een t-shirt met de afbeelding van Dutroux ook niet goedpraten omdat die minder mensen heeft gedood dan Che die op talloze kledij siert. Daarbij is het dus heel erg cultuur gebonden. Daarom is een hakenkruis hier een hakenkruis en geen swastika. De hamer en sikkel heeft niet de sterke negatieve connotaties als een hakenkruis.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
En nog snap ik het niet:
Hamer en sikkel mag schijnbaar wel. Dit als symbool van het communisme welke 2 maal zoveel doden op haar geweten heeft dan de ideologie achter het Nazi hakenkruis.
daar is het zo, doet de eens iets doet de ander iets terug en het houdt gewoon niet op...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, en de joden doen natuurlijk ook hele lieve dingen daar.
Ze zijn gewoon allebei even erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |