probleem?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:05 schreef Penis_Koker het volgende:
Zeik niet zo. Kutjood.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:27 schreef haagse_elfje het volgende:Ik ben niet zo een jood die probeert aandacht te vestigen
Spreek je jezelf hier niet tegen? Of bedoel je dat je met een davidsster rondloopt, dat je dat in de zin van een hangertje aan een ketting hebt ofzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:27 schreef haagse_elfje het volgende:maar ik ben ook tot twee keer aan toe door marokanen in elkaar geslagen omdat ik met een davidster loop
Ok, dan heb ik niets gezegd. Had bij een davidsster de associatie met iets op je jas of rugzak, dat zou wat opzichtig zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:34 schreef haagse_elfje het volgende:
hangertje aan een ketting
wat dan nog als ik dat zou doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:36 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik niets gezegd. Had bij een davidsster de associatie met iets op je jas of rugzak, dat zou wat opzichtig zijn.
Dat moet je hier komen zeggen. Kutjong.quote:Zeik niet zo. Kutjood.
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, en dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:40 schreef SlideAway het volgende:
[..]
Dat moet je hier komen zeggen. Kutjong.
Wat dan nog? Nou niks eigenlijk. Behalve dan dat je je dan je zelf wel degelijk als aandachtsbevestigende joodse profileert. (en dan zou je jezelf dus tegenspreken, zie een paar posts terug).quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wat dan nog als ik dat zou doen?
Ik zie genoeg turken, marokanen met koeie grote vlaggen op hun jassen lopen en daar word niets over gezegd, ook niet door mij. Persoonlijk moeten ze het zelf vinden
Ach, who cares, die vlag in je avatar heb je toch ook niet alleen omdat het zo mooi kleurt?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:43 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Wat dan nog? Nou niks eigenlijk. Behalve dan dat je je dan je zelf wel degelijk als aandachtsbevestigende joodse profileert.
Dan sloeg ik je op je bek. Geen bedreiging, wel een belofte.quote:Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, en dan?
Last van wat gasophopingen?'
Ik haakte even in op :quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ach, who cares really, die vlag in je avatar heb je toch ook niet alleen omdat het zo mooi kleurt?
.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een jood die probeert aandacht te vestigen,
gheghe, dat zeg ik ook altijdquote:
Je moeder roept, je moet naar je nest.quote:..
Dude, kom je wel eens in Hongarije?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
Weet je wat raar is?
Ik ben 1/4 hongaars en 3/4 Nederlands, altijd voelde ik mij Nederlands, nog steed overigens, ik ben een (donker) blonde jongen met grijsblauwe ogen en houd van dit mooie land. Maar door al dat gezeur pover minderheden en van minderheden en een soort sfeer waarin iedereen nog eens extra lijkt te willen benadrukken wie hij wel niet is ben ik me zelf ook bewuster een beetje hongaars gaan voelen.
Eerst was het gewoon een soort grappig gimmick, maar door al jullie gedoe, i dunno, is het een soort van echter geworden. Ik weet nog niet of ik er blij mee moet zijn.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:47 schreef ThE_ED het volgende:
semi offtopic; is haagse elfje een trekkie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |