abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:26:02 #76
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_31238902
Inderdaad, zo irritant! Erg frustrerend ook omdat niets tot hun botte hersens (of iets anders) doordringt!

Ik vind dat dat soort mensen mogen worden verwijderd uit Nederland.
quote:
In Pulp Fiction zei Vincent Vega (John Travolta) het volgende:
No jury, no trial. Straight to execution.
Vind ik eigenlijk wat overdreven maar is wel verleidelijk. Oprotten met die lui!
Guanine en Cytosine! *O*
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:29:07 #77
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_31239001
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:26 schreef Koenholio het volgende:

Ik vind dat dat soort mensen mogen worden verwijderd uit Nederland.
Ja, alten we speciale teams samenstellen van mannen in zwarte broeken en bruine overhemden die die nazi's deporteren naar elders
[KNE]-Mod
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:42:57 #78
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_31239405
Ik vind vooral de huidige "nazi's" lachwekkend die het maar al te vaak hebben over Hitler die negers haatte, en dat ie daar best gelijk in had. Negers waren ook best een big issue 65 jaar geleden natuurlijk .

Als je je dan zonodig wilt inlaten met de rassenleer, vind ik niet dat je als klein, dun, dom mannetje van 15 met een crimineel uiterlijk mag beweren dat jij superieur bent aan andere mensen, maar goed, dat zullen ze vast niet begrijpen. Als het nog veel erger gaat worden met die nazi-jeugd mag d'r wat mij betreft wel wat meer aandacht aan worden besteed in de politiek.

Oh, en joden terugsturen naar hun eigen land is eigenlijk best wel een lachwekkende opmerking. Daarmee laten ze maar weer es zien hoe slecht ze op de hoogte zijn van de dingen die ze uitdragen.
pi_31239452
Je bent een jood?

.

Ieuwl.
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
pi_31239473
Neo-nazisme is not done.
pi_31239510
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:20 schreef Kill_em_all het volgende:
ach gut weer een jood die blijft zeiken over iets wat hij zelf nooit heeft meegemaakt.
Maar zijn opa misschien wel
Ik kan me voorstellen dat hij er problemen mee heeft
Are you nuts??
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:48:12 #82
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31239570
dat krijg je op mbo
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:08:56 #83
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_31240184
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:42 schreef Eland het volgende:
een crimineel uiterlijk m
En wat is dat dan als ik vragen mag?
[KNE]-Mod
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:21:17 #84
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_31240654
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:08 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

En wat is dat dan als ik vragen mag?
Dat mag je zeker vragen. Ik doelde op Lombroso, de arts die rond de tijd van het onstaan van het extreem-rechtse denkbeeld leefde. Hij beweerde dat criminaliteit erfelijk was, en dat je kon zien aan het uiterlijk van bepaalde mensen dat ze crimineel waren. Enkele voorbeelden;
Laag voorhoofd, bepaalde haarinplant, doorlopende wenkbrauwen en een lage gevoeligheid voor pijn.

Als je tegenwoordig goed oplet, zul je zien dat juist mensen met deze kenmerken nazi-gedrag vertonen. Ik beweer absoluut niet dat Lombroso gelijk had, maar het is toch wel grappig dat de neo-nazi's van tegenwoordig in de tijd van Lombroso misschien wel als crimineel zouden worden gezien, en helemaal niet als superieur, zoals ze zelf denken.
pi_31240700
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:45 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Maar zijn opa misschien wel
Ik kan me voorstellen dat hij er problemen mee heeft
Z'n opa is allang vergast/d dood. Kent hij toch niet.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:24:37 #86
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_31240759
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:57 schreef Varr het volgende:
Joden zijn uit.
Mag ook wel na 60 jaar.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:49:35 #87
44000 Boiler
Este nix pax Christe nix
pi_31241568
Ach, dom wicht, hakenkruizen zijn er overal, in India, op Balie en ook in Zuid Amerika, op diverse soorten tempels, zowel links- als rechtsomdraaiend (lijkt wel yoghurt) Niks mis met dat symbool eigenlijk, jammer ene Adolf H. er zi'n 60 jaar geleden misbruik van gemaakt heeft.

Ken ook zo'n miepie, 13 of 14 is ze (nichtje van een kennis) Nederlandse vlagjes, white-power dingetjes en al die andere rotzooi vind ze ook o zo leuk. Maar wel liggen janken omdat ze op school gepest wordt en sommige klasgenootjes dreigen haar te gaan meppen. Van mij mogen ze, als het mijn dochter zou zijn had ik dat zelf al een tijd geleden gedaan, praten met dat kreng werkt toch niet, ze vind het stoer met haar (sorry maar het is zo) Longsdale-vriendjes.
pi_31241755
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:23 schreef TehRockstar het volgende:

[..]

Wat denk je nou te bereiken dan met zo'n opmerking. Jij denkt volgens mij echt niet na voordat je een post plaatst.
Beetje erg jammer om zo'n opmerking te plaatsen, jij weet echt niet wat respect is...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:33:30 #89
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_31243051
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:29 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja, alten we speciale teams samenstellen van mannen in zwarte broeken en bruine overhemden die die nazi's deporteren naar elders
Kijk, dat is nou een schoolvoorbeeld van "te serieus opvatten"
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:23 schreef TehRockstar het volgende:

[..]

Dit is een weerzinwekkende en smerige opmerking. Wat probeer je hier nu mee te bereiken?

"Kent hij toch niet". Stel nou dat, toen je nog heel klein was, één van je ouders werd doodgeschoten of zoiets. Zou je dat dan ook nog zeggen?
(Hoop overigens geen aanstoot te geven met dit voorbeeld)
Guanine en Cytosine! *O*
pi_31243780
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:00 schreef Zeitgeist het volgende:

anyway. Niet dat ik nou nazi ben ofzo, maar vind dat hele stijltje(symboliek en kleding) van die Nazi's destijds wel iets indrukwekkends uitstralen.

Tegenwoordig komen ze aan met van die lelijke blauwe helmpjes. Nee dan zie ik liever zo'n mooie pet en bandje om de arm.
maar goed puur estetisch gezien dan he?
klopt, weinig andere politiek ideologieen hebben zoiets 'geils' ... communisme zeker niet (dikke boerenvrouwen met snorren achter de traktor) .... liberaal-kapitalisme niet (Neelie smit-Kroes en/of Jorritsma ) ...

Nazi's zijn echter geil, retegeil .... geen andere politieke ideologie legt zo een nadruk op het bezwangeren van de vrouwelijke volgelingen, en om eerlijk te zijn, ik zou dat met plezier doen (als Julius Streicher niet specifiek iets tegen de voortplanting van mijn ras had, en zeker de vermenging met arische edele dames....)

Je zou kunnen zeggen dat er ook wat geils zat aan de hippie-ideologie (love-peace-and-happiness), echter deze is ten onder gegaan aan het bewijs dat een vrouw zonder BH, toch onder invloed geraakt van de zwaartekracht, en dit een nuttig kledingstuk is ...
Niet de enige ideologie die een aanvaring met de realiteit niet wist te overleven ...

De Nazi's blijven echter rechtop staan als Geile Ideologie... al moet ik wel bekennen dat de jonge volgelingen met onvolgroeide baby-pluishaar-snorretjes, dikke brilleglazen of scheefgetrokken lippen (Horst Apfel van de NPD, Konstant Kusters of een Michiel Smit) eerder als mislukte genetische mutaties van de oorspronkelijk geile nazi's overkomen ... alsof er inderdaad gepoogd is Hitler's genen te klonen, dit experiment echter schandelijk mislukt is
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_31243825
Hakenkruizen zijn heel normaal in de kunst (ook andersom).... tja, het was wel van voor Hitler-tijdperk.. Dus je kan hakenkruizen niet verbieden..

Stel dat de toekomstige "gemene" dictator bepaalde "bestaande" teken gaat gebruiken, kan je hem veel later niet zomaar verbieden, geloof ik.
pi_31243863
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:18 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

waar moet ik dan heen volgens jou?
Israël? De palestijnen zijn daar toch weggejaagd zodat de joden er konden wonen?
deze account is gehacked door GreyHatHacks
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:57:00 #93
131745 Quatertemper
Koninkrijck Hollandia.
pi_31243891
Ach, beter dan een stop-bord op d'r onderbroek ey?
Had ik je al verteld hoe ik op de quatertemperdagen als vondeling werd gevonden door mijn stiefouders?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:02:31 #94
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_31244065
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Als mensen in t-shirt rondlopen met hamer en sikkel kraait geen haan ernaar.
Maar ow wee als er mensen rondlopen in t-shirt met het hakenkruis, dan is het hek van de dam.
Dat zie ik als meten met 2 maten.
En jij bent gewoon zeer flauw bezig.
Precies.

Ik snap tevens niet waarom het "ik-ben-een-jood"-argument er altijd weer bijgehaald moet worden.
Zo'n domme trien zal waarschijnlijk sowieso niet weten waar ze over praat.

Wellicht is ze niet dol op mocro's enzo. Maar dit soort figuren hebbens doorgaans weinig tot geen inhoudelijke kennis van antisemitisme/anti-zionisme. Ik vermoed dus ook dat haar rekenmachine geen directe 'aanval' is op het joodse volk.

Maar op een of andere manier heb ik altijd het idee dat joodse mensen zich als het ultieme slachtoffer trachten te profileren. Dit geldt natuurlijk niet voor alle joden, dit zeg ik er maar bij omdat me anders weer generalisatie verweten wordt.

Kortom, ik kan er inkomen dat het rekenmachine je shocked. Snap ook best dat je daar wat van zegt. Maar kan dat nu echt niet zonder er weer expliciet bij te vermelden dat je een joodse achtergrond hebt? Dit is een serieuze vraag, en als dusdanig bedoeld (niet als sneer).
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:03:32 #95
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_31244094
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef Koenholio het volgende:

[..]

Kijk, dat is nou een schoolvoorbeeld van "te serieus opvatten"

Ziet er overigens wel koel uit. Die uniformpjes waren wel geil.
[KNE]-Mod
pi_31244140
Zeik niet zo. Kutjood.
373,15 K
212 ºF
Kus *HIER* mijn koker.
pi_31244596
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:13 schreef Maruku het volgende:
kaalscheren die bitch...
das een puik plan
feest
pi_31244644
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:05 schreef Penis_Koker het volgende:
Zeik niet zo. Kutjood.
feest
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:27:06 #99
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_31244781
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef Guns_n_Roses het volgende:

[..]

Precies.

Ik snap tevens niet waarom het "ik-ben-een-jood"-argument er altijd weer bijgehaald moet worden.
Zo'n domme trien zal waarschijnlijk sowieso niet weten waar ze over praat.

Wellicht is ze niet dol op mocro's enzo. Maar dit soort figuren hebbens doorgaans weinig tot geen inhoudelijke kennis van antisemitisme/anti-zionisme. Ik vermoed dus ook dat haar rekenmachine geen directe 'aanval' is op het joodse volk.

Maar op een of andere manier heb ik altijd het idee dat joodse mensen zich als het ultieme slachtoffer trachten te profileren. Dit geldt natuurlijk niet voor alle joden, dit zeg ik er maar bij omdat me anders weer generalisatie verweten wordt.

Kortom, ik kan er inkomen dat het rekenmachine je shocked. Snap ook best dat je daar wat van zegt. Maar kan dat nu echt niet zonder er weer expliciet bij te vermelden dat je een joodse achtergrond hebt? Dit is een serieuze vraag, en als dusdanig bedoeld (niet als sneer).
ook al was ik niets joods, dan had ik het vreselijk gevonden en was mijn waardering voor die persoon in kwestie gedaald. De reden dat ik dit erbij haalde, ik ken de verhalen van mijn moeder en oma. Bijna mijn hele familie is in Auschwitz om het leven gebracht. Mijn oma was samen met haar zus de enigste van een gezin van 18 kinderen die de oorlog hebben overleefd.

Ik ben niet zo een jood die probeert aandacht te vestigen, ik heb ook een andere helft. Mijn vader was een duitser, daar is mijn moeder ondanks haar achtergrond mee getrouwd geweest, omdat ze van hem hield en hij een hekel aan hitler had en met die hele kwestie niets te maken had. Mijn opa, die heeft maar twee dagen gedwongen voor hitler gevochten en heeft zich daarna aan de eerste de best engelse troepen heeft hij zijn wapens ingeleverd. Mijn moeder is in Israel opgegroeid, want haar moeder is na de oorlog naar het toemalige palestina gegaan. Ondanks de oorlog en al die zooi, heeft mijn moeder een NL een duitser leren kennen waar ze mee ging trouwen. Ik ken de verhalen maar al te goed, mijn oma had diep respect voor mijn vader. Als jij in een wereld opgroeit waar je heel vaak die verhalen worden verteld welke gruwelijkheden zich hebben plaatsgevonden en de foto's ziet.

Het gaat mij niet alleen om de hakenkruizen en de ss tekens maar in principe om alle domme ondoordachte haat tegenover groepen mensen die je niet eens echt kent. Ik heb heel veel marokaanse vrienden, maar ik ben ook tot twee keer aan toe door marokanen in elkaar geslagen omdat ik met een davidster loop. Haat ik nu alle Marokkanen? NEE.....ieder mens is anders, je kan niet iedereen over een kam scheren. Je kan niet domme white power tekens overal gaan plaatsen omdat het stoer is, ze weten niet eens waar ze het over hebben.
don't give me that fucking bullshit
pi_31244866
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

das een pruik plan
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')