Fuckups herstellenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef Quinny het volgende:
Waar is die dikke eigenlijk?
Mooi, nu ga ik naar huisquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:37 schreef Chocobo het volgende:
Iemand nog een set billen of is het genoeg geweest
[afbeelding]
Hier ben ik schat!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef Quinny het volgende:
Waar is die dikke eigenlijk?
Ha je leeft nog.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:38 schreef silver-surfer het volgende:
Midddaaaaag
Chocolade *hmmm* .... heb vorige week een doosje zeebanket gekocht voor haar....
En nu heb ik avonddienst...
En dan zoenen met van die bruine tanden enzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ha je leeft nog.
Misschien moet je ook een doos kopen ipv van een doosje
Doe nog maar een paar... heb avond he... moet nog een paar uurquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:37 schreef Chocobo het volgende:
Iemand nog een set billen of is het genoeg geweest
[afbeelding]
en echte bonbons ipv zeebanketquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ha je leeft nog.
Misschien moet je ook een doos kopen ipv van een doosje
Ok,... laatste set billen. Over 5 minuten even roken... kan nu niet van mijn bureau weg evenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Doe nog maar een paar... heb avond he... moet nog een paar uur
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
en echte bonbons ipv zeebanket![]()
Gedachte was goed, uitwerking nog wat slordig
Aha... dank uquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
Geef mij die 2 kruisjes maar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ok,... laatste set billen. Over 5 minuten even roken... kan nu niet van mijn bureau weg even
http://abum.com/show/8214/fine_ass.jpg
http://www.abum.com/show/8172/trunked.jpg
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Geef mij die 2 kruisjes maar.
Maar ben je nou eens klaar!
hihi sorryquote:
He bahquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:57 schreef Chocobo het volgende:http://www.stuntcook.com/index.php?i=14277
Jij hebt opzeker wat te doen vanavondquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Geef mij die 2 kruisjes maar.
Maar ben je nou eens klaar!
Ik vind toblerone vies.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
hihi sorrymisschien vind ze zeebanket wel geweldig. Was ff een beetje persoonlijke reactie, vind dat ongeveer het vieste wat er ooit van chocolade is gemaakt. En ik ben gek op chocolade.
Maar zal wel wat liever tegen je zijn hoor![]()
Geen probleem hoor...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
hihi sorrymisschien vind ze zeebanket wel geweldig. Was ff een beetje persoonlijke reactie, vind dat ongeveer het vieste wat er ooit van chocolade is gemaakt. En ik ben gek op chocolade.
Maar zal wel wat liever tegen je zijn hoor![]()
Oh, doe jij het dan niet even voor me. Kan ik vanavond rustig BBlive kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij hebt opzeker wat te doen vanavond
quote:
Over naar plan B wat naar mijn mening redelijk briljant isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
arme Cho.... daar gaat zijn plannetje!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Over naar plan B wat naar mijn mening redelijk briljant is
Doe ik voor je... ik zal die schrielkip eens even gaan uitwonenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:06 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh, doe jij het dan niet even voor me. Kan ik vanavond rustig BBlive kijken
Stap in dan joh!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:04 schreef Bastard het volgende:
tvp
Oh ja BB live vanavondquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:06 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh, doe jij het dan niet even voor me. Kan ik vanavond rustig BBlive kijken
http://www.jeux-france.co(...)gotham-racing-3.htmlquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:11 schreef Chocobo het volgende:
Kepler of B. Struik of Noot,... ik kan dat ene filmpje niet meer vinden waarin de de binnenkant van die PGR3 auto gepresenteerd wordt... stond op FOK!games maar ik kan het daar niet vinden. Ze hebben niet echt een PGR3 overzicht daar....
Nee, gijs geen idee waar dat stond.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:11 schreef Chocobo het volgende:
Kepler of B. Struik of Noot,... ik kan dat ene filmpje niet meer vinden waarin de de binnenkant van die PGR3 auto gepresenteerd wordt... stond op FOK!games maar ik kan het daar niet vinden. Ze hebben niet echt een PGR3 overzicht daar....
B.... grote borrelhap van me...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Slippende Slipketting, Hoest er mee?
Avonddienstjjeeeuuhh,..
*Pluk* ... van het lan gehaald... ff kijken!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:23 schreef Chocobo het volgende:
ThanksDowned voor Surfer
op LAN zet ! Hij staat er Gijs !!
Fotoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh gijs... je krijgt een krat bier van me.... heb een reserveringskit voor de 360 gehaald
Deze is van vandaag, demorace met een heel stuk onboard cameraquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:11 schreef Chocobo het volgende:
Nee morgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Khad geen eens tijd voooor TW gehad
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
B.... grote borrelhap van me...
Ja met mij is alles ok!! Avonddienst idd... met Tiggy he...
Oh gijs... je krijgt een krat bier van me.... heb een reserveringskit voor de 360 gehaald
*het download verzoek is geweigerd*quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Deze is van vandaag, demorace met een heel stuk onboard camera
PGR3 Rechter muisknop, opslaan als....
Ja ook best Gijs... oh nee.. want jouw poppetje is dan verderquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee morgen.
Kunnen we ff op Live.
En nu doet ie het welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
*het download verzoek is geweigerd*
Gaat niet werken Gijs.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ook best Gijs... oh nee.. want jouw poppetje is dan verder![]()
Ok, dat SUCKED danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gaat niet werken Gijs.
Je kan alleen maar meedoen met tournaments.
Heb nog geen optie gezien dat je zelf een game kan aanmaken.
Bij mij ook !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
*het download verzoek is geweigerd*
Ik heb bullet gemistquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:28 schreef Bastard het volgende:
@Cho Dat "bullet" is gaaf in BF, .. dat je schiet en die kogel tot impact kan volgen is echt praat gedaan!
Ben die grote trailer nog aan het downen..
@Struik....DE TERINNNNNGGGGG!!!!!
Nexiums ook geloof ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga je BF nog halen Strol?
-Magneet
-Cho
-Silver
en Bastard tot zover
Je ziet dat tussendoor in die filmpjes... dat die camera snel over het veld vliegt als er word geschotenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb bullet gemistWaar heb je dat gezien aspirant hyper van me !!
Ik kan beter weer luiers gaan dragen, al die filmpjesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:28 schreef Bastard het volgende:
@Cho Dat "bullet" is gaaf in BF, .. dat je schiet en die kogel tot impact kan volgen is echt praat gedaan!
Ben die grote trailer nog aan het downen..
@Struik....DE TERINNNNNGGGGG!!!!!
Op de Xbox? Ik denk het nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:29 schreef Bastard het volgende:
Ga je BF nog halen Strol?
-Magneet
-Cho
-Silver
en Bastard tot zover
Kennen we niet -> MSNquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaast, we hebben 6 mei een trouwfeesjte hey
Erik en Ilse
Hoe is je eerste ervaring Gijs?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:52 schreef gijsje79 het volgende:
Dat TW is wel weer ff wennen vergeleken met Outlaw Golf.
Het zit leuk in elkaar.
Match maken wil wel, maar het zit een beetje verstopt.
[afbeelding]
It's in the game.
Geen idee.... dat is een nadeel van Live.... soms niet kunnen joinen. Soms elkaar niet horen. Ik kan jou games niet joinen en ik kan je niet horen. Misschien weet iemand het in het Xbox topicquote:
dat jezelf quoten en hypen...quote:
Met mijn vorige Live account en andere provider had ik het altijd met Soos, en nu met een nieuwe provider en een nieuwe live account met Kep.... versta hem niet,... zijn aangemaakte games bestaan niet voor me etc etc...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:16 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie dat nog steeds mekaar niet kunnen horen??
Serieus heel vaag.. ik heb het dus echt eigenlijk NOOIT .. behalve als ik met Gijsjes game.. zeg het maar.
Je manquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:30 schreef QueenR het volgende:
Mogguh Quinny. Alles goed deze morgen? Begint het al erg te kriebelen of duurt het nog wel ff denk je?
@cho... zag ik jou nu lurken in het fotoboek van mijn man![]()
quote:
lol ok zei het verkeerd, leek een vraag. Was een constateringquote:
quote:
Misschien een dude die in je fotoboek reageert ofzo waar ik op quote? Geen ideeeee wie je man is namelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
lol ok zei het verkeerd, leek een vraag. Was een constateringja zag je als laatste viewer bij hem staan.
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
Jij ook al, dus geweld werkt
![]()
ik niet![]()
Dat autootje ook altijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:36 schreef Quinny het volgende:
Ik zit hier boven bij de computer en heb op eens zoiets van ... he wat is het stil beneden. Dus ik kijken wat er is... Tref ik dit aan![]()
[afbeelding]
Haiquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:30 schreef QueenR het volgende:
Mogguh Quinny. Alles goed deze morgen? Begint het al erg te kriebelen of duurt het nog wel ff denk je?
@cho... zag ik jou nu lurken in het fotoboek van mijn man![]()
Ja lachen hequote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:36 schreef Quinny het volgende:
Ik zit hier boven bij de computer en heb op eens zoiets van ... he wat is het stil beneden. Dus ik kijken wat er is... Tref ik dit aan![]()
[afbeelding]
Slaapt die gewoon beneden op dit tijdstip ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:36 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Ik snap je nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
@cho;leedvermaak, en ik was nog wel zo blij voor je
![]()
Yep nog steeds. Dat word een heeeeeeleeeee lange dag voor hem straksquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Slaapt die gewoon beneden op dit tijdstip ?Zeldzaam
![]()
Maar waarom leg je hem niet in bed dan? Bang dat die wakker wordt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Yep nog steeds. Dat word een heeeeeeleeeee lange dag voor hem straks![]()
Ik sliep als kind ook overal hoor.. gewoon op de vloer als ik een slaapaanval kreeg. Beetje zoals Garfield eigenlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar waarom leg je hem niet in bed dan? Bang dat die wakker wordt?
Hij ligt lekker op de bank met een kussen als deken. Laat hem gewoon lekker liggen, anders word die wakker ben ik bang.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar waarom leg je hem niet in bed dan? Bang dat die wakker wordt?
Nee, ziekjes.quote:
what else is newquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:34 schreef Quinny het volgende:
Heeft iedereen een vrijdagmiddag dip?
ik wel
Ja daar hebben ze het ook over gehad in het 360 topic.... best lachen op een Xbox show !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:40 schreef Quinny het volgende:
Sjo, die vent trouwens van de week op het jeugdjournaal. Met dat nintendo logo op zijn been getatoeerd
Ik heb nog geen tijd voor een dipquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:34 schreef Quinny het volgende:
ik wel
ja beetje wel...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:34 schreef Quinny het volgende:
ik wel
Is MuPu er vandaagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg ga jij eens aan het werk
Ik heb al de hele dag MUPU aan de lijn
Gijs ik zit gewoon op werk hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh jij pisnicht.. gewoon vrij ook!!
Gijs...elke foto met jou is per definitie gay.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:09 schreef silver-surfer het volgende:
Alleen zo'n gaye foto heb ik nog niet
Maar ga hem wel maken
Heb ik ook last van !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...elke foto met jou is per definitie gay.
+10 zelfkennisquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:12 schreef Chocobo het volgende:
Heb ik ook last van !
Ja das waarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...elke foto met jou is per definitie gay.
Of als je een lelijke man ziet bedenk dan dat het altijd erger kanquote:
Ja dat willen we allemaal Gijsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:16 schreef Bastard het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel zon klitje, was het alleen maar om een foto te maken van mij in dat te strakke shirt waar mn pens onderuit valt
Dat zou best grappig zijn jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:16 schreef Bastard het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel zon klitje, was het alleen maar om een foto te maken van mij in dat te strakke shirt waar mn pens onderuit valt
Ik las penisquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:16 schreef Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaast, we hebben 6 mei een trouwfeesjte hey
Erik en Ilse
whehe, ik de hele tijd schreeuwen tegen jouquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nu kan ik mijn excuses aanbieden voor het doodschieten van je terwijl je in mijn team zat....En jij omdat je me overreed
![]()
Droog was dat.... op die zelfgemaakte map van Soosquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:52 schreef kepler het volgende:
[..]
ook leuk was dat we allebei vastzaten, ik probeerde een beetje te communiceren door mn hoofd te bewegen. Jammerlijk mislukt
ik kwam niet meer bij van het lachenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Droog was dat.... op die zelfgemaakte map van Soos
Vanavond ben ik er weer.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:05 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kwam niet meer bij van het lachen![]()
![]()
het mooie was nog dat nadat ik jouw afschoot ik gewoon weer verder kon, maar dan onder de map. Beetje buggy die map denk ik
He jammer Gijs.. he dammit..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er weer.....
Oh en B.... Battlefield 2 Modern combat is uitgesteld tot 18 novemberIk las het ergens.... weet niet meer waar, maar ik zie dat GCshop en Play ook hun releases hebben aangepast naar die datum.... dan haal ik hem niet. 2 weken later kan je namelijk CoD2 gamen
Jammer, want ik mis die voertuigen wel.... vliegen rijden etc.... maar ik haal BF2 voor 360 opzekers![]()
Due for release on 18/11/2005
Alles goed Gijsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:33 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand nog interesse in een 360 kit?
Neeee... wat een kutgevoel zal je hebben dan zeg... pffff Gijs dat gun ik je echt niet!! Damm kut geldzorgen!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:35 schreef Strolie75 het volgende:
De kans is heel groot dat ik binnenkort of eind van het jaar een flinke financiele klapper te verduren krijg. Is geheel onverwachts gekomen, dus het is niet een van mijn gebruikelijke gedachtenwisseling. Details vertel ik later wel.
Ik zal niet verhongeren of moeten verhuizen ofzo hoor. Maar een 360 + games zal wel een iets te grote investering zijn ben ik bang.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:38 schreef Bastard het volgende:
Neeee... wat een kutgevoel zal je hebben dan zeg... pffff Gijs dat gun ik je echt niet!! Damm kut geldzorgen!!!
Biertje ook goed?quote:Damm Gijs.. kom je bij ons maar een keer een balgehakt eten wa?
Ja is kut man.. die dingen komen ook altijd onverwacht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal niet verhongeren of moeten verhuizen ofzo hoor. Maar een 360 + games zal wel een iets te grote investering zijn ben ik bang.
[..]
Biertje ook goed?
Nieuw-Vennep. T-shirt heb ik helaas niet meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:42 schreef Bastard het volgende:
Ja is kut man.. die dingen komen ook altijd onverwacht.
Waar heb je die kit vandaan, toch niet Maastricht he? Kit is alleen te gebruiken in de winkel waar die gekocht is namelijk.
Gebukt toen je hem aan had ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nieuw-Vennep. T-shirt heb ik helaas niet meer![]()
Is kut voor je gijsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:35 schreef Strolie75 het volgende:
De kans is heel groot dat ik binnenkort of eind van het jaar een flinke financiele klapper te verduren krijg. Is geheel onverwachts gekomen. Naja, misschien niet helemaal onverwachts. Maar het is niet een van mijn gebruikelijke gedachtenwisseling. Details vertel ik later wel. Maar liever niet via FOK!.
Dat hardequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gebukt toen je hem aan had ofzo
Zit ie verstopt in een nekplooi van je
Gijs als hij hem niet past dan jij ook niet, maar je kan hem wel helpen door zijn set te kopen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
He kut gijs... vervelend voor je! Tering geld..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:35 schreef Strolie75 het volgende:
De kans is heel groot dat ik binnenkort of eind van het jaar een flinke financiele klapper te verduren krijg. Is geheel onverwachts gekomen. Naja, misschien niet helemaal onverwachts. Maar het is niet een van mijn gebruikelijke gedachtenwisseling. Details vertel ik later wel. Maar liever niet via FOK!.
Ik zal jou eens mooi maken..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef Chocobo het volgende:
Hij is wel ziek mooi voor 360 hoor
[afbeelding]
Nee, weggegeven omdat hij me niet paste.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:46 schreef Bastard het volgende:
Ik zal jou es ziek maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef Chocobo het volgende:
Hij is wel ziek mooi voor 360 hoor
[afbeelding]
Dus geen BF2.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:22 schreef Bastard het volgende:
TW is binnen![]()
Laatste spel voor de box dan![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:04 schreef Chocobo het volgende:
Flauw dat Strol zijn foto heeft weggehaald uit het Xbox topic !
He lekker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:04 schreef Chocobo het volgende:
Wat een lastjes weer allemaal... dat wordt weer een blog....
Zonde !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb vandaag wel mijn webspace opgeruimd.
Wat heb je nou weer gijsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:04 schreef Chocobo het volgende:
Wat een lastjes weer allemaal... dat wordt weer een blog....
Roerbakei Roerbakei, Heroine dealen op een kinderboerderijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker.
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit.
Misschien moeten we maar lelijke vrouwen gaan neuken ofzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:37 schreef kepler het volgende:
vandaag mijn eerste volleybalwedstrijd gehad
kansloos verloren met 25-4 25-11 en 25-7 Maar het was wel erg cool
onze 2e coach is een vrouwtjeze is echt keileuk maar heeft natuurlijk weer een vriend
dat zal dan wel moeten.... de mooie vrouwen hebben allemaal een vriendquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar lelijke vrouwen gaan neuken ofzo
Het is nog niet zo erg dan die gigantische deuk in je auto maar toch,.... belastingdienst lastjes enzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gijs
Is het erg?
Iets van achteruit rijden,.... te snel uitdraaien,... paal aan die kant... boem,... zijkant molquote:
Wat herkenbaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iets van achteruit rijden,.... te snel uitdraaien,... paal aan die kant... boem,... zijkant mol
Goed uitslapen helptquote:
Wat een spel he gijsquote:
Hahahaha......vind het toch leuker om elkaar te verstaan moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom geven jullie nu eens niet gewoon eerlijk toe dat jullie Chocobo gewoon op mute zetten? Is begrijpelijk, dat dit ik vroeger ook.
Gijs ik ben een map aan het maken... zooo coolquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:29 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Hahahaha......vind het toch leuker om elkaar te verstaan moet ik zeggen.
Heb sinds gister eindelijk weer internet waar ik heel erg blij mee ben !!![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom geven jullie nu eens niet gewoon eerlijk toe dat jullie Chocobo gewoon op mute zetten? Is begrijpelijk, dat dit ik vroeger ook.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik zal je es toevoegen in me lijst.
Thanksquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iets van achteruit rijden,.... te snel uitdraaien,... paal aan die kant... boem,... zijkant mol
Doe maar,.. anders doe ik hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:10 schreef silver-surfer het volgende:
Tis een flinke deuk idd... zal straks wel een foto posten![]()
Dan moet je geen voorbeeld aan surfer nemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo, vanochtend aan de badkamer begonne, hij moet voor 2006 klaar zij
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:05 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag me plantje geknipt.
Hoe het begon.
[afbeelding]
En hoe de plant eindigt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gijs vanwaar ineens de interess in dit spel? Wat namelijk niet of jij een platform adventure trektquote:
Kameo altijd al gaaf gevonden, komt door Noot denk ik. Kom allemaal zo dichtbij nuquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs vanwaar ineens de interess in dit spel? Wat namelijk niet of jij een platform adventure trekt
Is FFXII cool Gijs?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik speel vanalles eigenlijk KOTOR, Fable, FF XII, NG . Tis niet alleen maar schieten en racen
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kameo altijd al gaaf gevonden, komt door Noot denk ik. Kom allemaal zo dichtbij nu
Ik speel vanalles eigenlijk KOTOR, Fable, FF XII, NG . Tis niet alleen maar schieten en racen
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kameo altijd al gaaf gevonden, komt door Noot denk ik. Kom allemaal zo dichtbij nu
Het ziet er inderdaad al prachtig uit.....ben heel benieuwd naar hoe we het dan morgen achterlaten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:48 schreef QueenR het volgende:
ff voor degene die het wel leuk vinden om te zien, mijn muurschilder projectje in amsterdam. Nog niet helemaal af, ga morgen afmaken en dan post ik het eindresultaat.
in den beginnen was er niets:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:12 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad al prachtig uit.....ben heel benieuwd naar hoe we het dan morgen achterlaten.
Oftewel, dat is dus mijn muur !
En nu maak ik dat ik weg kom hier uit dit besloten topic....
Ja, geniaalquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:12 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahahahahaha...hebben jullie vanavond Koefnoen gezien? JobComan
[afbeelding]
Ocharm, wens haar beterschap van me!quote:Op maandag 10 oktober 2005 06:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Lekker werken vandaag, niet geslapen want m`n vrouw is ziek en hoest der longen uit der lijf
Wowquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:48 schreef QueenR het volgende:
ff voor degene die het wel leuk vinden om te zien, mijn muurschilder projectje in amsterdam. Nog niet helemaal af, ga morgen afmaken en dan post ik het eindresultaat.
in den beginnen was er niets:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WowJij moet een leuke muurschilderij in de babykamer maken hier
![]()
Ja boeien, wil van Allah. Next.quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:50 schreef Chocobo het volgende:
Foto zegt genoeg..... vreselijke aardbeving in PakistanMeer dan 30.000 doden en 50.000 gewonden..... ongekend !!
[afbeelding]
Gijs jij bent echt niet goed bij je hoofd somsquote:
Sorry. Maar ik kan weinig medelijden opbrengen met een land dat terroristen steunt, fundementalisten alle ruimte biedt om gebedsscholen op te zetten en liever geld uitgeeft aan een atoomboom dan aan goede huizen en andere voorzieningen voor hun volk. Tenslotte waren er niet zoveel doden gevallen als ze dat gebied, Kashmir, niet illegaal bezet hadden gehouden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Gijs jij bent echt niet goed bij je hoofd soms
Gijs denk dan aan al die arme mensen en niet aan politiek of de politieke agenda van dat land. In zulke situaties maakt het niet uit wie je voor je hebt. Zulke catastrofale gebeurtenissen maakt ons weer even mens.... terug naar wederzijdse liefde en begrip.quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry. Maar ik kan weinig medelijden opbrengen met een land dat terroristen steunt, fundementalisten alle ruimte biedt om gebedsscholen op te zetten en liever geld uitgeeft aan een atoomboom dan aan goede huizen en andere voorzieningen voor hun volk. Tenslotte waren er niet zoveel doden gevallen als ze dat gebied, Kashmir, niet illegaal bezet hadden gehouden.
Totdat het hier gebeurd zeker......quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is erg voor die mensen, maar net als de Tsunami en Katrina beschouw ik het toch al een beetje ver van mijn bed show.
Inderdaad, totdat het hier gebeurt. Jezelf of de mensen die je lief hebt raakt. Ik kan het gewoon niet aan om me het leed van de hele wereld aan te trekken, sorry. Misschien koud, misschien zelfbescherming, wie weet? Hoe dichter het bij huis komt hoe erger ik het vind. Misschien omdat je je dan wat meer met de mensen kunt identificeren? Zo vind ik 9/11, Katrina of de bomaanslagen in London en Madrid een stuk erger dan een paar duizend moslims. Kan ik niks aan doen. Maar ik kom liever heerlijk voor mijn mening uit dan ik schijnheilig ga lopen meehuilen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:00 schreef Chocobo het volgende:
Totdat het hier gebeurd zeker......
Respect voor je mening..... maar ik deel die niet. Moslims, Christenen, Joden of Sander,... leed gun je niemand.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad, totdat het hier gebeurt. Jezelf of de mensen die je lief hebt raakt. Ik kan het gewoon niet aan om me het leed van de hele wereld aan te trekken, sorry. Misschien koud, misschien zelfbescherming, wie weet? Hoe dichter het bij huis komt hoe erger ik het vind. Misschien omdat je je dan wat meer met de mensen kunt identificeren? Zo vind ik 9/11, Katrina of de bomaanslagen in London en Madrid een stuk erger dan een paar duizend moslims. Kan ik niks aan doen. Maar ik kom liever heerlijk voor mijn mening uit dan ik schijnheilig ga lopen meehuilen.
Niet dat ik verwacht dat andere mensen er ook zo over denken. Ik heb wel respect voor mensen die zich al dat leed aantrekken en echt hopen dat er iets goeds uitkomt.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Respect voor je mening..... maar ik deel die niet. Moslims, Christenen, Joden of Sander,... leed gun je niemand.
We zitten op dit gebied niet op een lijn Gijs..... dat is echt erg wat je zegt. Kijk toch eens voorbij alle haat en teringzooi hier op aarde. Een flinke naschok ook,.... je zal een familielid daar op vakantie hebben zeg.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan heb ik zoiets van, kom maar op met een flinke naschok Allah!
Whehehehehe....quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Respect voor je mening..... maar ik deel die niet. Moslims, Christenen, Joden of Sander,... leed gun je niemand.
Dan zitten we inderdaad niet op een lijn. Maar ik moet wel zeggen dat als ik persoonlijke verhalen hoor ik het me meestal wel aantrek hoor. Zoals die vrouw in New Orleans die alles kwijt was of die man die zijn zoontje weer vond in Indonesië. Dan ontspringt zelfs mij soms een traantje. Maar met aantallen kan ik niks. 30 duizend, 300 duizend, 30 miljoen. Gewoon niet vaatbaar denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:18 schreef Chocobo het volgende:
We zitten op dit gebied niet op een lijn Gijs..... dat is echt erg wat je zegt. Kijk toch eens voorbij alle haat en teringzooi hier op aarde. Een flinke naschok ook,.... je zal een familielid daar op vakantie hebben zeg.
Live was cool gisteren manquote:
Vanavondquote:
Nerdquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Live was cool gisteren manJammer dat ik je niet versta maar ik ga vanavond wat poorten open gooien op mijn Firewall.
Serieus Gijs.. doe eens even normaal zeg!quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan heb ik zoiets van, kom maar op met een flinke naschok Allah!
Ga je weer een topic in DIG plaatsen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:45 schreef Chocobo het volgende:
Live was cool gisteren manJammer dat ik je niet versta maar ik ga vanavond wat poorten open gooien op mijn Firewall.
Zal ik je aan herinneren als er weer eens een Marokkaan iets niet liefs doet bij je in de buurt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:27 schreef Bastard het volgende:
Serieus Gijs.. doe eens even normaal zeg!
Omdat er een fanatieke extremistische moslim opstaat die iets roept over " wil van god dat amerika overstroomt"
Gun jij al die 10 duizenden mensen een dodelijk lot.. mensen die misschien niet eens achter die ene uitspraak staan of uberhaupt niks te maken hebben met geloof.
Serieus Gijs.. dit soort dingen kun je echt NIET zeggen gewoon.
Echt te achterlijk.
Lul, drumstel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zal ik je aan herinneren als er weer eens een Marokkaan iets niet liefs doet bij je in de buurt.
*badaboem*quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:32 schreef Bastard het volgende:
Lul, drumstel.
Rare koude jongen ben je Gijs.... Maar ja... ieder zijn ding... vind echter dat je naar mijn mening niet ziet waar het om draait, maar ik kan het fout hebben. Alsof je geblindeerd bent en niet meer met gevoel zonder invloed van derden naar iets kan kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zal ik je aan herinneren als er weer eens een Marokkaan iets niet liefs doet bij je in de buurt.
Dat is waar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:46 schreef silver-surfer het volgende:
Strol ... pik... chill man..
Ga nou niet weer dingen zeggen waar je later spijt van krijgt...
Ik denk dat jij ze nog eens moet lezen Gijs !quote:
Gijs, wat verwacht je nu eigenlijk van me? Deze discussie hebben we volgens mij ook al na de Tsunami gehad namelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik denk dat jij ze nog eens moet lezen Gijs !
Niks Gijs.............quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, wat verwacht je nu eigenlijk van me?
Nja, ik geef wel toe dat het wat hard overkomt. Ik had het misschien wat moeten nuanceren wat ik daarna (probeer) te doen. Maar ik kan ook niet doen alsof ik het heer vreselijk vindt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Niks Gijs.............
We zijn gewoon openlijk aan het discuseren... ik vind je opmerking van het pad. Dat is het enige. No offence naar jou verder hoor maar vind het zelfs voor jou doen erg hard.
Maar ok,... terug naar de orde van de dag... ik snap je hint !
Ik heb ook beelden gezien van een vader, die na het opgraven van zijn twee dode kinderen, toch nog de tijd vond om het westen te verfoeien. Ik heb ook gehoord dat vooral vrouwen en kinderen het slachtoffer zijn omdat zij zich vanwege de Sharia niet buitenshuis mogen begeven en dus als ratten in de val zaten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:02 schreef Bastard het volgende:
Onmenselijk hard Strol..
Ook al zal je het niet menen, en word je wel week in je hart als je de beelden ziet.. dan snap ik nog zon opmerking niet. Je zag notabene een foto van een vader staan hier.
Dat verhaal over die bergenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |