Fuckups herstellenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef Quinny het volgende:
Waar is die dikke eigenlijk?
Mooi, nu ga ik naar huisquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:37 schreef Chocobo het volgende:
Iemand nog een set billen of is het genoeg geweest
[afbeelding]
Hier ben ik schat!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef Quinny het volgende:
Waar is die dikke eigenlijk?
Ha je leeft nog.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:38 schreef silver-surfer het volgende:
Midddaaaaag
Chocolade *hmmm* .... heb vorige week een doosje zeebanket gekocht voor haar....
En nu heb ik avonddienst...
En dan zoenen met van die bruine tanden enzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ha je leeft nog.
Misschien moet je ook een doos kopen ipv van een doosje
Doe nog maar een paar... heb avond he... moet nog een paar uurquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:37 schreef Chocobo het volgende:
Iemand nog een set billen of is het genoeg geweest
[afbeelding]
en echte bonbons ipv zeebanketquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ha je leeft nog.
Misschien moet je ook een doos kopen ipv van een doosje
Ok,... laatste set billen. Over 5 minuten even roken... kan nu niet van mijn bureau weg evenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Doe nog maar een paar... heb avond he... moet nog een paar uur
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
en echte bonbons ipv zeebanket![]()
Gedachte was goed, uitwerking nog wat slordig
Aha... dank uquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
Geef mij die 2 kruisjes maar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ok,... laatste set billen. Over 5 minuten even roken... kan nu niet van mijn bureau weg even
http://abum.com/show/8214/fine_ass.jpg
http://www.abum.com/show/8172/trunked.jpg
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Geef mij die 2 kruisjes maar.
Maar ben je nou eens klaar!
hihi sorryquote:
He bahquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:57 schreef Chocobo het volgende:http://www.stuntcook.com/index.php?i=14277
Jij hebt opzeker wat te doen vanavondquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Geef mij die 2 kruisjes maar.
Maar ben je nou eens klaar!
Ik vind toblerone vies.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
hihi sorrymisschien vind ze zeebanket wel geweldig. Was ff een beetje persoonlijke reactie, vind dat ongeveer het vieste wat er ooit van chocolade is gemaakt. En ik ben gek op chocolade.
Maar zal wel wat liever tegen je zijn hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |