Ja zeker. En optie 1 is ontzettend vervelend, maar valt te overkomen met haarwerkjes en weet ik veel wat. Dus, geen gabberlook voor mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:47 schreef Nugget het volgende:
Gelukkig maar XcUZ_Me, fijn dat de dokter je wat gerust heeft kunnen stellen!
Yipeequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, even m'n verhaaltje doen!
Net naar de dermatoloog geweest voor m'n haar. Aardige kerel die snapte dat ik me zorgen maakte. Er zijn 2 opties: 1. de "mannelijke" kaalheid variant. Ik word dan niet echt kaal, maar krijg heel dun haar bovenop. 2. de menselijke equivalent van "de rui". Kan zo 2 jr duren en dan ineens ophouden. Vaak krijg je het dan 30 a 40 jr later nog eens. Stress kan deze negatief beïnvloeden.
Ik hoop dus maar op optie 2. Ze hebben 6 buisjes bloed van me afgepakt om te onderzoeken en over 3 weekjes moet ik terugkomen om de resultaten te bespreken...
Ben in ieder geval wel gerustgesteld dat ik niet helemaal kaal zal worden. "Aan die doemscenario's hoeft u niet te denken mevrouw!"
Ik ben dus wel weer beetje blij
Onze gedachten zitten dus nu op 1 lijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ymme, het zijn niet alleen die zogenaamde sprookjes die de mening over jou duidelijk maken.
Mijn mening was al veel langer bij mij bekend en dat weet jij ook.
Het vervelende is, dat je het niet snapt.. hoeft ook niet, hoor.
Zolang je mij, met je slijmpraatjes, maar netjes met rust laat
Een paar posts hierboven neem je het nog voor dr op?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ymme, het zijn niet alleen die zogenaamde sprookjes die de mening over jou duidelijk maken.
Mijn mening was al veel langer bij mij bekend en dat weet jij ook.
Het vervelende is, dat je het niet snapt.. hoeft ook niet, hoor.
Zolang je mij, met je slijmpraatjes, maar netjes met rust laat
Een proefje van The Strokes? Nou als je zou willenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:37 schreef ymme het volgende:
[..]
1x proberen kan nooit kwaad.
Ik wil je anders ook wel een proefjes hiervan sturen (nee je hoeft me daarna, niet aardig te vinden hoor)
Post je lijstje eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:55 schreef Maerycke het volgende:
Het gaat hier weer echt over Lush zie ik..
Dank je voor de tipquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:41 schreef PeRi het volgende:
Found it! MB dit is een goede tip van Debby.
[..]
Mail me maar op:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een proefje van The Strokes? Nou als je zou willen![]()
Goed nieuw dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, even m'n verhaaltje doen!
........
Ik ben dus wel weer beetje blij
Ja Maerycke, geef eens het goede voorbeeld en post je lijstjequote:
Wat een rompslompquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
De dermatoloog zei trouwens ook dat mn hoofdhuid wat schilferig was. Gets, wat vervelend! Nou moet ik wéér naar de Lush om de Soak & Float shampoo bar te halen.
Haha, dat klinkt bekendquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:07 schreef Anitra het volgende:
hmmm Lush-praatjes ff denken. Kan alleen maar vertellen dat de Fairy jasmin zo lekker is
Alleen zit nu alles onder de glitters, huis, kinderen en vent
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:09 schreef Maerycke het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had de tip van Sanne opgevolgt. Over dat Candy fluff in je bed strooien. Heel goed lekker ruikend idee. Alleen vriendje lief was hier niet heel blij mee. Die stond 's ochtends om 05.15 uur op om te gaan werken, zat hij helemaal onder de glitters. Joh hoe kan dat nou. Dus hij nog ff snel douche..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:07 schreef Anitra het volgende:
hmmm Lush-praatjes ff denken. Kan alleen maar vertellen dat de Fairy jasmin zo lekker is
Alleen zit nu alles onder de glitters, huis, kinderen en vent
Alleen nog een fles Freeze die niet op de foto staat zie ik. De rest heb ik geruild en er zijn nog een flink aantal dingen in aantochtquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:09 schreef Maerycke het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ja ik had al die nieuwe dingen nog in mn gedachten dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Alleen nog een fles Freeze die niet op de foto staat zie ik. De rest heb ik geruild en er zijn nog een flink aantal dingen in aantocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |