Het is niet handig nee, maar het werkt kennelijk wel dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:10 schreef imago het volgende:
[..]
Ik merk onder de douche ook niks van Jungle (waardoor ik er volgens mij veel te veel van gebruik per keer), maar als m'n haar is opgedroogd merk ik het zeker! Normaal gebruik ik geen conditioner, maar als ik Big heb gebruikt moet ik wel omdat het anders enorm gaat pluizen.
Ik vind het ook irritant dat je onder de douche niet merkt dat het blok ook echt spul aan je haar afgeeft. Bij vloeibare conditioner weet je zeker dat het erin zit, bij Jungle is het maar een beetje gokken. Dus echt handig in gebruik vind ik het niet, maar achteraf bekeken werkt het dus best
Het werd me net weer even duidelijk op MSN en na een blokkade van mevrouw bleek maar weer dat mijn eerlijkheid niet echt ge appricieerd werd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:24 schreef PeRi het volgende:
Duidelijk dat je 'hier' nog maar kort bent.
Misschien zou enige zelfreflectie het ook ten goede komen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Het werd me net weer even duidelijk op MSN en na een blokkade van mevrouw bleek maar weer dat mijn eerlijkheid niet echt ge appricieerd werd.
ja echt welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mensen, als Ymme je proefjes stuurt is het de bedoeling dat je haar achteraf aardig vindt.
Dat probleem heb ik ook, maar ik gebruik dan ook gewoon niet veel ervan. En lekker uitspoelen met een shampoo en conditioner als leave in en lekker föhnen. Komt een stuk meer volume in bij mij dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:26 schreef MissBliss het volgende:
@Peri: ja the strokes zat ik over te twijfelen want daar wordt mn haar misschien érg recht van, het is al vrij dus en volumeloos.. Misschien als Arabian Bright op is.
Dat heeft 9 van de 10 keer geen nut.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Misschien zou enige zelfreflectie het ook ten goede komen.
Ik heb ook zwaar futloos haar. Maar van The strokes kreeg ik redelijk volume in mijn haar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is niet handig nee, maar het werkt kennelijk wel dus
Naja, ik heb het pas 1 keer gebruikt dus misschien word ik er handiger in.
@Peri: ja the strokes zat ik over te twijfelen want daar wordt mn haar misschien érg recht van, het is al vrij dun en volumeloos.. Misschien als Arabian Bright op is.
Je laat de conditioner gewoon zitten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook, maar ik gebruik dan ook gewoon niet veel ervan. En lekker uitspoelen met een shampoo en conditioner als leave in en lekker föhnen. Komt een stuk meer volume in bij mij dan.
Terwijl het juist is om je haar gladder te makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb ook zwaar futloos haar. Maar van The strokes kreeg ik redelijk volume in mijn haar.![]()
Niet teveel erin doen, anders krijg je dat ja. Gewoon een beetje, goed zorgen dat het overal zit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je laat de conditioner gewoon zitten?
Wordt het dan niet heel vet je haar? Ik wou juist vandaag Arabian Bright eens gebruiken zónder daarna shampoo en conditioner, kijken hoe het dan wordt. (ik las op de site dat dat kon, in de winkel zei ze dat je het daarna nog moest wassen.)
Ik heb Amrecian Cream ook wel eens als leave in laten zitten. Werd het wel eerder vet door. Maar ook lekker zacth, en goddelijk ruikend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je laat de conditioner gewoon zitten?
Wordt het dan niet heel vet je haar? Ik wou juist vandaag Arabian Bright eens gebruiken zónder daarna shampoo en conditioner, kijken hoe het dan wordt. (ik las op de site dat dat kon, in de winkel zei ze dat je het daarna nog moest wassen.)
1x proberen kan nooit kwaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Terwijl het juist is om je haar gladder te maken
Nou ik zal het dan toch eens proberen, misschien mn angst eens overwinnen en een proefje vragen
Ik denk dat er op een Lush meet wel wat beters te doen is, dan roddelen over anderenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat heeft 9 van de 10 keer geen nut.
De mensen hebben zo hun mening over iemand. En daar kan niets tegen op.
Ik ga daarom ook geen moeite doen. You hate me or not.
Ik zit niet op een forum om vrienden te maken. Die heb ik liever in het echte sociale leven. En daar ben ik gelukkig mee.
No hard feelings, over de post die over mij gedaan worden. Ik zou ook zo over iemand denken, als er 1 iemand op meetings leuke sprookjes verhalen over mij te ronden doet.
Ik weet wie je bedoelt met die sprookjesverhalen en kan je geruststellen. Die wordt allang niet meer serieus genomen. Ga er maar vanuit dat de meesten zelf wel een aardig beeld hebben kunnen vormen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik zou ook zo over iemand denken, als er 1 iemand op meetings leuke sprookjes verhalen over mij te ronden doet.
Gisteren dus blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik denk dat er op een Lush meet wel wat beters te doen is, dan roddelen over anderen
Als mensen zelf een beeld vormen van mij, dan is dat ok.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt met die sprookjesverhalen en kan je geruststellen. Die wordt allang niet meer serieus genomen. Ga er maar vanuit dat de meesten zelf wel een aardig beeld hebben kunnen vormen.
quote:wassen met ultimate shine
retread een half uurtje in het haar laten zitten met een handdoek er om
goed uitspoelen
daarna het haar een klein beetje droogkneden met je handen. Niet met een handdoek!!!! dan wordt het al te droog.
Nu kneed je, terwijl je voorover hangt, american cream in je haar.
ne mag je een beetje met de handdoek (het liefst een microvezel handdoek, van badstof gaat het ook weer pluizen) in je haar kneden. Het niet als een tulband om je hoofd laten zitten want daar gaat je haar van pluizen.
Nu laat je het drogen of ga je het fohnen, je kunt ook een stylingsproduct in je haar doen maar geen mouse! dat is superslecht voor het haar). Nooit fohnen tot het helemaal droog is.
Oh zwitsalquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ga maar weer eens vreemd.. ik ga lekker pruttelen op de babykamer.. lekker zwitsal snuiven![]()
Ik ben blij, dat jij weer een beetje blij bent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, even m'n verhaaltje doen!
Net naar de dermatoloog geweest voor m'n haar. Aardige kerel die snapte dat ik me zorgen maakte. Er zijn 2 opties: 1. de "mannelijke" kaalheid variant. Ik word dan niet echt kaal, maar krijg heel dun haar bovenop. 2. de menselijke equivalent van "de rui". Kan zo 2 jr duren en dan ineens ophouden. Vaak krijg je het dan 30 a 40 jr later nog eens. Stress kan deze negatief beïnvloeden.
Ik hoop dus maar op optie 2. Ze hebben 6 buisjes bloed van me afgepakt om te onderzoeken en over 3 weekjes moet ik terugkomen om de resultaten te bespreken...
Ben in ieder geval wel gerustgesteld dat ik niet helemaal kaal zal worden. "Aan die doemscenario's hoeft u niet te denken mevrouw!"
Ik ben dus wel weer beetje blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |