abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31243296
Ik heb gister aan mijn met Candy Fluff ingesmeerde arm gelikt. En nog bewust ook. Triest hé
Back in business.
pi_31243302
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Vava het volgende:
En ook weer terug!!

Met:
- Honey Bee Have dusting powder
- Angels On Bare Skin
- Arabian Bright
- Almond Butter Cream

En I Love Juicy gegrabbeld, kwam mooi uit want die heb ik nog niet.

De mini-meet vond ik erg leuk, leuk om Nugget, Heaven7 en Lotjeb ontmoet te hebben
Ik ben benieuwd naar Arabian Bright hoe jij die vind!

@Loena: Soms krijg je er wel honger van
pi_31243316
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ik heb mijn Lemslip geproefd...
Dat vond ik net zo'n lekker citroenijsje
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:41:58 #54
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_31243354
De mini-meet en de lushparty was ontzettend leuk! Iedereen die mee was hartstikke leuk om jullie te zien en het was heel gezellig!

Mijn buit van de avond:

Honey Bee Have dusting powder
Strawberry Twin Tub (Jellie)
Heavenly Bodies (Butter)

Voor vakantie (bad! bad! bad!) de volgende baddingetjes:
Honey Bee
Ma Bar
Butterball
Creamy Candy Bath

Gegrabbeld:

Soap Sod
Banana Moon
(En dat is mooi, want ik was al bang dat ik iets grabbelde dat ik al ten overvloede had maar deze had ik nog niet geprobeerd!)

Erg blij mee allemaal

P.s: Heaven7 nog heel erg bedankt voor het dealen van de powder
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:45:17 #55
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_31243474
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ik heb mijn Lemslip geproefd...
En? hoe smaakt het?

Ik heb wel zin om de almond butter cream of heavenly bodies te proeven..... maar ik heb al es een beetje AOBS in mijn mond gekregen en das geen aanrader
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_31243513
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:40 schreef Anitra het volgende:

[..]

Arabian Bright heeft bij mij niks gedaan. Ja mn haar kreeg heel licht bruine highlights, terwijl ik dus rood in mn haar al had zitten (verf), maar dat werd ineens lichtbruin dus
Whatever I want.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:47:12 #57
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_31243539
Hmm, als ik dit zo lees klinkt het wel erg naar die reclame van de fristi, met de FA (fristi anonimus)

Kom, maar gooi het er maar uit dames!!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_31243554
Ik was rond half 7 op Leidsestraat maar ik ken natuurlijk niemand Ik was ook snel weer weg, heb alleen Snow Fairy, Snowcake en Miranda gekocht, maar die laatste is blijkbaar een nieuwe want hij ruikt anders dan het proefje wat ik van maeghan had
Tap tap tap
pi_31243712
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:46 schreef PeRi het volgende:

[..]

Arabian Bright heeft bij mij niks gedaan. Ja mn haar kreeg heel licht bruine highlights, terwijl ik dus rood in mn haar al had zitten (verf), maar dat werd ineens lichtbruin dus
dat is balen
Ik heb korte haartjes en vond dat wel een mooi oplossing om er geen verf in te hoeven gooien ivm grijs haar Maar geen aanrader dus?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:52:07 #60
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_31243715
Heb veel bij moeten lezen zeg!

Geweldig die verhalen over de kerstproducten, ik wou dat ze ze ook al hadden toen ik in Berlijn was de afgelopen dagen, maar helaas.

Het was de eerste keer in een Lush winkel voor mij, ben meteen in drie geweest. Heb nog een grote fles Freeze gekocht en een flesje Slammer en een potje Ocean Salt voor mijn moeder. Verder vroeg de verkoopster of er iets was wat ik graag wilde proberen, en toen heeft ze een redelijk groot stuk Alkmaar voor me afgesneden.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik was een beetje teleurgesteld in mijn eerste bezoek.

Kwam misschien ook omdat de dingen die ik nu eindelijk zelf kon ruiken en dacht dat ik ze lekker zou vinden, niet lekker waren.

Ik vond Karma trouwens niet eens zo vies en de Sweetie Pie jelly erg lekker.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_31243813
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:40 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik ga hem denk ik maandag proberen, heel misschien morgenochtend als ik niet te laat mijn bed uit ben. Zaterdag en zondag geen tijd maar dan ga ik mijn ervaring posten

Hij ruikt als Reincarnate, aparte maar lekkere geur vind ik, erg natuurlijk. Als shampoo vind ik hem wat lastig in gebruik maar het effect is zeker wel mooi. Ik hoop dus op handiger in gebruik en en hetzelfde effect

Die foto van Djulian is erg leuk!! Helemaal vergeten te posten
Let's plant a tree
pi_31243856
Ik ben ook geweest, maar ik vond het vooral erg druk binnen en niet echt heel gezellig eigenlijk. Maar het was dan ook zo vol dat mensen niet eens meer binnen wilden komen. Het was ook niet zo handig dat alle nieuwe spulletjes bij de ingang stonden, want mensen kwamen er dus niet meer doorheen om de winkel verder in te gaan. En al die mensen die met hun vingers in de grote stukken jelly stonden te prikken, bah!!! Ik heb vanavond geen vervelende verkoopsters gesproken in ieder geval, en ook naar andere klanten waren ze heel vriendelijk hoor, met zeepjes snijden en zo.

Ik ben weggegaan met: Cleanliness, Mr Butterball, The Christmas Massage en een stukje Lemslip, en ik heb Soap Sod gegrabbeld. Althans, dat heeft iemand anders voor me gedaan nadat ik Noriko had gegrabbeld en ik nogal teleurgesteld keek. Niet dat ik blij werd van Soap Sod, maar goed =P Verder zat er ook geloof ik niets meer in. =D
Sanity is (not) statistical
pi_31243867
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef Anitra het volgende:

[..]

dat is balen
Ik heb korte haartjes en vond dat wel een mooi oplossing om er geen verf in te hoeven gooien ivm grijs haar Maar geen aanrader dus?
Ik zou het er niet op wagen, maar liever gewoon verfen dan.
Whatever I want.
pi_31244169
oja, ik heb ook noriko, hij meurt best wel, maar ik probeer hem wel.
volgens mij staat nu m'n moeder onder de douche de snow fairy uit te proberen
Tap tap tap
pi_31244170
aaargh.
ik heb naast de oogproblemen nu ook overal jeuk en rode plekken/vlekken.
help wat is er aan de hand
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_31244212
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
aaargh.
ik heb naast de oogproblemen nu ook overal jeuk en rode plekken/vlekken.
help wat is er aan de hand
Heb je niet iets gegeten wat je normaal niet eet?
Let's plant a tree
pi_31244213
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik zou het er niet op wagen, maar liever gewoon verfen dan.
Zal ik dan de henna doen? Want die andere kleuringen ben ik op uit gekeken (heb alle kleuren al gehad geloof ik)
En oude verf zit er niet meer in omdat ik vorige heel drastisch mijn haar had laten knippen
pi_31244251
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:07 schreef Anitra het volgende:

[..]

Zal ik dan de henna doen? Want die andere kleuringen ben ik op uit gekeken (heb alle kleuren al gehad geloof ik)
En oude verf zit er niet meer in omdat ik vorige heel drastisch mijn haar had laten knippen
Heb je veel grijze haren? Als het echt plukken bij elkaar zijn moet je wel een beetje voorzichtig zijn met Henna geloof ik, kan oranje worden
Let's plant a tree
pi_31244282
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:07 schreef Vava het volgende:

[..]

Heb je niet iets gegeten wat je normaal niet eet?
mcdonalds.
dat eet ik normaal nooit. maar had op werk ook al last van jeukende plekjes, 2 of 3. maar nu is yhet wel vreselijk
pi_31244296
Ik vond het ook leuk!! Sorry dat ik zo gauw wegmoest maar ik had de trein echt NET gehaald!
pi_31244378
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:46 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik vind Arabian Bright echt super, maar dan dus niet om een kleurtje te krijgen (dat werkt dus niet) maar gewoon als hair moisturizer, wordt mn haar heerlijk zacht en glanzend van

Niemand met ervaring met Jungle? En dan dus het feit dat je het helemaal niet voelt in je haar als je het erin smeert.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_31244427
Ja ik heb wel Jungle. Op het moment dat je het gebruikt merk je er niets van, maar als je haar droog is wel. Misschien dat je dat niet merkte omdat je haar idd al erg zacht wordt van Godiva. Probeer het eens na een gewone shampoo.
Sanity is (not) statistical
pi_31244436
Ohja, Sweetsixteen16, je was echt exact wat ik me van je had voorgesteld Lekker vrolijk ding!

Vava, Nugget en Lotjeb waren ook heel leuk hoor
pi_31244505
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

mcdonalds.
dat eet ik normaal nooit. maar had op werk ook al last van jeukende plekjes, 2 of 3. maar nu is yhet wel vreselijk
Het is niet te hopen dat het van Lush is maar dat lijkt me toch niet, dan was het wel eerder geweest denk ik..
Let's plant a tree
pi_31244528
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:18 schreef Vava het volgende:

[..]

Het is niet te hopen dat het van Lush is maar dat lijkt me toch niet, dan was het wel eerder geweest denk ik..
lijkt me inderdaad ook dat het al eerder had moeten zijn.
ik hoop dat het morgen oevr is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')