Ik ben benieuwd naar Arabian Bright hoe jij die vind!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Vava het volgende:
En ook weer terug!!
Met:
- Honey Bee Have dusting powder
- Angels On Bare Skin
- Arabian Bright
- Almond Butter Cream
En I Love Juicy gegrabbeld, kwam mooi uit want die heb ik nog niet.
De mini-meet vond ik erg leuk, leuk om Nugget, Heaven7 en Lotjeb ontmoet te hebben
Dat vond ik net zo'n lekker citroenijsjequote:
En? hoe smaakt het?quote:
Arabian Bright heeft bij mij niks gedaan. Ja mn haar kreeg heel licht bruine highlights, terwijl ik dus rood in mn haar al had zitten (verf), maar dat werd ineens lichtbruin dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:40 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Arabian Bright hoe jij die vind!
@Loena: Soms krijg je er wel honger van![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Arabian Bright heeft bij mij niks gedaan. Ja mn haar kreeg heel licht bruine highlights, terwijl ik dus rood in mn haar al had zitten (verf), maar dat werd ineens lichtbruin dus
Ik ga hem denk ik maandag proberen, heel misschien morgenochtend als ik niet te laat mijn bed uit ben. Zaterdag en zondag geen tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:40 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Arabian Bright hoe jij die vind!
@Loena: Soms krijg je er wel honger van![]()
Ik zou het er niet op wagen, maar liever gewoon verfen dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef Anitra het volgende:
[..]dat is balen
Ik heb korte haartjes en vond dat wel een mooi oplossing om er geen verf in te hoeven gooien ivm grijs haarMaar geen aanrader dus?
Heb je niet iets gegeten wat je normaal niet eet?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
aaargh.
ik heb naast de oogproblemen nu ook overal jeuk en rode plekken/vlekken.
helpwat is er aan de hand
Zal ik dan de henna doen? Want die andere kleuringen ben ik op uit gekeken (heb alle kleuren al gehad geloof ik)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op wagen, maar liever gewoon verfen dan.
Heb je veel grijze haren? Als het echt plukken bij elkaar zijn moet je wel een beetje voorzichtig zijn met Henna geloof ik, kan oranje wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:07 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zal ik dan de henna doen? Want die andere kleuringen ben ik op uit gekeken (heb alle kleuren al gehad geloof ik)
En oude verf zit er niet meer in omdat ik vorige heel drastisch mijn haar had laten knippen
mcdonalds.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:07 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je niet iets gegeten wat je normaal niet eet?
Ik vind Arabian Bright echt super, maar dan dus niet om een kleurtje te krijgen (dat werkt dus niet) maar gewoon als hair moisturizer, wordt mn haar heerlijk zacht en glanzend vanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Arabian Bright heeft bij mij niks gedaan. Ja mn haar kreeg heel licht bruine highlights, terwijl ik dus rood in mn haar al had zitten (verf), maar dat werd ineens lichtbruin dus
Het is niet te hopen dat het van Lush isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mcdonalds.
dat eet ik normaal nooit. maar had op werk ook al last van jeukende plekjes, 2 of 3. maar nu is yhet wel vreselijk
lijkt me inderdaad ook dat het al eerder had moeten zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat het van Lush ismaar dat lijkt me toch niet, dan was het wel eerder geweest denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |