Mij wel. Van alle Gibsons liggen SG's mij het meest, aangezien dat het enige type Gibson is waar ik een mooi clean of overdrive geluid uit krijg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:05 schreef Jorikjet het volgende:
neh, SG's trekken mij totaal niet
Omdat een boom.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:41 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Waarom zetten jullie telkens dat idioot stukje gelul in de OP?
en een apple gitaar!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:46 schreef Hammet het volgende:
@Svyatagor: Een Apple versterker?? (!)
Custom!quote:
Equipment:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:16 schreef no1uknow het volgende:
Goed idee
Maak is een foto van al je gitaren bij elkaar
Ik wil wel eens weten wat de gemiddelde Fok!ker heeft staan
waarom heb ik dit idee ook?!?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:54 schreef TeleluvR het volgende:
Dan wordt het echt zo'n kijk-eens-hoe-groot-mijn-penis-is topic!
O! jij zet ook stiekum nog studioapparatuur erbij, das niet eerlijk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:28 schreef Ibanez het volgende:
Tasker Cables
Phillips Senseo with D.E. coffeepads for certain moments...
Logic 5.5.0 with Drumkit from Hell[/i][/b]
Die laatste opmerking klonk wel heel kinderachtig hoor!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
waarom heb ik dit idee ook?!?
als tele meedoet wil ik ook wel
ja, ik ben soms ook net een kleuterquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die laatste opmerking klonk wel heel kinderachtig hoor!![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:51 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ook!
[afbeelding]
Extra Feature! Ik verander ook van huidskeur!
Ow... sorry, heb ik van onze site gplukt!!! Ja die senseo gaat natuurlijk niet altijd mee!! alleen bij internationale shows (lees buiten de mijnstreek-oost)...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:34 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
O! jij zet ook stiekum nog studioapparatuur erbij, das niet eerlijk!
true, maar je mag best trots zijn op je spulletjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:54 schreef TeleluvR het volgende:
Dan wordt het echt zo'n kijk-eens-hoe-groot-mijn-penis-is topic!
Tsja het is inderdaad een wat andere gitaar als een Fender dus het is even wennen. Maar hij is klein, zo licht als een veer, en hij ziet er gewoon prachtig uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:33 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Mij wel. Van alle Gibsons liggen SG's mij het meest, aangezien dat het enige type Gibson is waar ik een mooi clean of overdrive geluid uit krijg.
Ik vind ze niet erg mooi en de bespeelbaarheid is best wel wennen als je altijd op Fenders speelt, maar qua sound vind ik ze prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |