Dat moet ik es proberenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:46 schreef NASDAQbastardo het volgende:
DADGAD is mooi.. kan je toffe arabische shit mee maken. 1 van de mooiste muzieksoorten imo
Niet eens BAGDAD?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:46 schreef NASDAQbastardo het volgende:
DADGAD is mooi.. kan je toffe arabische shit mee maken. 1 van de mooiste muzieksoorten imo
tuuuuup! We zitten hier op een forum en niet in de tweede kamer. Op een forum wordt altijd met meningen heen en weer gesmeten,sowieso hier in het gitaristen topic. De een bezit een LesPaul en vind dus de LesPaul helemaal geweldig (anders zou ie em niet aangeschaft hebben), de ander is Ibanez fannaat en zal dus nooit iets negatiefs zeggen over Ibanez, bij wijze van spreken. Objectiviteit hoef je hier al niet te zoeken, dus het verschil tussen het formuleren van een feit of een mening al helemaal niet.quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:22 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ahum:[muggenziftersmodus]
"Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!
Elke gitarist is welkom:
Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt,
jazz of metal , snel of langzaam.
Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren.
Respecteer elkaars smaak en mening.
Rock on!"
Je kan beter zeggen: (bijvoorbeeld:) "Ik vind Mark Knopfler een arrogante teringlul die denkt dat ie vet goed gitaar kan spelen maar als je het aan mij vraagt zal ik zeggen dat ik van mening ben dat hij een van de meest overgewaardeerged gitaristen ooit is."[/muggenziftersmodus]
Dan zou ik het zeer op prijs stellen als bij het volgende topic het stukje tekst dat in mijn vorige reactie geciteerd staat achterwegen gelaten wordt. Ik vind het namelijk maar wat doelloos gelul in de ruimte, waardoor wij gitaristen lijken op een stelletje zielige figuren die bang zijn dat iemand aanstoot neemt aan onze mening, die verschilt ten opzichte van degene die ons zielig vindt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 18:01 schreef Ibanez het volgende:
[..]
tuuuuup! We zitten hier op een forum en niet in de tweede kamer. Op een forum wordt altijd met meningen heen en weer gesmeten,sowieso hier in het gitaristen topic. De een bezit een LesPaul en vind dus de LesPaul helemaal geweldig (anders zou ie em niet aangeschaft hebben), de ander is Ibanez fannaat en zal dus nooit iets negatiefs zeggen over Ibanez, bij wijze van spreken. Objectiviteit hoef je hier al niet te zoeken, dus het verschil tussen het formuleren van een feit of een mening al helemaal niet.![]()
In dat stukje staat alleen dat we elkaars mening moeten respecteren, waar ik het helemaal mee eens ben. Nergens staat hoe je die mening formuleert, dus dat is helemaal vrij. Ik kan bijvoorbeeld zeggen:quote:Op zondag 23 oktober 2005 18:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Dan zou ik het zeer op prijs stellen als bij het volgende topic het stukje tekst dat in mijn vorige reactie geciteerd staat achterwegen gelaten wordt. Ik vind het namelijk maar wat doelloos gelul in de ruimte, waardoor wij gitaristen lijken op een stelletje zielige figuren die bang zijn dat iemand aanstoot neemt aan onze mening, die verschilt ten opzichte van degene die ons zielig vindt.
Precies.quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:33 schreef BUG80 het volgende:
[..]
In dat stukje staat alleen dat we elkaars mening moeten respecteren, waar ik het helemaal mee eens ben. Nergens staat hoe je die mening formuleert, dus dat is helemaal vrij. Ik kan bijvoorbeeld zeggen:
Mark Knopfler mag dan een redelijk begaafd gitarist zijn, hoewel ook dat ook valt te betwisten naar mijn bescheiden mening, zijn zangkwaliteiten vind ik onder de maat. Verder vind ik zijn composities over het algemeen verre van spannend, om over de songteksten maar te zwijgen. Hij heeft een aantal aardige dingen gemaakt, maar over het algemeen ben ik er niet zo van gecharmeerd.
of:
Ik kots op Mark Knopfler![]()
Beide formuleringen moeten worden gerespecteerd![]()
Over doelloos gelul in de ruimte gesproken... cut it off man! Zoals jij het wilt:quote:Op zondag 23 oktober 2005 18:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Dan zou ik het zeer op prijs stellen als bij het volgende topic het stukje tekst dat in mijn vorige reactie geciteerd staat achterwegen gelaten wordt. Ik vind het namelijk maar wat doelloos gelul in de ruimte, waardoor wij gitaristen lijken op een stelletje zielige figuren die bang zijn dat iemand aanstoot neemt aan onze mening, die verschilt ten opzichte van degene die ons zielig vindt.
Alhoewel iedereen het recht heeft om die tweede mening te hebben, voegt deze weinig toe aan dit topic (evenmin als koosnaampjes zoals Knoflook). Tenzij beargumenteerd geeft het geen enkele aanzet tot discussie en is het dus net zo lezenswaardig als de Wat postkrik je nu (oude stijl) reeks, wat mij betreft.quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:33 schreef BUG80 het volgende:
Ik kots op Mark Knopfler![]()
Beide formuleringen moeten worden gerespecteerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |