Het lijkt me absoluut niet lekker...maar ik ben sowieso geen fan van vlees. Alhoewel een echt goede schnitzel uit de pan best lekker kan zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:22 schreef Leipo666 het volgende:
ik frituur altijd mijn gepaneerde schnitzels: de buitenlaag wordt heerlijk krokant en het vlees zelf smaakt ook heerlijk. toch hebben veel mensen nog nooit van deze bereidingswijze gehoord en als ze het eenmaal geprobeerd hebben willen ze niet anders meer
wij hebben dit trouwens opgepikt uit oostenrijk waar men in een restaurant de schnitzels dus frituurden![]()
wie doet dit ook? of juist niet?
Een goede schnitzel uit de pan...die zijn juist heel droog en bevatten zeker niet een hele homp vlees. Maar goed, op een dergelijke manier worden schnitzels zelden geserveerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:29 schreef Leipo666 het volgende:
als je schnitzel uit de pan lekker vind dan zul je dit zeker weten lekker vinden: het vlees smaakt eigenlijk hetzelfde maar de krokante korst maakt het geheel een stuk lekkerder
ook is het vlees niet doordrenkt met vet/boter zoals vaak het geval is bij in een pan gebakken schnitzels...
daar heb ik nou eigenlijk nooit last van, eerder omgekeerdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:22 schreef Mini_rulez het volgende:
maar het was zó ongelofelijk vet, bah.![]()
Oud frituurvet of een verkeerde temperatuur.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb dit een keer in een restaurant/eetcafé gehad. Op zich was hij inderdaad wel knapperig en zo maar het was zó ongelofelijk vet, bah.Neh, laat mij m'n schnitzel maar gewoon in de pan bakken. Als je dat goed doet, is het veel lekkerder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |