abonnement Unibet Coolblue
pi_31328598
Ik laat me nog liever steriliseren.
pi_31328623
Ook nog oogdruppels toevoegen die je zicht vertroebelen dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31328920
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Ook nog oogdruppels toevoegen die je zicht vertroebelen dan?
ISABEAUX!!!!

Dit is toch ?FOK!

BIER MOET JE AANBIEDEN!!!! HEEL VEEL, LITERS, NEE EMMERS BIER!!!!

Geheid dat je dan iemand zo gek ende gestoord krijgt!
pi_31328993
Ik wilde net met wat benzo's aankomen, maar bier + benzo's is nog een veel beter plan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31335870
Anders moeten ze van Fok, met alle users die mee willen doen, een potje aan maken en dan iemand van Fok erheen sturen (een gast die er goed uit ziet en waar ze van uit glijdt) en dat die gast dan puur voor het geld in de pot gaat ipv haar.

Oeeehhhh wat gemeen. Maar wel lachen!

[ Bericht 1% gewijzigd door MiRRoRMaN op 10-10-2005 16:15:02 (oeioeioei) ]
pi_31336223
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:14 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Anders moeten ze van Fok, met alle users die mee willen doen, een potje aan maken en dan iemand van Fok erheen sturen (een gast die er goed uit ziet en waar ze van uit glijdt) en dat die gast dan puur voor het geld in de pot gaat ipv haar.

Oeeehhhh wat gemeen. Maar wel lachen!
Ja chantal sorry in levende lijve knap ik eik best op je af, maar vindt het hier wel leuk dus blijf nog even... Lieske schatje wat zie je er goed uit vandaag!!

De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31353185
Er zijn grenzen... damn...... ten eerste vind ik er he-le-maal niks geen vrouwelijks aan zitten en dan ten tweede... die vieze schetterbek van haar...ten derde dat gelul/geroddel/gezanik/gezeik van een dronken aardbei... ten vierde....vind ik die scharrelzeug er knap oud uitzien voor 40 jaar!
ik ben net typex... zo ben ik je type.. en zo ben ik je ex..
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:50:31 #33
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_31353337
[KNE]-Mod
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:18:06 #34
521 ruby
Hell yeah!
pi_31353905
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 09:41 schreef robinotc het volgende:
Er zijn grenzen... damn...... ten eerste vind ik er he-le-maal niks geen vrouwelijks aan zitten en dan ten tweede... die vieze schetterbek van haar...ten derde dat gelul/geroddel/gezanik/gezeik van een dronken aardbei... ten vierde....vind ik die scharrelzeug er knap oud uitzien voor 40 jaar!
Nou nou, dat valt ook wel weer mee vind ik hoor.
Ze heeft wat walletjes onder haar ogen en inderdaad een schetterbek, maar als ze zich een beetje leuk opmaakt en leuk kleedt dan is het best een leuke vrouw om te zien.

Ja, het is geen topmodel, maar er zijn mensen van die leeftijd die er erger uitzien. Maar goed, dat is mijn mening. Over smaakt valt tenslotte niet te twisten.

Maareh....wie van hier heeft zich al aangemeld?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:04:13 #35
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_31354861
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Waarom geven Fokmannen zich niet massaal op? Ideale kans om in dat BB huis te infiltreren en ik sponsor de oordopjes wel tegen het GNAGNAGNA (zoals beloofd).
Ik voldoe inderdaad vrijwel aan het profiel, maar ben gelukkig te oud!

...Maar nu we toch bezig zijn: ik zoek een jonge vrouw van 30 tot 30,5 jaar, brunette met blauw-groene ogen, lang haar (zeker tot op onder de rug), geen onderkin of rare pukkels of flaporen of zo; borsten cup C, lijkt me wel genoeg, mooie slanke armen, handen en vingers ook slank (niet van die enge lange nagels a.u.b.!), lekkere stevige kont, mag best breed zijn hoor! Mooie lange benen, niet te slank en zèker niet te dik. Geen geschoren flamoezen aub, net alsof je met 'n kind ligt te knarren. Goed gebruind is een must. En (bijna vergeten) een lichte wipneus is absoluut een pré. Echt dom zijn is toch 'n klein probleempje, en zonder precies mijn gevoel voor humor kun je het schudden.

Wat ik heb te bieden? Ik lijk wel 'n beetje op die Chantal ! Weet je wel! Die leuke meid die zo op zoek was in BB5! Die altijd maar bezig was met op anderen in te praten! Klets klets hier en praat praat daar...kan met iedereen overweg! Als dat geen aanbeveling is...
'Beam me up Scotty'
pi_31355992
Godverdomme. Staat ze net op het punt vaninstorten door dat niet-roken en de conflicten, gaan ze datgedrocht weer helpen met zoiets doms. Ik wil herrie in de tent, jankers en slaande ruzie, geen pooier-Big-Brother. Wat een achterlijke ideeen heeft die Hummie.
pi_31377475
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:04 schreef Blackadder2 het volgende:

Ik voldoe inderdaad vrijwel aan het profiel, maar ben gelukkig te oud!
TE OUD?!?!?!?!?!?!?! VOOR CHANTAL?!!?!?!??!?!

Hoe oud ben je dan?! 246?!
pi_31378674
Waarom nu weer z'n belachelijke aktie!!!!!!!!!!!
Weer iets om die roddeltante lekker lang te laten blijven zeker.
Van mij mag ze vandaag nog opzouten. Irritant mens.
pi_31378945
Op ieder potje past een dekseltje. Zullen heus wel wat leuke mannen voor Chantal tussen de reacties zitten.
Viper 4 life
pi_31386030
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:42 schreef Wishjuh het volgende:
Erg verassend dit! Hopen dat dit de kijkcijfers wat omhoog gaat krikken... loopt beetje terug de laatste tijd
Gekrikt wordt er sowieso, of de kijkcijfers, of Chantal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')