abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 6 oktober 2005 @ 10:51:26 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31224534
Goéd hè, dat ze de stekker er hebben uitgetrokken gisteravond, om ons tegen onszelf in bescherming te nemen.
Heeeeeeeeeeeerlijk uitgeslapen. En dan kan het straks op de exit-avond wel weer wat later worden.

Zijn jullie ook zo lekker uitgeslapen wakker geworden vanochtend?

Of zijn er hier diehards die dan tot diep in de nacht bij mediawatchers of andere fora gaan zitten posten?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31224796
Hmm wat is er gebeurd dan dat ze de stekker eruit getrokken hebben? Moest vroeg naar bed... zit op me werk nu

edit: Ik snap al wat je bedoeld... het forum was down gisteren avond
pi_31225086
Denk ik na de comateuze toestand van Fok... laat ik nou eens vroeg naar bed gaan.
Wordt ik de halve nacht wakker gehouden door het gehuil van de baby van de buren val ik eindelijk in slaap lig ik over baby's te dromen, dat ik die moest verschonen Ware nachtmerrie

Ik heb het nu helemaal gehad met baby's
  Moderator donderdag 6 oktober 2005 @ 11:35:33 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31225548
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:16 schreef cuall het volgende:
Ik heb het nu helemaal gehad met baby's
Dat dácht jij maar. Yoshemine (of zoiets) gaat jou nog vele nachten wakker houden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:43:09 #5
242 Pinball
Electric Monk
pi_31225735
Ik kon pas slapen toen ik wist dat dit schijtforum weer up was.
Ik zou me echt de oren van m'n kop schamen als ik dit stuk ongeluk moest beheren zeg, wat een gekut.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31225885
Ha die gert, gezellig

Jammer van dit nietszeggende topic, ik vind het een slotje waard

Kunnen we tenminste allemaal in het chantal topic gaan koppelen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')