abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_31224155
Zal vanavond goed kijken wat er allemaal gebeurt in de studio.
En vooral wat er misgaat wat de tv kijkers niet kunnen zien.
Ben uitgenodigd om de live uitzending bij te wonen.
Ben benieuwd.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 10:42:15 #2
6941 APK
Factual, I think.
pi_31224338
Door wie ben je uitgenodigd
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:32:16 #3
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_31225464
Big Brother natuurlijk!
Action is the enemy of thoughts
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:34:45 #4
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_31225525
Neem je wel een fok spandoek mee?
pi_31225532
Newsflash: Aan de kijkers wordt het altijd veel vloeiender voorgespiegeld dan het in werkelijkheid vaak is.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_31226115

We hadden ons opgegeven via de website van talpa om een live-uitzending bij te wonen.
gister belden ze van Talpa dus. We zullen zien wat er allemaal misgaat . Om 7 uur moeten we aanwezig zijn. En mijn rugzak mag niet mee staat zo rrommelig in beeld.....naja. en de jas moet op de kapstok. doe wel een blazertje aan(geel).
pi_31226355
Veel plezier gewenst vanaaf
pi_31226844
Ik ben er ook vanavond, dus misschien zien we elkaar wel (hmz..had ik nu maar zo'n lelijk Fok! shirt)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_31227072
heb ook geen fok-shirt
zit het hele fok-forum er vanaaf?
zou lachen zijn.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:42:00 #10
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_31227222
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:36 schreef spriet het volgende:
heb ook geen fok-shirt
zit het hele fok-forum er vanaaf?
zou lachen zijn.
Ja, alle 100,000 + leden
pi_31247504
Ben benieuwd naar de verhalen
pi_31247866
nou.. Ruud kan echt niet van de autoque lezen hoor.. tjonge. De tekst rolde te snel voor zijn ogen langs volgens mij. Laat hem maar gewoon radiowerk doen Talpa!
HEt was leuk om een keer bij een liveuitzending aanwezig te zijn. Ik wil nog wel een keer.
Alleen zouden Ruud en Bridget eens wat meer 'eigen' tekst moeten gebruiken.
En er was 'overboekt' betreft het aanwezige publiek. Er moesten er ongeveer 30 ' nokken ' op last van de brandweer(zou Ralph stiekum misschien). Die mensen mochten ' achter de schermen ' kijken? Op zich was het allemaal een rommelig geheel, er loopt een boel technischi rond die de boel sturen. Het internetgedeelte was een stuk losser. Ruud met een pilsje, en Bridget met een glas wijn. OOk het publiek kreeg in de kantine na afloop een glaasje(plastic) rode of witte wijn; rosé of jus 'd orange.
Ik heb zelfs 'tante' Hummie gezien. Mijn man heeft getracht haar op de foto(telefoon) te zetten, maar ze draaide zich telkens om. pjieuww misschien maar goed ook , want anders zou de lens misschien knappen
  Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 11:47:36 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31250045
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:17 schreef spriet het volgende:
nou.. Ruud kan echt niet van de autoque lezen hoor.. tjonge. De tekst rolde te snel voor zijn ogen langs volgens mij. Laat hem maar gewoon radiowerk doen Talpa!
HEt was leuk om een keer bij een liveuitzending aanwezig te zijn. Ik wil nog wel een keer.
Alleen zouden Ruud en Bridget eens wat meer 'eigen' tekst moeten gebruiken.
En er was 'overboekt' betreft het aanwezige publiek. Er moesten er ongeveer 30 ' nokken ' op last van de brandweer(zou Ralph stiekum misschien). Die mensen mochten ' achter de schermen ' kijken? Op zich was het allemaal een rommelig geheel, er loopt een boel technischi rond die de boel sturen. Het internetgedeelte was een stuk losser. Ruud met een pilsje, en Bridget met een glas wijn. OOk het publiek kreeg in de kantine na afloop een glaasje(plastic) rode of witte wijn; rosé of jus 'd orange.
Ik heb zelfs 'tante' Hummie gezien. Mijn man heeft getracht haar op de foto(telefoon) te zetten, maar ze draaide zich telkens om. pjieuww misschien maar goed ook , want anders zou de lens misschien knappen
Zijn Ruud en Bridget tijdens de reclames en voor en na afloop ook zo los en lacherig, of is het allemaal act?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31250707
Nog losser dan tijdens de show vond ik. We hebben een goede blik op het kruis van Bridget mogen werpen (het zendertje zat hoog om haar bovenbeen vast en dat zat niet lekker). Het was wel leuk om een keer mee te maken Verder schrok ik wel van Hummie zonder make-up zeg! Dat zag er dus echt niet uit...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 12:13:40 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31250720
ik vind de hele presentatie een grote schijnvertoning...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_31251208
Op het einde gewoon kei hard schreeuwen dat ruud is lul is en op moet rotten.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_31254966
volgens mij zat het zendertje met schilderstape vast
En zoals Tearsong zegt; Hummie zonder make up...... poehhhhh
pi_31258216
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 12:12 schreef TearSong het volgende:
Nog losser dan tijdens de show vond ik. We hebben een goede blik op het kruis van Bridget mogen werpen (het zendertje zat hoog om haar bovenbeen vast en dat zat niet lekker). Het was wel leuk om een keer mee te maken Verder schrok ik wel van Hummie zonder make-up zeg! Dat zag er dus echt niet uit...
Hahahaha die is eng he?
Ik was bij de beruchte storings uitzending, maar toen zag ze er ook al niet uit
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')