Bedoel je niet een MRI ipv RMI?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:21 schreef guppy12b het volgende:
Heb ook (al geruime tijd) last van spiertrillingen in met name mijn linkerarm. Daarnaast zwakte in de arm (kan niets meer tillen) en ietwat in mijn voeten. Heb al EMG gehad: zenuwen in hele lichaam aangetast. Voorlopige 'diagnose': "er is iets medisch mis met u". Vermoed zelf ALS, PSMA of MMN. Binnenkort RMI. Weet iemand of stress ook kan leiden tot beschadiging van de zenuwen. Met andere woorden: kan het dat nog zijn?
Het sacro-iliacaal gewricht (SI-gewricht) bevindt zich in het bekken tussen het uiteinde van de wervelkolom, te weten het heiligbeen en de darmbeenderen in het bekken (thanks internet voor deze mooie uitleg). Ik heb toen counseling gehad bij Winnock (voorheen rugadviescentrum( om beter met emoties om te kunnen gaan en ik moet zeggen daar heb ik veel baat bij gehad (ben nogal een binnenvettertje).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:12 schreef guppy12b het volgende:
Je hebt gelijk Charmain, ik bedoelde inderdaad MRI. Al die afkortingen ook ;-) Maar dat stress kan leiden tot zenuwbeschadiging, zoals in jouw geval, is - hoe vreemd ook - goed nieuws voor mij. Ik bedoel, het kan altijd erger. Ik neem aan dat de schade ook weer hersteld kan worden? Of toch in ieder geval erger voorkomen kan worden door te ontstressen? Ik vind trouwens niet dat ik erg gestressed ben, niet meer dan de gemiddelde werkende Nederlander zeg maar. Maar goed, dat zegt niet veel. De meeste mensen zien een burnout of iets dergelijks niet aankomen. Wat is trouwens het SI gewricht?
Heb je ze ook overal op je lichaam dus bij je ooglid ed.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:21 schreef guppy12b het volgende:
Heb ook (al geruime tijd) last van spiertrillingen in met name mijn linkerarm. Daarnaast zwakte in de arm (kan niets meer tillen) en ietwat in mijn voeten. Heb al EMG gehad: zenuwen in hele lichaam aangetast. Voorlopige 'diagnose': "er is iets medisch mis met u". Vermoed zelf ALS, PSMA of MMN. Binnenkort RMI. Weet iemand of stress ook kan leiden tot beschadiging van de zenuwen. Met andere woorden: kan het dat nog zijn?
Ik ken alleen ALS, volgens mij is PSMA er een vorm van.. of het lijkt er in ieder geval erg op? Ik hoop echt voor je dat je dat niet hebt. MMN ken ik niet. Wat is dat precies?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:21 schreef guppy12b het volgende:
Als je de rest van het topic had gelezen dan had je geweten dat TS niet echt op deze informatie zat te wachten. Nog langer in onzekerheid, angst en paniekaanvallen leven. Goed gedaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:27 schreef meami het volgende:
De diagnose ALS wordt veelal gesteld op basis van symptomen en EMG. Het kan vaak een jaar duren voordat het echt duidelijk is.
Guppy vroeg naar info over stress in combinatie met zenuwbeschadiging. Ben daar op in gegaan en misschien teveel op door gegaan. Sorry hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je de rest van het topic had gelezen dan had je geweten dat TS niet echt op deze informatie zat te wachten. Nog langer in onzekerheid, angst en paniekaanvallen leven. Goed gedaan.
Nee ik heb hem zometeen om 2 uur.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef pcbkb het volgende:
Henk,
Jij hebt toch vrijdag een afspraak? Laat je nog weten hoe het gegaan is? Gaat het weer een beetje met je?
Sterkte!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:30 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Nee ik heb hem zometeen om 2 uur.
Het gaat iets beter met me, maar nog wel de spiertrillingen en krampen.
Ik laat straks wel wat weten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |