Googoodollsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:05 schreef googoodoll het volgende:
Of nou ja, nieuw, hij is alweer een tijdje uit. Maar het blijft verschrikkelijk![]()
Dat je een stijve krijgt van schunnige teksten en smerige videoclipjes, dat is leeftijdsgebonden, maar dat lied verder![]()
![]()
![]()
Oja shitquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:07 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik las: Nieuwe single BloodhoudFromHell
Ach, het is de BHG; je weet tochquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:05 schreef googoodoll het volgende:
Of nou ja, nieuw, hij is alweer een tijdje uit. Maar het blijft verschrikkelijk![]()
Dat je een stijve krijgt van schunnige teksten en smerige videoclipjes, dat is leeftijdsgebonden, maar dat lied verder![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:44 schreef S1nn3rz het volgende:
het ergste vind ik nog dat er mensen zijn die dingen posten over een volgens hun geweldige lyric, terwijl ze niet eens weten waar de gehele tekst over gaat
Jij bent dus 1 van die IQ 80- mensen die mee willen doen met dat soort gelul.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:49 schreef cerror het volgende:
De teksten zijn briljant.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij bent dus 1 van die IQ 80- mensen die mee willen doen met dat soort gelul.
Ik zou zeggen, leg elke regel voor de newbie even uit. Kijken of je het snapt
teksten zijn gewoon grappig, en als je er geen reet aan vindt dan ga je toch lekker naar de de ski-hur breezers drinken? Get that stick out of your assquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
En jij bent weer zo'n sneue provocateur die geen andere invulling in z'n leven heeft dan een ander te irriteren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, bah. Smerig! Met die smakkende geluidenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:42 schreef Tha_T het volgende:
Die bouwvakker met die banaan op het end
Geniaalquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:42 schreef Tha_T het volgende:
Die bouwvakker met die banaan op het end
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |