Gelukkig is Menno niet met Sjankwal aan het praten, een paar harde GNA GNA's kan ik echt niet hebben op dit tijdstip.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:43 schreef BBscanner het volgende:
Menno is idd echt niet te verstaan! en als je het geluid harder zet hoor je Ingrid knallen over me boxen!![]()
Menno; Zender Checken!
sigaretten bestellen tijdens een rantsoenweek....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:14 schreef Bus watcher het volgende:
Tanja en Dido hebben via de telefoon om sigaretten gevraagd. Ze hebben meer gekregen dan ze gevraagd hebben.
hihiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:51 schreef Rica het volgende:
Ingrid: "Zo benieuwd wie er morgen op de bank zit"
Menno: mummelmummelmummel
Ingrid: "Met de nomnaties..."
Ingrid: "Heb je tacktisch gestemd?"
Ingrid: "Een hoop denk ik op roel gestemd.. wat zegt je?"
Ingrid: "Ja?"
Menno: mummel
Ingrid: "Iedereen kan er morgen zitten"
Menno: mummelmummelmummel mummelmummelmummel
Ingrid: "Ja"
Interessant.
Als ik 3 liter bacardi op heb, praat ik net zo duidelijk als Menno, alleen Menno heeft geen alcohol gedronkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:51 schreef Rica het volgende:
Ingrid: "Zo benieuwd wie er morgen op de bank zit"
Ingrid: "Met de nomnaties..."
Ingrid: "Heb je tacktisch gestemd?"
Ingrid: "Een hoop denk ik op roel gestemd.. wat zegt je?"
Ingrid: "Ja?"
Menno: mummel
Ingrid: "Iedereen kan er morgen zitten"
Ingrid: "Ja"
Interessant.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:51 schreef Rica het volgende:
Interessant.
quote:
Deels zie je wel hetzelfde effect. Het toeschrijven van emoties en gevoelens aan BB bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Interessant om de BB-bewoners als gijzelaars te beschouwen van Hummie!![]()
Helaas, de techneuten zijn homo, liggen te kontenbonken, vergeten op het geluid van Menno te letten. Zou wel de stunt zijn van BB, de echte homo staat achter het raamquote:
Ook omdat ze BB niet 'zien' en ze er toch volledig afhankelijk ervan zijn. Rantsoen of geen rantsoen bijv.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Deels zie je wel hetzelfde effect. Het toeschrijven van emoties en gevoelens aan BB bijvoorbeeld.
Precies.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:06 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ook omdat ze BB niet 'zien' en ze er toch volledig afhankelijk ervan zijn. Rantsoen of geen rantsoen bijv.
BB is een duistere macht die ze kan maken of breken![]()
![]()
Of zoal ik al eerder zei de homo zit nog in de (geheime) kast(/kamer), leroy is de homoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Helaas, de techneuten zijn homo, liggen te kontenbonken, vergeten op het geluid van Menno te letten. Zou wel de stunt zijn van BB, de echte homo staat achter het raam![]()
Ja er zit wel wat inquote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Precies.
En dus steeds minder kritiek op wat "BB" doet en steeds meer alles wat "BB" doet goedpraten en het zelfs voor "BB" opnemen.![]()
Wat ik me afvraag is of ze tijdens de 'psycholoog gesprekjes' (waar ze recht op hebben) een gezicht zien of in de DBK zitten te kijken naar spiegels met camera's daar achter. Lijkt me niet prettig praten tegen een spiegel als je problemen hebt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Precies.
En dus steeds minder kritiek op wat "BB" doet en steeds meer alles wat "BB" doet goedpraten en het zelfs voor "BB" opnemen.![]()
Geen idee. Ik meende ooit opgevangen te hebben dat ze sowieso een periodiek (wekelijks?) gesprekje hebben maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is of ze tijdens de 'psycholoog gesprekjes' (waar ze recht op hebben) een gezicht zien of in de DBK zitten te kijken naar spiegels met camera's daar achter. Lijkt me niet prettig praten tegen een spiegel als je problemen hebt.
Hoorde dat Ingrid reeds een gesprek heeft gehad met de psycholoog, de andere ook al?
Ik heb de naam Leroy al voorbij zien gaan, maar weet niet wie of wat hij is, maar een dolle sexueel gefrustreerde neger die Rob in zijn beentje gaat bonken vind ik wel leukquote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of zoal ik al eerder zei de homo zit nog in de (geheime) kast(/kamer), leroy is de homo![]()
BB drukte op het verkeerde knopje: WIL LEROY Z"N ZENDER CHECKEN".quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb de naam Leroy al voorbij zien gaan, maar weet niet wie of wat hij is, maar een dolle sexueel gefrustreerde neger die Rob in zijn beentje gaat bonken vind ik wel leuk![]()
Oh ja, niks ten nadele van de negers, wij blanke zijn jalours op jullie maat![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:30 schreef BBscanner het volgende:
Streams er uit! mijn pc is moe en heeft er geen zin meer in![]()
Ga ook maar slapen! Truste allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |