En die tijdelijke huurcontracten zijn dus niet geldigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:07 schreef Syytön het volgende:
@mgerben: Het is de bedoeling dat ik er met m'n zusje ga wonen, dus dan ligt het gelukkgi wel iets anders. Mocht er iemand anders komen, zou ik een tijdelijk (jaar) contract opstellen, zodat zulke lastige situaties vermeden worden.
@hroswith: dat klopt idd, aangezien dat alleen voor de eerste eigen woning die tevens woonverblijf is. Is een groot nadeel.
Je kunt wel alles opstellen wat je wilt, maar de wet schrijft toch dingen anders voor, dan kun je wel je eigen regels bedenken, maar dan heb je toch pech.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:07 schreef Syytön het volgende:
@mgerben: Het is de bedoeling dat ik er met m'n zusje ga wonen, dus dan ligt het gelukkgi wel iets anders. Mocht er iemand anders komen, zou ik een tijdelijk (jaar) contract opstellen, zodat zulke lastige situaties vermeden worden.
Lees die wet er maar eens op na, en misschien heb je dan straks dat andere huis niet eens nodig omdat je hier mag blijven wonenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:27 schreef Syytön het volgende:
Huh![]()
Ik heb nu ook een huurcontract dat slechts een jaar geldig is, omdat die man daar wilt gaan verbouwen.![]()
Eh nouja. Ik zal er toch niet zo snel iemand anders laten wonen aangezien het geen aparte slaapkamers heeft. Dus laten we even dan niet uitgaan van deze situatie.
Zou idd mogelijk zijn, alleen wil ik er graag weg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:28 schreef Troel het volgende:
Lees die wet er maar eens op na, en misschien heb je dan straks dat andere huis niet eens nodig omdat je hier mag blijven wonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |