Lindaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij heeft nu Dido, Chantal, Joost en?
lindaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Lindaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Die 3 alleen pas volgens mij...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef Cracka-ass het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske zei alleen maar dat ze een dilemma had en was haar geld al kwijt
Daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:05 schreef Greetings het volgende:
[..]
Die 3 alleen pas volgens mij...
Maar wat is nu precies de opdracht? Het iedereen vertellen behalve Ingrid, voor vrijdag?
Wat me trouwens ECHT een rotstreek lijkt van BB is als Menno ook vanaf vrijdag niet mag zeggen dat hij GEEN homo is. Want bij alle opdrachten mocht men tenslotte uiteindelijk het nog niet zeggen (behalve Liesek, maar die moest).![]()
Ook zijn pupillen worden wijder, hartslag omhoog, en meer transpiratie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:04 schreef regenworm het volgende:
Als menno zijn verhaal vertelt dan moet je eens op zijn ogen letten.
Die beginnen te draaien je ziet echt aan hem dat hij zit te liegen.
Zou best eens kunnen dat BB hem dat flikt... Dat vind ik dan wel zielig voor em..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:05 schreef Greetings het volgende:
[..]
Die 3 alleen pas volgens mij...
Maar wat is nu precies de opdracht? Het iedereen vertellen behalve Ingrid, voor vrijdag?
Wat me trouwens ECHT een rotstreek lijkt van BB is als Menno ook vanaf vrijdag niet mag zeggen dat hij GEEN homo is. Want bij alle opdrachten mocht men tenslotte uiteindelijk het nog niet zeggen (behalve Liesek, maar die moest).![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:04 schreef Kimske het volgende:
Chantal zegt vanavond tegen anderen: 'ik heb sterkte vermoedens dat menno de homo is. Ik kán niet veel zeggen, maar geloof me... '
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |