Jawel... zolang die maar niet laat blijken dat die alsof moet doen dat die homo is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Hij zegt dus wel dat hij een opdracht van BB heeft.
Ik vraag me af of dit allemaal wel mag wat hij nu doet.
Waarna Menno Chantal volledig buitenspel kan zetten door aan te kunnen tonen dat chantal totaal niet te vertrouwen is, en zo kan hij zichzelf weer op de achtergrond drukken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:00 schreef Falco het volgende:
Menno is lekker verstandig bezig om het aan Chantal te vertellen, want over een uurtje weet natuurlijk iedereen dat Menno de homo is.
chantal is een controlfriekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:00 schreef teun911 het volgende:
Chantal, had je het mij maar eerder verteld, dan had ik het nog enigszins kunnen sturen.
*proest*
Lieske zei alleen maar dat ze een dilemma had en was haar geld al kwijtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jawel... zolang die maar niet laat blijken dat die alsof moet doen dat die homo is.
Dat was anders denk ik... toen moest ze echt kiezen van bb... en ze had een keuze gemaakt voor 5000 pegels. En daar mocht ze niks over zeggen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske zei alleen maar dat ze een dilemma had en was haar geld al kwijt
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat Menno dat zeer comfortabel kon zeggen met die rotkop van Chantal voor zijn neus
Maar toen speelde er verder niks, Scanman. Niks, nada niente.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske zei alleen maar dat ze een dilemma had en was haar geld al kwijt
Ik denk ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:03 schreef avonne het volgende:
OOOOOOOHHH
nu blijf ik de hele nacht wakker om te zien of Chantal haar bek kan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |