dat is toch vreemd ivm Menno? of doen ze net als met Lieske een vernietigingsverklaring?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:23 schreef Loedertje het volgende:
Alleen de nomineer ronde kan helaas niet meer worden herroepen
Ik nog wel meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:23 schreef CartWOman het volgende:
Goed, ik heb het punt bereikt dat ik geen enkel bewoner meer vertrouw.
Behalve Joost.
Gadverdamme.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:23 schreef CartWOman het volgende:
Goed, ik heb het punt bereikt dat ik geen enkel bewoner meer vertrouw.
Behalve Joost.
quote:Gadverdamme.
Neuh effe op de Talpa site gelezen.quote:
Inderdaad, die heeft het zwaar!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:12 schreef BBscanner het volgende:
Chantal heeft nog steeds haar bek kunnen houden. Maar het geheim van Menno ligt wel op haar lippen. Wat zal ze het moeilijk hebben.
Vervroegde wintertijd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:13 schreef Pinball het volgende:
Tijd klopt niet toch? Of is dat mijn pc?
Nee het is reeds 2:14quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:13 schreef Pinball het volgende:
Tijd klopt niet toch? Of is dat mijn pc?
Media Watchers is ook te erg die streamverslagen kunnen ze beter gewoon kopie/pasten van Fokquote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh effe op de Talpa site gelezen.
De mongolen die daar reageren zijn nog erger dan de randdebielen en kansloze huisvrouwen in deze topicreeks.![]()
Ik dacht dat ze dat al dedenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:15 schreef BBscanner het volgende:
Media Watchers is ook te erg die streamverslagen kunnen ze beter gewoon kopie/pasten van Fok![]()
Heb je het nieuwste boek van buswatcher al gelezen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:15 schreef BBscanner het volgende:
Media Watchers is ook te erg die streamverslagen kunnen ze beter gewoon kopie/pasten van Fok![]()
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:17 schreef BBscanner het volgende:
Heeft iemand begrepen of Menno zijn 'geheim' nu wel of niet aan Lieske heeft verteld toen Tanja uit bad ging. Had ik niet helemaal goed gevolgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |