Een Hagenees, Bertquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:39 schreef Jolan het volgende:
Hij was de man van "Ik weet het beter"
Fuck Bert. En z'n kakstem.
Bert komt uit Den-Haag, ik vind hem geen kak hebben hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:03 schreef Jolan het volgende:
[..]
Er zijn ook kakhagenezen.
Benoordenhout
ik wel, en hij stinkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bert komt uit Den-Haag, ik vind hem geen kak hebben hoor![]()
Toch niet op een zondag he?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:44 schreef Urquhart het volgende:
Ik kwam hem pas tegen in de Efteling
EO, houdt ik ook niet van !quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:04 schreef Chowi het volgende:
Ik kots op de EO.
Das toch een Peter nog wat?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:12 schreef Dipollo het volgende:
Bert van Leeuwen![]()
Kennen jullie m nog van Ik weet 't beter??????
Ik weet het beeeeter ik weet het beter dan jou, het maakt niet uit hoeveel je er noemen kan ik weet er altijd eentje meeeeeer.. ik weet het beeeeter..
Valt het op dat ik gedronken heb giester??![]()
Nee het is Bert van Leeuwenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:18 schreef Brembo het volgende:
[..]
Das toch een Peter nog wat?
Dat nu gepresenteeerd wordt door Gordon, die om de 3 sec omzichzelf lacht![]()
.
Dan kijk ik liever de hele dag EO shit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is een Quiz mijn man kijk er elke avond naarIk niet !
Ik kijk dan naar de Bold !
Ik kijk wel naar Familie diner van Bert van LeeuwenHet is een leuke man om te zien, en hij doet het netjes,qua EO heb ik er niets mee te maken.
Hoe lang heb je daarover moeten denken?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daarover moeten denken?![]()
quote:
nee da's mark dikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:29 schreef Talietje het volgende:
nou hij doet wel dat leuke trouw programma met megeulen en terminale mensen dingesen
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:54 schreef WAT het volgende:
[..]
Hij heet niet Mark Dik, hij heet Mark Volslank!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |