Gewoon een gedachtequote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:05 schreef Jett het volgende:
[..]
NEE MAN HOE KOM JE ER BIJ. IS GEWOON STANDAARD ALS JE 3 FLESSEN FERNANDES ACHTER ELKAAR LEEG DRINKT VOOR WEDDESCHAP
MALLERTTT
rol weg uit me topique dikzak.quote:
rofl is geen straattaal schatjequote:
jij is gewoon jaloers, oprol nou!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:10 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Je moet je muil houden , schimmelsnol.
hij bedoelt of je vandaag hebt gepwnd of da je vandaag noob wasquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:10 schreef Jett het volgende:
[..]
rofl is geen straattaal schatjeTWEAKKEERE!1!!!111111
Nee je kunt er niks aan doen. Wat is oprol?quote:
Thats the shit my broquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:11 schreef Palau het volgende:
[..]
hij bedoelt of je vandaag hebt gepwnd of da je vandaag noob was![]()
wat denk je.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:11 schreef Gizmore het volgende:
Maar jettje, wat ging je doen in de stad?
Ik weet zonder tt ook wel dat ik stoer benquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat is al tijden zo man.
Ik luister trouwens nu telkens die straatremixes die je me stuurde![]()
ik snap deze zin niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:11 schreef Palau het volgende:
[..]
hij bedoelt of je vandaag hebt gepwnd of da je vandaag noob was![]()
CHEATER !!! ZE GEBRUIKT DE FOTO VAN IEMAND ANDERS !!! VUILE CHEATER BAN HAAR !!!!quote:
HE IK DACHT DAT BEN IK!!1!!quote:
pwned=owned= dat je verslagen bent of vernederd.quote:
'quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:15 schreef Life het volgende:
Hoe gaat ie met Willem G. Fwnk?
Echte tweakertaal, siz. (ofzo) Nog de straten onveilig gemaakt met je spange flowsquote:
HET IS EEN LEUGEN EEN LEUGEN IK ZEG JOUquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Naar de H&M gaan, waar je niet meer mag komen?
Wat ben je toch een boefje, he?![]()
Sma, het is ik Zweer, niet ik Sweer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:17 schreef Jett het volgende:
[..]
HET IS EEN LEUGEN EEN LEUGEN IK ZEG JOU
IK SWEER VALLAH!
Doe dan ook nog die een paar van die 'enge' webcamfotodingessen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
JAen je kan hem veranderen als je wilt
Zeg en nou ist afgelopen ! met die verdomme Vallah van je we zingen allemaal in koor :quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:17 schreef Jett het volgende:
[..]
IK SWEER VALLAH!
JUHHquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
JAen je kan hem veranderen als je wilt
Gelukkig hebben we de chatlogs nog.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:17 schreef Jett het volgende:
[..]
IK SWEER VALLAH!
Je vergeet 1337quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zeg en nou ist afgelopen ! met die verdomme Vallah van je we zingen allemaal in koor :
ALLAH AKBAR !!!!! ALLAH AKBAR !!!!!
pwnage noobs lolleromfg
ik snap niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zeg en nou ist afgelopen ! met die verdomme Vallah van je we zingen allemaal in koor :
ALLAH AKBAR !!!!! ALLAH AKBAR !!!!!
pwnage noobs lolleromfg
niet onze cybersex gesprekken derop zettenquote:
Ik snap niet hoe je het vol hebt gehouden om samen met Willem in 1 lokaal te zitten voor een paar maanden. Die geur die van hem afkwam was niet te harden ;D:Ddquote:
Ik betaal voor Jett, mits levenslange garantie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:19 schreef Palau het volgende:
Voor taallessen kan gemaild worden. Zie profiel
DOEN!11!!!1quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:20 schreef Jett het volgende:
[..]
niet onze cybersex gesprekken derop zetten!!11!!!
Denk dat dat wel even kan durenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:20 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Wie mij als eerste op msn toevoegt![]()
Jeh gek ... doe eens wat verzinnen wat daar toch zou staanquote:
Die heb je weggejaagd, muts.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:21 schreef Jett het volgende:
he, waar is Imberr?
Je hebt r weggejaagd denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:21 schreef Jett het volgende:
he, waar is Imberr?
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:20 schreef Jett het volgende:
[..]
niet onze cybersex gesprekken derop zetten!!11!!!
Ja help googelen danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Doe dan ook nog die een paar van die 'enge' webcamfotodingessen.
ik zou dat geld maar aan jezelf uitgeven dan aan mijquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:20 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik betaal voor Jett, mits levenslange garantie.
op msnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:21 schreef Jett het volgende:
he, waar is Imberr?
Dat heet investeren in de maatschappij, hoewel het bij jou ws een verloren zaak is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:22 schreef Jett het volgende:
[..]
ik zou dat geld maar aan jezelf uitgeven dan aan mij( afslankpillen, slimfast etc. )
nee, het verbaas me alleenquote:
Ga dat maar bij Junkiesietze spammen ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:23 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek... ik moet jullie eerlijk bekennen .... ik heb al 2 dagen niet gesliptvoor de fans van mijn slip
hier zijn de links nog een keer !
http://members.home.nl/alion/MOV00005(NEW1).WMV ( WMV )
http://members.home.nl/alion/MOV00005.3gp ( quicktime )
Heeft hij ook een forum dan ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ga dat maar bij Junkiesietze spammen ofzo![]()
wasda?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:25 schreef snopprinses het volgende:
moodboarden maken is stom!
HE JIJ PRAAT NEDERLANDSquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:23 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat heet investeren in de maatschappij, hoewel het bij jou ws een verloren zaak is.
Wat maken?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:25 schreef snopprinses het volgende:
Jij hebt de tijd van je leven op internet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:26 schreef Jett het volgende:
[..]
HE JIJ PRAAT NEDERLANDS
nee even serieus, als je niks boeiend hebt toe tevoegen aan mijn prachtige topique, rol dan even weg want je maakt jezelf alleen maar belachelijk ( zoals nu )
laat mij ook even de tijd van me leven hebben joh.![]()
Jou topicquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:26 schreef Jett het volgende:
[..]
HE JIJ PRAAT NEDERLANDS
nee even serieus, als je niks boeiend hebt toe tevoegen aan mijn prachtige topique, rol dan even weg want je maakt jezelf alleen maar belachelijk ( zoals nu )
laat mij ook even de tijd van me leven hebben joh.![]()
nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:20 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Wie mij als eerste op msn toevoegt![]()
Heb je lang over die zin nagedacht?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:22 schreef Jett het volgende:
[..]
ik zou dat geld maar aan jezelf uitgeven dan aan mij( afslankpillen, slimfast etc. )
Neehoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:28 schreef Gizmore het volgende:
fwnk je bent een h4t00rrr.. En haten is verlaten!
ja. dus laat me lekker gaan, doe je haar los maak me gek, hoe je het ook wil noemenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jij hebt de tijd van je leven op internet?![]()
![]()
De watquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:25 schreef snopprinses het volgende:
ik ben er al de hele tijd, alleen niet in PUB.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:29 schreef Palau het volgende:
[..]
Heb je lang over die zin nagedacht?
Dat je ineens er weer bent ok, maar mensen beledigen is not done (voor een vertaling kijk je maar op internet).
Kom maar langs, doen we ff gek.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:29 schreef Jett het volgende:
[..]
ja. dus laat me lekker gaan, doe je haar los maak me gek, hoe je het ook wil noemen
Waarom?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wordt nog gezellig als jullie elkaar ook al gaan negeren
OKE LEKKERDINGquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:28 schreef -Mo- het volgende:
Ik vind het keigezellig, he!
Jet opent de volgende ook maar![]()
Eerst lezen, goed lezen. Dan een reply typen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:30 schreef Jett het volgende:
[..]
ik ben er al de hele tijd, alleen niet in PUB.
uhm, dat is een hoop kleurtjes, vormen en lettertypes bij elkaar gegooid tot een collage zodat iedereen goed kan zien hoe de stijl van bijv je website of presentatie eruit komt te zienquote:
Ah, klinkt wel leuk, is er een plaatje van ofzo?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:32 schreef snopprinses het volgende:
[..]
uhm, dat is een hoop kleurtjes, vormen en lettertypes bij elkaar gegooid tot een collage zodat iedereen goed kan zien hoe de stijl van bijv je website of presentatie eruit komt te zien
ja laten we dat doen mo!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:32 schreef -Mo- het volgende:
wil jij ook een chuppa chup?![]()
ik mag geen chuppa chup van mijn moeder![]()
kom, we gaan naar haar toe![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:29 schreef Jett het volgende:
[..]
ja. dus laat me lekker gaan, doe je haar los maak me gek, hoe je het ook wil noemen
ja, maar nog niet afquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ah, klinkt wel leuk, is er een plaatje van ofzo?
Nee joh: is leukquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ja, maar nog niet af
en als het af is ga ik het toch niet laten zien want het is stom
Oke nu wordt het duidelijk... maar het lijkt me niet erg interessant om te makenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:32 schreef snopprinses het volgende:
[..]
uhm, dat is een hoop kleurtjes, vormen en lettertypes bij elkaar gegooid tot een collage zodat iedereen goed kan zien hoe de stijl van bijv je website of presentatie eruit komt te zien
Nou een klein stukje dan, qua vormgeving kan ik me er niet echt iets bij voorstellenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ja, maar nog niet af
en als het af is ga ik het toch niet laten zien want het is stom
is het ook niet :/quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:34 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Oke nu wordt het duidelijk... maar het lijkt me niet erg interessant om te maken![]()
misschien dat ik vrijdag wel beetje laat zien danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nou een klein stukje dan, qua vormgeving kan ik me er niet echt iets bij voorstellen
Van die meisjes uit mn klas zeiden tegen mij laatst:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:32 schreef -Mo- het volgende:
wil jij ook een chuppa chup?![]()
ik mag geen chuppa chup van mijn moeder![]()
kom, we gaan naar haar toe![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Van die meisjes uit mn klas zeiden tegen mij laatst:
Hey Gap kap is met die chupa's, van chupa chups krijg je slechte sperma..
ik: Ik hoef het toch niet te slikken![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
is het ook niet :/
want het is ook nooit goed! omdat de leraren altijd wel iets verzinnen wat er niet opstaat >_<
Is goedquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:35 schreef snopprinses het volgende:
[..]
misschien dat ik vrijdag wel beetje laat zien dan
hehe: maar dat is wel een niet al te subtiele hint van die meisjes uit je klasquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jammer genoeg is niet elke jongen zo bevoorrecht.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Omfg maikuuulquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:36 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn favoriete spellen van vroeger waren :
Noobs kaas en eieren
lollerborden
mens-pwn-jezelf-niet
En die andere ben ik vergeten want deze post vind ik nogal gaar :/
Subtiel is zoooo 2004quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
hehe: maar dat is wel een niet al te subtiele hint van die meisjes uit je klas
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:35 schreef Fwnk het volgende:
Owja, ik moet nog effe Clarckconnect branden
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:38 schreef Lizz-n het volgende:
Mensen ik ga, douche en slapen![]()
truste iedereen
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: ze gaan met de tijd mee
Auf Wiedeledokie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:38 schreef Lizz-n het volgende:
Mensen ik ga, douche en slapen![]()
truste iedereen
Ik vind het anders een aardig stoere postquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:36 schreef Maikuuul het volgende:
Noobs kaas en eieren
lollerborden
mens-pwn-jezelf-niet
Ditto, ik moest lachenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:40 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Ik vind het anders een aardig stoere post![]()
je vergeet ééntje ROFLtikkertje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:36 schreef Maikuuul het volgende:
Noobs kaas en eieren
lollerborden
mens-pwn-jezelf-niet
ye :/ maar ik heb nu alles erin verwerkt wat ik tot nu toe gehoord heb..dus nu moeten ze niet gaan zeuren..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:36 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Leraren, maar daarvoor zijn ze wel leraar geworden, dan kunnen ze tenminste andere op fouten wijzen die ze zelf hebben gemaakt
![]()
en Lollerstoppertjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:40 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
je vergeet ééntje ROFLtikkertje.Weet je hoe moeilijk.
![]()
"n00bvrij voor de gepwnde lollerpot!"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:40 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
je vergeet ééntje ROFLtikkertje.Weet je hoe moeilijk.
![]()
die heb ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:42 schreef snopprinses het volgende:
oeh ik ga thee maken in mn grote starbucks mok![]()
lolquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:42 schreef Gabry het volgende:
[..]
"n00bvrij voor de gepwnde lollerpot!"![]()
Dat kan toch eigenlijk niet! Dat is als vloeken in de kerkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:42 schreef snopprinses het volgende:
Met een fraglimit. Ook met anti haxor maatregelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:42 schreef Gabry het volgende:
[..]
"n00bvrij voor de gepwnde lollerpot!"![]()
Omfgquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:43 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Met een fraglimit. Ook met anti haxor maatregelen.![]()
Zonder terugfragsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:43 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Met een fraglimit. Ook met anti haxor maatregelen.![]()
Ik wil ook een slokje!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:42 schreef snopprinses het volgende:
Je zit in het verkeerde topic dude.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:44 schreef Fwnk het volgende:
Fwnkzzz Draait: Sensation White 2005 - David Guetta Live 03-07-2005 @ 192kbps - 25s of 1h12m37s (2871/3550)
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:49 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat mag, lief he
wel niet je tong verbranden!
Het deel dat ík stoer ben, klopt wél?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:51 schreef Ayaxola het volgende:
Wat een kuttopic
Kuttaalgebruik van Jett
Kuthoofdletters
Deel van de TT klopt niet
Verder wel ok
Laat die negers ook een keer pret hebben johquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:51 schreef Ayaxola het volgende:
Wat een kuttopic
Kuttaalgebruik van Jett
Kuthoofdletters
Deel van de TT klopt niet
Verder wel ok
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:52 schreef Gabry het volgende:
[..]
Laat die fopnegers ook een keer pret hebben joh![]()
Straks komt er een slotje op omdat negertaal niet wordt geprefereert.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:52 schreef Gabry het volgende:
[..]
Laat die negers ook een keer pret hebben joh![]()
Wij doen niet aan bedoelingenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:55 schreef Palau het volgende:
Damn, dat is niet de bedoeling
Aap Jett niet na qua spelfoutenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:54 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Straks komt er een slotje op omdat negertaal niet wordt geprefereerD.
DAMN YOUquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:55 schreef Palau het volgende:
Damn, dat is niet de bedoeling
Dat bevestigs alleen maar de vooroordelen die er al zoveel zijn over pubersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:56 schreef Fwnk het volgende:
-Mo- Is wel tof
Brechtje had de TT aangepast op aanvraag
Ja, ik bewaak de kwaliteit van het gesprek voor jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:56 schreef DaMook het volgende:
Is het alweer wat rustigeren zijn er ondertussen nuttige gesprekken
WHahah...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:56 schreef Fwnk het volgende:
-Mo- Is wel tof
Brechtje had de TT aangepast op aanvraag
Je bent te lang neger geweest..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat heeft Jet met me gedaan?
I'm changing Chris, tjeenstjing.![]()
![]()
Ik weet het nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat heeft Jet met me gedaan?
I'm changing Chris, tjeenstjing.![]()
![]()
omg jij hebt je rijbewijs alquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:59 schreef Fwnk het volgende:
Ohhhh wat een lekker nummer deze brand ik voor in de auto
Het ligt niet aan de straatmuziekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:01 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik weet het nietMisschien is het de straatmuziek die je van d'r kreeg, gooi het snel van je computer!
Ik vrees dat het voor mij te laat is, maar redt jezelf!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:01 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je bent te lang neger geweest..
Doe snel je apenpak uit voordat het te laat is!!![]()
Denk je dat het zn geest vergiftigd heeft?!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:01 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik weet het nietMisschien is het de straatmuziek die je van d'r kreeg, gooi het snel van je computer!
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
omg jij hebt je rijbewijs al![]()
omg jij precies even oud als mn vriend
Dude, thats sick!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:01 schreef Maikuuul het volgende:
Hahaha die reactieshamertje lolleromfg was ook altijd lache !
Omfgcheck dit haha
http://www.delftboys.com/pre/fun/mwars/artJOS1.html
Echt ziek maarja ik moest hem posten
Die kreeg ik van Fricking Gabry man.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:01 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nah, Ik zit nog steeds te wachten totdat ik in hockeyslet veranderquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:02 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vrees dat het voor mij te laat is, maar redt jezelf!!!![]()
En geef toe dat Gabry een wijven naam is, en jij gewoon een jongentje bent.
Jah he gekquote:
Mooi zoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:58 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja, ik bewaak de kwaliteit van het gesprek voor je![]()
En ik heb ze nu af gezet.quote:
Ja, denk het wel, dat gaat sneller dan je denktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Denk je dat het zn geest vergiftigd heeft?!
Rot op manquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Yo, check dit gek.... http://www.delftboys.com/pre/fun/mwars/artJOS1.html
![]()
We all are.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nah, Ik zit nog steeds te wachten totdat ik in hockeyslet verander![]()
Daarom luister ik geen straatmuziekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, denk het wel, dat gaat sneller dan je denkt
Educatiefquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Yo, check dit gek.... http://www.delftboys.com/pre/fun/mwars/artJOS1.html
![]()
Ben jij ziek in je kop ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:01 schreef Maikuuul het volgende:
Hahaha die reactieshamertje lolleromfg was ook altijd lache !
Omfgcheck dit haha
http://www.delftboys.com/pre/fun/mwars/artJOS1.html
Echt ziek maarja ik moest hem posten
Ik had je nog gewaarschuwd voor de darksidequote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En ik heb ze nu af gezet.
Volgens mij kwam het wél door die straatremixes.
Mijn hersenen zijn zulke muziek gewoon niet gewend.
Goed zo, begin er nooit aan, ik waarschuw je!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daarom luister ik geen straatmuziek![]()
Hoi !quote:
Dat deed je helemaal niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:08 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik had je nog gewaarschuwd voor de darkside![]()
Ach, je heb altijd Jett nogquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:10 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat deed je helemaal niet.
Man, je hebt me hele leven vernuekt.
En het ging al zo goed, aangezien ik een tijd nooit meer op Fok kwam.
En mij ook niet.quote:
oh dat duurt nog wel ff, heb net mn 10e les gehad, moet er dus nog 39 voordat ik op kanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wanneer mag je afrijden?
die foto's in je fb![]()
Als je genomen wilt worden door negers welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
De enige persoon in de wereld die ik blindelings kan vertrouwen.
Ik had toch hoi gezegdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En mij ook niet.Zelfs Gizmore niet.
![]()
wow 49 lessenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
oh dat duurt nog wel ff, heb net mn 10e les gehad, moet er dus nog 39 voordat ik op kan
ga volgende week met speciale verichtingen beginnen
en dankjewel ^^
woh telfoutquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:14 schreef Fwnk het volgende:
[..]
wow 49 lessen
duurt nog effe idd
SPeciale verrichtingen vond ik 3x niets
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:14 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als je genomen wilt worden door negers wel![]()
WTF KLOOTZAK!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
De enige persoon in de wereld die ik blindelings kan vertrouwen.
Ja dat was je vergeten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had toch hoi gezegdOf was ik dat vergeten
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:13 schreef M3rcury het volgende:
[..]
oeps tte vroeg op oke gedrukt
Maikuuulallemaal
yea, en vandaag zij hij dat het lekker ging en we volgende week maar aan speciale verichtingen konden beginnen. Maar dan nog duurt het met veeeel te langquote:
Ik heb er iets van 25 gehad in totaalquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:14 schreef Fwnk het volgende:
[..]
wow 49 lessen
duurt nog effe idd
SPeciale verrichtingen vond ik 3x niets
Owquote:
hehe, wanneer mag je afrijden? of moet dfat nog bekeken worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea, en vandaag zij hij dat het lekker ging en we volgende week maar aan speciale verichtingen konden beginnen. Maar dan nog duurt het met veeeel te lang
Ik ga volgende maand beginnenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
hehe, wanneer mag je afrijden? of moet dfat nog bekeken worden?
ik had 32 lessen.... had achteraf minder gekund naar mijn gevoel maar ik had een toffe instructeur en vond lessen wel ok
Ow sorryquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik bedoel dat zij de enige buitenlander is, die ik kan vertrouwen.![]()
weet nog niet, ga dit weekend beginnen met theorie te leren zodat ik daar al voor op kan gaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
hehe, wanneer mag je afrijden? of moet dfat nog bekeken worden?
ik had 32 lessen.... had achteraf minder gekund naar mijn gevoel maar ik had een toffe instructeur en vond lessen wel ok
Spannend! Ik weet niet of ik volgend jaar meteen begin. Tvalt in een niet zo;n handige periode...quote:
Dat zeker, ik zie het door de vingers dit keer.quote:
Ik had een vast pakketquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
weet nog niet, ga dit weekend beginnen met theorie te leren zodat ik daar al voor op kan gaan
bij mij kunnen het ook meer of minder lessen worden, ligt eraan hoe snel ik alles voldoende beheers..
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ff verkeerd, en dacht dat Fwn dat tegen mij zei.
Das wel handig.. ik ga denk k gewoon losse lessen nemen..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:24 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb een 39 lessen pakket
maar daar kunnen erbij of af
ow das wel tsjillquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:24 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb een 39 lessen pakket
maar daar kunnen erbij of af
ik had liever snelcursus gedaan :/quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Das wel handig.. ik ga denk k gewoon losse lessen nemen..
Ja bij mij ist alsk net een maand op nieuwe school zit...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:23 schreef M3rcury het volgende:
[..]
@palau
Bij mij valt het wel handig.. hoop wel dat ik voor me examens klaar ben![]()
en toch geslaagd voor je TTT?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef Fwnk het volgende:
[..]
ow das wel tsjill
Ik had 32 lesUREN vast, incl TTT en examen enzo, elke dag les, 5 weken lang ofzo, en toen me rijbewijs gehaald
Tijdens mijn TTT had ik een brugger aangereden
ik ook.. maar dat mag ik niet van mijn ouders.. * dan kom je in problemen met je studie *quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik had liever snelcursus gedaan :/
Jij bent nieuw hier in de SC he? Hoeveel msn-toevoeg-vensters had jij vanaf het moment dat je in PUB je eerste post zette tot aan nu?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik had liever snelcursus gedaan :/
Je kan niet slagen voor je TTTquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en toch geslaagd voor je TTT?
ik heb dat ook allemaal erin zitten, maar heb maar 1 of 2 lessen per week..en altijd savonds, dus nu lekker in het donker rijden
Ja, ik krijg elke dag weer verzoekjes om naar de PubSC te komen, en af en toe doe ik dat dan maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:26 schreef Jaguarized het volgende:
Mo? Jij ook maar weer eens hier?
Volgens mij heb ik je deze vraag zo'n 7x gesteld, maar had ik nou al een foto van Anne gezien?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Morgen voor jou naar de studiebeurs, overmorgen voor Anne
Sowieso 1, niet van mij maar van mijn klasgenootquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij bent nieuw hier in de SC he? Hoeveel msn-toevoeg-vensters had jij vanaf het moment dat je in PUB je eerste post zette tot aan nu?
Zo en heb je het volk nog een beetje gemist?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik krijg elke dag weer verzoekjes om naar de PubSC te komen, en af en toe doe ik dat dan maar.
Gister was ik er ook.
Heb jij haar al toegevoegd?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij bent nieuw hier in de SC he? Hoeveel msn-toevoeg-vensters had jij vanaf het moment dat je in PUB je eerste post zette tot aan nu?
Dat vind ik echt vreselijk!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja Jag, ik denk elke dag aan je.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo en heb je het volk nog een beetje gemist?
bij je ttt heb je toch speciale verichtingen, en als je dan haalt hoef je ze niet meer op examen te doenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:29 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Je kan niet slagen voor je TTT
Tis gewoon een soort proefexamen
Nee man, ik ga alleen iemand toevoegen als ik hem of haar ook daadwerkelijk iets te melden heb. Overigens voegen de meeste mensen mij toe. Ik heb van de 40 maar een paar zelf toegevoegd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heb jij haar al toegevoegd?![]()
Ik durf het nog niet.![]()
Ja, dat had ik wel goed gedaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
bij je ttt heb je toch speciale verichtingen, en als je dan haalt hoef je ze niet meer op examen te doen
Mee eens is..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:31 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat vind ik echt vreselijk!
Gelukkig ben ik een man en geen vrouw
Volgens mij heb je ook al zo'n 7 keer een foto gezienquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je deze vraag zo'n 7x gesteld, maar had ik nou al een foto van Anne gezien?
dunno, 3 ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |