Hij gaf geen liefdesinformatie hij vertelde alleen dat ze samen naar Zuid Afrika zijn geweest. Daar zullen ze dan ook wel geweest zijn, maar dan niet als "stelletje". Op die manier hoeft hij weinig te liegen over zijn " relatie"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hij wees ook een jongen aan op zijn foto's, zijn vriend is jood.
Ik moet zeggen dat ik zijn verhaal tegen Dido heel overtuigend vond, als hij echt de homo niet is dan kan hij liegen dat het gedrukt staat, kwam mij echt niet over als toneelspel.
help ben ik nou echt zo naief?![]()
flink gekneusde binnenste kniebanden, dua ik vraag het me af.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:41 schreef BONG4002 het volgende:
Zo te zien gaat het met Lieske alweer een stuk betermss dat ze straks wel meedoet als ze gaan oefenen met de weekopdracht
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:47 schreef Maurisico het volgende:
ZOU MOOI ZIJN:
Menno: Joost, ik moet je iets vertellen... ik ben homo
Joost: Tjzesus, Men, knul....[ omhelzing].... jij ook al!? En ik dacht dat ik de enige in huis was!![]()
Tekst na mijn edit: 't Schijnt dat Menno thuis een vriend op de bank heeft zitten. Iemand die daar iets van weet? Heeft Menno dat tegen Dido gezegd toen hij haar aan het overtuigen was dat hij de homo is?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hij wees ook een jongen aan op zijn foto's, zijn vriend is jood.
Ik moet zeggen dat ik zijn verhaal tegen Dido heel overtuigend vond, als hij echt de homo niet is dan kan hij liegen dat het gedrukt staat, kwam mij echt niet over als toneelspel.
help ben ik nou echt zo naief?![]()
't Is misschien ook waar. Kan nog steeds.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:48 schreef schatje het volgende:
Ik vond wel dat Menno het met overtuiging aan Dido vertelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |