[edit: Typo?]
[Dit bericht is gewijzigd door NoMercy op 06-11-2001 00:01]
quote:Saiyan Saga
Op maandag 05 november 2001 22:39 schreef Robino het volgende:
Wanneer gaan ze weer verder met perfect Cell?
Dus als je geluk hebt.
Zomer 2002
quote:Waarom heeft iedereen het steeds over een bannen/banner
Op maandag 05 november 2001 22:32 schreef NoMercy het volgende:
niet veel, eventueel een gemiste aflevering inhalen.
Maar met die overmaatste bannen in beeld is er niet zo veel aan vind ik
quote:Ja, eerst krijg je dat yorkiddin teken daarnaast komt de cartoonnetwork banner, je weet wel zwart/witte blokken met elke 1 letter en daar boven nog eens een groene balk met presents:
Op maandag 05 november 2001 22:57 schreef bossie het volgende:[..]
Waarom heeft iedereen het steeds over een bannen/banner
Wat is dat ?
Dat Yorin tekentje ofzo
quote:Mensen mensen!! hou het nou eens ontopic!
Op dinsdag 06 november 2001 08:16 schreef kotsmongool het volgende:
Ja die banner is echt bizar groot, ik vind het verre van nodig zoiets
quote:AF bestaat al jaren is is door fans bedacht, geen echt serie dus en SSj5 en 6 zijn al helemaal niet officieel
Op donderdag 08 november 2001 16:53 schreef bossie het volgende:
Ik heb op www.dragonballs.nl gelezen dat er op dit moment een nieuwe Dragonball serie in Japan wordt gemaakt.
Die Dragonball AF gaat heten met SSJ 5 & 6
Hoewel er wel mooie versies van zijn, blijft het nep.
<zucht>
En toch blijf ik kijken en alle aflevering downloaden van KazaA, want dat is de pech met DBZ: het is zo gruwelijk verslavend
Altijd weer leuk hoe je ze doodsbang aan een ravijnrand hangen terwijl ze zonder enige inspanning kunnen vliegen...
quote:en jij kijkt cartoons voopr de hoge realiteitswaarde?
Op vrijdag 09 november 2001 17:01 schreef Vamos het volgende:
- DragonBallZ saga's zuigen ontzettend.
- Het verhaal is walgelijk kinderachtig
- Het verhaal is walgelijk onwaarschijnlijk.
- Je denkt de hele tijd "waarom doet ie niet gewoon..."
- Je denkt de hele tijd "Dit is weer niet consistent met een vorige gebeurtenis"
- De hoofdpersoon is geestelijk minder valide
- ...<zucht>
En toch blijf ik kijken en alle aflevering downloaden van KazaA, want dat is de pech met DBZ: het is zo gruwelijk verslavend
Altijd weer leuk hoe je ze doodsbang aan een ravijnrand hangen terwijl ze zonder enige inspanning kunnen vliegen...
Het gegeven is namelijk errug tof. Het wordt alleen zo teleurstellend uitgewerkt.
quote:Bij de rewind was ie nog steeds even groot die banner !
Op zaterdag 10 november 2001 21:32 schreef kotsmongool het volgende:
Die banner is trouwens aangepast, kijkt een stuk fijner
quote:En als je jezelf daar nou eens aan zou houden
Op maandag 05 november 2001 17:00 schreef bossie het volgende:
Nu Dragonball weer op tv is kunnen we weer over DBZ praten.
Doe dat hier en maak geen onnodige andere topics!
DragonballZ topic deel 2....... is nog lang niet vol.
Daar verder...
V.
Dit is ongeveer DBZ (g = de goede, s = de slechte):
s: "jij nietsnut hebt geen power level ik versla je zo"
g: "oja? dat zullen we nog wel eens zien"
*gevecht*
s: "o je bent sterker dan ik verwacht had, maar ik heb nog niet alles laten zien"
g: "laat zien dan"
s: "zeker weten?"
g: "ja kom maar op"
s: *transformatie* (dit gebeurt minstens 2x nog)
g: *schrik*
s: "kijk mijn kracht is nu veel groter dan dat van jou"
ik:
g: "ik ben niet bang van jou"
*een half uur lang elkaar kwaad in de ogen kijken*
*gevecht*
g: *bijna uitgeput*
s: "je bent zielig" *valt vrienden aan de goede kant aan*
g: *volgende super sayan level*
s: *schrik* "dit is onmogelijk"
g: "zet je maar schrap"
*gevecht* *come-back* *gevecht* *come-back* (de goede wint)
ik:
En altijd weer die verbaasde blikken als de rook optrekt en de tegenstander staat er nog steeds... Na 25 keer moet je dat toch wel doorhebben.
De powerlevel is ook helemaal zoek. In de originele dragonball wordt de maan al gesloopt met een straaltje van powerlevel 100 ofzo. En nu zitten ze elkaar met stralen te bestoken met een powerlevel van 500.000.000 en die stralen maken alleen grote gaten in de grond.
quote:Das met powerlvl 1000 hoor
Op vrijdag 20 september 2002 09:17 schreef Vamos het volgende:
haha! Ja zo gaat het precies!En altijd weer die verbaasde blikken als de rook optrekt en de tegenstander staat er nog steeds... Na 25 keer moet je dat toch wel doorhebben.
De powerlevel is ook helemaal zoek. In de originele dragonball wordt de maan al gesloopt met een straaltje van powerlevel 100 ofzo. En nu zitten ze elkaar met stralen te bestoken met een powerlevel van 500.000.000 en die stralen maken alleen grote gaten in de grond.
Verder, in de majin buu saga kan buu niet door goku worden verslagen
[Dit bericht is gewijzigd door Onbekendje op 21-09-2002 21:27]
quote:Ik ga geen spoilers zetten hierin...
Op zaterdag 21 september 2002 19:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
nix nieuws , goku kon cell owk al niet aan
quote:Wel, dat hangt van af eigenlijk. Je ziet, Frieza bijvoorbeeld werd wel alleen door goku verslagen, Frieza schuilde heel veel van zijn macht totdat Goku op kwam dagen.
Op zaterdag 21 september 2002 21:22 schreef Onbekendje het volgende:
en Radditz had hij ook nooit verslagen zonder piccolo, en vegeta had hij ook nooit verslagen zonder z'n vrienden.. hij kan bijna nix zelf winnen zonder hulp
Ik heb nieuwe lijst afleveringen gevonden, vanaf laatste lijst in DBZ topic deel 2
254. Meet Vegetto
255. Rip in the Universe
256. Vegetto... Downsized
257. The Incredible Fighting Candy
258. The Innards of Buu
259. Mind Trap
260. Visions of Deadly
Kid Buu Saga
261. Evil Kid Buu!
262. End of Earth
263. True Saiyans Fight Along
264. Battle fot the Universe Begins
265. Vegeta's Respect
266. Minute of Desperation
267. Old Buu Emerges
268. Earth Reborn
269. Call to Action
270. People of Earth Unite
271. Spirit Bomb Triumphant
272. Celebration with Majin Buu
273. He's Always Late
274. Granddaughter Pan
275. Buu's Reincarnation
276. Goku's Next Journey
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 02:54 schreef DemonRage het volgende:
Dit is ongeveer DBZ (g = de goede, s = de slechte):s: "jij nietsnut hebt geen power level ik versla je zo"
g: "oja? dat zullen we nog wel eens zien"
*gevecht*
s: "o je bent sterker dan ik verwacht had, maar ik heb nog niet alles laten zien"
g: "laat zien dan"
s: "zeker weten?"
g: "ja kom maar op"
s: *transformatie* (dit gebeurt minstens 2x nog)
g: *schrik*
s: "kijk mijn kracht is nu veel groter dan dat van jou"
ik:![]()
g: "ik ben niet bang van jou"
*een half uur lang elkaar kwaad in de ogen kijken*
*gevecht*
g: *bijna uitgeput*
s: "je bent zielig" *valt vrienden aan de goede kant aan*
g: *volgende super sayan level*
s: *schrik* "dit is onmogelijk"
g: "zet je maar schrap"
*gevecht* *come-back* *gevecht* *come-back* (de goede wint)
ik:![]()
![]()
quote:sorry hoor maar dat ben ik absoluut niet met je eens. De enige reden waarom ik kijk is omdat ik al dat hakwerk leuk vindt en omdat ik wil weten hoe het afloopt. De serie verder kent een buitengewoon slechte verhaallijn vol gaten en de meest vreemde akties worden ondernomen.
Op zondag 22 september 2002 14:35 schreef G1Ace het volgende:
tja, er komt veel meer bij kijken dan alleen maar volgende super saiyan niveau halen
maar ja, als je maar oppervlakkig ernaar kijkt, dan is dit id hoe je het ervaart
- Buu die duizenden mensen in snoep verandert en vervolgens pas op het allerlaatste moment bedenkt dat ie vegito ook wel in snoep kan veranderen
- Goku die met zijn instant transmission taktiek Cell wegteleporteert vlak voordat ie ontploft... en mee ontploft terwijl hij nog ruim tijd had om terug te teleporteren.
Je opmerking over 'voorzichtige stralen om de aarde te beschermen' (iets terug in de page) snijden geen hout, want de slechterikken hebben dit probleem niet. Als met een straal van 1000 power de maan wordt gesloopt en vervolgens wordt er een gemikte lvl zoveel miljoen straal naar een liggende iemand op de grond gestuurd of een hele barrage in zijn omgeving, dan had die straal de aarde vernietigd. Punt.
In de 'grappiger' bedoelde originele dragonball reeks is master roshi bang voor een schietende madwoman (effe naam kwijt). auauau! roept ie uit. Even later vangt hij kogels met zijn blote handen op.
Sayans die naar de grond suizen en bang kijken van 'oh dat gaat pijn doen'. ach guttegut! ze vliegen dwars door de rots heen en doorstaan glimlachend raketontploffingen.
Geef gewoon toe dat het slecht geanimeerde commerciele zooi met een verhaal ongeschikt voor kinderen is. 't is alleen heerlijk verslavend om naar te kijken
quote:hej er niet echt opervlakkig naar gekeken , maar als je zown beetje +70 titels aan andere manga/anime thuist hebt liggen dan vinnik dragonball z kwa tekeningen enzow behoorlijk zwak , geef mij dan maar de originele dragonball saga of nog liever series als 3x3 eyes , the guyver of Doomed Megapolis
Op zondag 22 september 2002 14:35 schreef G1Ace het volgende:
tja, er komt veel meer bij kijken dan alleen maar volgende super saiyan niveau halen
maar ja, als je maar oppervlakkig ernaar kijkt, dan is dit id hoe je het ervaart
Laat maar ook hangen eigenlijk, via kazaa kan je ook alles wel vinden alleen is de kwaliteit crap.
[Dit bericht is gewijzigd door KingCold op 24-09-2002 22:22]
quote:Kijk aan die lijst heb ik iets, was al namelijk naar die namen op zoek
Op zondag 22 september 2002 00:04 schreef G1Ace het volgende:[..]
Ik ga geen spoilers zetten hierin...
[..]Wel, dat hangt van af eigenlijk. Je ziet, Frieza bijvoorbeeld werd wel alleen door goku verslagen, Frieza schuilde heel veel van zijn macht totdat Goku op kwam dagen.
Ik heb nieuwe lijst afleveringen gevonden, vanaf laatste lijst in DBZ topic deel 2
254. Meet Vegetto
255. Rip in the Universe
256. Vegetto... Downsized
257. The Incredible Fighting Candy
258. The Innards of Buu
259. Mind Trap
260. Visions of DeadlyKid Buu Saga
261. Evil Kid Buu!
262. End of Earth
263. True Saiyans Fight Along
264. Battle fot the Universe Begins
265. Vegeta's Respect
266. Minute of Desperation
267. Old Buu Emerges
268. Earth Reborn
269. Call to Action
270. People of Earth Unite
271. Spirit Bomb Triumphant
272. Celebration with Majin Buu
273. He's Always Late
274. Granddaughter Pan
275. Buu's Reincarnation
276. Goku's Next Journey
quote:Posten van warez is volgens mij verboden .....
Op dinsdag 24 september 2002 08:00 schreef KingCold het volgende:
http://www.dbzeps.tkHier kan je de nieuwste halen in redelijke kwaliteit.
Hoe kom je btw aan die lijst met namen van nieuwe afleveringen?
quote:Daarom moet je gewoon Direct Connect installeren. Ergens in de lijst staat een DragonballZ hub met standaard zo'n 200 gebruikers die alle afleveringen wel hebben. Daar haal ik ze vandaan.
Op dinsdag 24 september 2002 08:21 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Posten van warez is volgens mij verboden .....
![]()
quote:Hmm maar er is toch niks illegaals aan die site? Want ik heb alle afl op DVD. 'k wilde alleen een bek upje
Op dinsdag 24 september 2002 08:21 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Posten van warez is volgens mij verboden .....
![]()
Maar goed, je hebt wel gelijk bedankt voor de waarschuwing
Het schijnt zo te zijn dat 20th Century FOX filmrechten heeft om een verfilming te maken van Dragonball Z. Het is alleen nog niet helemaal duidelijk wie welk personage gaat spelen....
Het lijkt me dus wel leuk om de meest passende acteur te zoeken om Goku, Gohan, Vegeta, Bulma, Piccolo etc. te gaan spelen. Suggesties?
'keek' vroeger altijd via saiyenforum.nl maar dat forum is helaas helemaal dood. best jammer je werd daar goed op de hoogte gehouden.
vanavond toch maar weer een beetje Z kijken
iemand de afleveringen al gezien... wie is die Shin en wat kan hij ?
Shin is de Supreme Kai en heeft aardig wat kracht in huis... Vergeleken bij de Sayans is hij echter een dweil...
[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 25-09-2002 19:49]
quote:Hij teleporteerde die Cell naar een planeet met wat vrienden van Goku. Het zou een beetje flauw van hem zijn om hen alleen dood te laten gaan
Op zondag 22 september 2002 18:17 schreef Vamos het volgende:[..]
- Goku die met zijn instant transmission taktiek Cell wegteleporteert vlak voordat ie ontploft... en mee ontploft terwijl hij nog ruim tijd had om terug te teleporteren.
quote:Moet je dan eens de aflevering daarna kijken, gaat Vegito buu nog steeds in pan hakken als snoepje
Op zondag 22 september 2002 18:17 schreef Vamos het volgende:[..]
sorry hoor maar dat ben ik absoluut niet met je eens. De enige reden waarom ik kijk is omdat ik al dat hakwerk leuk vindt en omdat ik wil weten hoe het afloopt. De serie verder kent een buitengewoon slechte verhaallijn vol gaten en de meest vreemde akties worden ondernomen.
- Buu die duizenden mensen in snoep verandert en vervolgens pas op het allerlaatste moment bedenkt dat ie vegito ook wel in snoep kan veranderen
quote:Niet genoeg tijd om king kai, bubles en gregory weg te halen, en kans dat cell iets idioots probeerde te doen, niet echt veel nadenk tijd
quote:De barrage die je van spreekt echter had geen enkele invloed op Tien en had als enige doel alle mensen vernietigen. Verder, Cell heeft 4 x geprobeerd om de aarde te vernietigen met een kamehameha wave, alle keren werd het door de Z fighters weggehaald.
Je opmerking over 'voorzichtige stralen om de aarde te beschermen' (iets terug in de page) snijden geen hout, want de slechterikken hebben dit probleem niet. Als met een straal van 1000 power de maan wordt gesloopt en vervolgens wordt er een gemikte lvl zoveel miljoen straal naar een liggende iemand op de grond gestuurd of een hele barrage in zijn omgeving, dan had die straal de aarde vernietigd. Punt.
quote:Das de hele bedoeling van de energie zooi. Door de klap worden ze verzwakt, niet doordat ze in de rotsen terecht komen, dat dient alleen als soort afremmechanisme
In de 'grappiger' bedoelde originele dragonball reeks is master roshi bang voor een schietende madwoman (effe naam kwijt). auauau! roept ie uit. Even later vangt hij kogels met zijn blote handen op.Sayans die naar de grond suizen en bang kijken van 'oh dat gaat pijn doen'. ach guttegut! ze vliegen dwars door de rots heen en doorstaan glimlachend raketontploffingen.
quote:Dat weet ik, ik ben er ook van ene dag op andere aan verslaafd geworden, vind het daarnaast ook nog eens prachtig
Geef gewoon toe dat het slecht geanimeerde commerciele zooi met een verhaal ongeschikt voor kinderen is. 't is alleen heerlijk verslavend om naar te kijken
quote:Je bedoelt de supreme kai??? Ja.. hij/zij is ieder geval wel een van de goodguy..
Op vrijdag 27 september 2002 21:34 schreef Lexie het volgende:
Is best wel lachen idd. Maar ik heb de laatste tijd niet zoveel kans gehad om het te volgen. Wie is die Shin nou precies?
quote:Supreme kai? k dacht dat dat die homobiker met die grijze baard was:?
Op vrijdag 27 september 2002 21:39 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Je bedoelt de supreme kai??? Ja.. hij/zij is ieder geval wel een van de goodguy..
quote:supreme moederneuker..eh kai.
Op vrijdag 27 september 2002 21:34 schreef Lexie het volgende:
Is best wel lachen idd. Maar ik heb de laatste tijd niet zoveel kans gehad om het te volgen. Wie is die Shin nou precies?
Kai
The Kaio are the gods in the Dragonball Series. They include, Kami, the god that each planet has, Kai, each is the god of 1/4 of 1/4 of 1/4 the universe. Then we have the Grand Kai, the god of 1/4 of 1/4 of the universe. Then Supreme Kai, who is the god of 1/4 of the universe. and then finnaly, Dai Kaioshin, the god of the whole universe.
quote:homobiker is de grand kai
Op vrijdag 27 september 2002 21:45 schreef Lexie het volgende:[..]
Supreme kai? k dacht dat dat die homobiker met die grijze baard was:?
quote:Dit bericht suggereert dat er 4 Grand Kai zijn.
Op vrijdag 27 september 2002 21:49 schreef The_Wanderer het volgende:[..]
Kai
The Kaio are the gods in the Dragonball Series. They include, Kami, the god that each planet has, Kai, each is the god of 1/4 of 1/4 of 1/4 the universe. Then we have the Grand Kai, the god of 1/4 of 1/4 of the universe. Then Supreme Kai, who is the god of 1/4 of the universe. and then finnaly, Dai Kaioshin, the god of the whole universe.
Nu zijn er nieuwe ofzow die heb ik nog niet gezien...
quote:hij herinerde zich dat er met 5 kaio shin werd gevochten, niet 5 kaio
Op dinsdag 1 oktober 2002 11:24 schreef PPL het volgende:[..]
Dit bericht suggereert dat er 4 Grand Kai zijn.
Ik meende gisteren te horen dat Shin zich herinnerde met 5 Grand Kaio te hebben gevochten tegen Bibidi..
Of ben ik abuis
1 Kai per universum-quadrant, zoals King Kai die onze Goku trainde als voorbereiding op de komst van Nappa en vegeta.
Boven de 4 Kai hangt er een Grand Kai per universum.
Boven 4 (?) Grand Kai hangt er dus een Supreme Kai.
En dan heeft 'onze' supreme Kai met vijf anderen tegen Bibidi lopen knokken...
Heb ik het dan goed ?
quote:Zeer verhelderend, tnx
Op woensdag 9 oktober 2002 15:33 schreef whitekaos het volgende:
http://www.anime-netwerk.nl/main.php?id=kaioshin
of mr satan (hercule) zegt zijn: Wel, you know, I wouldn't keep anything from my fans. Ha haha ha haha ha ehhe
wat er toen gebeurde werd er ook uitgeknipt
dit draagt bij aan de humor
quote:Ook met edonkey/emule???
Op vrijdag 1 november 2002 20:22 schreef iMAGE het volgende:
let op: ik wil geen URL's of namen van sites waar je kan downloaden, want dat is hier niet toegestaan
Ik ben alle afleveringen aan het downloaden van DBZ (english dubbed). Het valt me op dat niet afleveringen te downloaden zijn. Weet iemand hoe dat zit? Moet ik geduld hebben tot ze wel te downloaden zijn?
* Ceased2Be heeft hetzelfde probleem...
quote:iedereen heeft hetzelfde probleem, die afleveringen bestaan nog niet, maar binnen paar weken worden ze uitgebracht
Op vrijdag 1 november 2002 20:41 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
Ook met edonkey/emule???
* Ceased2Be heeft hetzelfde probleem...
quote:Dank je.....ik dacht al zoiets, maar wilde het even zeker weten.
Op vrijdag 1 november 2002 20:37 schreef G1Ace het volgende:
het zit zo
pas in november komen de laatste afleveringen uit
de laatste afleveringen zijn dan de kid buu saga afleveringen in zijn volledigheid.
Dat, omdat Funimation dan pas de dvd's uitgeeft.
je kan deze afleveringen wel in het japans en frans vinden, maar de kwaliteit is verre van goed
quote:Stemmen zuigen zwaar
Op woensdag 13 november 2002 16:47 schreef G1Ace het volgende:
WHOOHOO, ZE ZITTEN NU ORIGINELE REDUB OP YORIN TE SPELEN!
dit is goede kwaliteit voice acting en muziek van Bruce Faulconer
quote:Als ze dat omaatje neerknallen zie je ook niet
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:13 schreef G1Ace het volgende:
het is echt jammer wat ze met dbz aan het doen zijn in nederland
Geweldige scenes, die aan de humoristische kant ervan bijdragen werden door Yor kidding uitgeknipt
Stemmen, verdraaien ze op zo'n manier, dat wat ze zeggen zijn esentie verliest.
Bijvoorbeeld de aflevering van maandag
Bulma draait zich om om een dino te zien
de reden waarom ze omdraaide werd echter eruit gekniptof mr satan (hercule) zegt zijn: Wel, you know, I wouldn't keep anything from my fans. Ha haha ha haha ha ehhe
wat er toen gebeurde werd er ook uitgekniptdit draagt bij aan de humor
GT heb ik compleet, 1 t/m 64, in t japans met engelse subs. Eigenlijk veel mooier. Maar GT op zich valt tegen vergeleken met Z, tis echt het uitmelken van een concept.....
Movies van Z heb ik ook, alle 13 + 2 specials en de Lost Movie. Die rulen ook wel.... Maar t valt niet psies in de verhaal lijn van DBZ zelf....
quote:ja, maar dat stelt niet zo enorm veel voor. Vegitto is toch echt de reden waarom Buu saga zo goed is, naar mijn mening.
Op dinsdag 19 november 2002 14:12 schreef Dethroned het volgende:[..]
Stemmen zuigen zwaar
eh Vegitto op Yorin ? Moet Gohan niet eerst afgaan ....
quote:Ja, ik zit echt hierop te zeuren, dat die stemmen zo tegenvallen. Ik heb bijna alle eps vanaf frieza saga tot en met begin kid buu saga, die saga heb ik zelfs al in japans gezien, maar ik wacht nog steeds op de Engelse versie
Op dinsdag 19 november 2002 14:44 schreef -username- het volgende:
De stemmen op Urine zuigen, de teksten zijn aangepast en ik geloof dat ook in bepaalde delen censuur is toegepast. Ikzelf heb ep 120 t/m 259 (cell sags, cell games, saiya man saga, world tournament, babidi saga, buu saga en fusion saga) nog gewoon met de oude stemmen en zonder censuur. Engelstalig. En het RULEZ. 260 t/m 276, de Kid Buu saga moet nog uit komen. Dit is ook t laatste, ik geloof dat er op 26 nov nieuwe eps uit komen, 8 stuks.[...]
Movies van Z heb ik ook, alle 13 + 2 specials en de Lost Movie. Die rulen ook wel.... Maar t valt niet psies in de verhaal lijn van DBZ zelf....
Het is gelukkig de engelse versie.
quote:Nee
Op vrijdag 22 november 2002 18:17 schreef vegeta het volgende:
He k*t weer andere stemmen bij dragonballz,ik vind dat echt vervelend hebben ze bij elke nieuwe saga nieuwe stemmen??
quote:Ik vind het juist goed dat Gohan hem nu niet heeft vernietigt. Het komt uiteindelijk veel beter voor het verhaal uit, vooral rekening houdend met Gohan zijn twijfel, iets dat hij al heeft vanaf de saiyan saga. Alhoewel, zelfs Gohan zou Buu niet kunnen vernietigen, nu ik er wat meer over denk.
Op vrijdag 22 november 2002 19:43 schreef Kipman het volgende:
Ik volg het nu zo'n beetje zonder alles van te voren te weten. Is moeilijk als ik zo dit topic lees vol met spoilers. Maar goed, da's mijn eigen schuld. Ik heb het nu eigenlijk wel gehad met deze afleveringen. Telkens is er weer één of andere laatste redding tegen Buu en denk ik dat het eindelijk afgelopen is. Maar toch is het dan weer hopeloos of die Buu transformeert weer eens. Ik had het leuk gevonden als Gohan 'm nu vernietigd had, maar het gewoon weer op dezelfde manier door.
quote:Ja, je hebt wel gelijk. Maar toch wordt ik er een beetje moe van dat er telkens weer nieuwe hoop komt om Buu te vernietigen, maar dat het telkens weer niet lukt.
Op vrijdag 22 november 2002 22:45 schreef G1Ace het volgende:
Ik vind het juist goed dat Gohan hem nu niet heeft vernietigt. Het komt uiteindelijk veel beter voor het verhaal uit, vooral rekening houdend met Gohan zijn twijfel, iets dat hij al heeft vanaf de saiyan saga. Alhoewel, zelfs Gohan zou Buu niet kunnen vernietigen, nu ik er wat meer over denk.
Besides, Vegitto komt eraan, de coolste character van heel DBZ, en dat wil je toch niet missen. Er staan spoilers in, maar niet zulke grote, enige wat je achterkomt is dat ene gast genaamd Vegitto er komt, een gegeven dat je nu al zou moeten weten, als je de aflevering van vandaag zou hebben gezien. Vegetta komt eraan, Goku komt eraan, fusion earrings.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 23-11-2002 12:48]
quote:Nog harder schreeuwen dan hij al deed
Op zaterdag 23 november 2002 12:52 schreef Flaman het volgende:
ik heb dus alle japanse eps gezien (die roelen harder dan de VS eps) maar ik vergeet elke keer naar die re-runs te kijken.
Want ik was wel benieuwd hoe Goku SJJ3 werd bijvoorbeeld
quote:hehe
Op zaterdag 23 november 2002 15:07 schreef Kipman het volgende:[..]
Nog harder schreeuwen dan hij al deed
Als dat zo is dan is dat veel beter.Gt is vet cool,vergeleken bij z.
quote:bah....ik hoef geen herhalingen meer te zien, gewoon doorgaan met kid buu en dan gewoon GT erbij behalve die "kinder-versie" saga.
Op zondag 24 november 2002 15:00 schreef StarGazer het volgende:
Hah eindelijk weer de FUNI dub. Kan ik eindelijk weer eens een beetje normaal dragonball z volgen op Yorin. En de kid buu saga wordt pas volgend jaar uitgezonden? Dus heel december wordt dan besteedt aan herhalingen. Hmm....wordt dan maar op de Frieza saga stemmen. FUNI dub en heerschende afleveringen.
[edit]
Is er trouwens iemand hier die de release data van de rest van de pes weet?
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door -username- op 24-11-2002 17:35]
Vegeta is en bijft de beste
quote:No offence hoor, maar Goku en Gohan kicken Vegeta's aars. Gohan is eigenlijk sterker dan Gotenks. En Gotenks is sterker dan Vegeta. Dus ....
Op maandag 25 november 2002 18:59 schreef W2 het volgende:
Ok we lopen hier de aardig op schema met de states, en wat de KID BUU saga betreft die ruleerd, voor iedereen die niet kan w8 of het mist.
ga naar http://www.saiyanattack.com/index1.php om de allereerste 6 eps van de kid buu saga te downenVegeta is en bijft de beste
Maar hoe die dat doet is een spoiler
quote:anders verklap je ff alles..
Op donderdag 28 november 2002 00:16 schreef G1Ace het volgende:
no offense, weer, maar uiteindelijk kickt Vegeta nog altijd de ass van Gohan, en komt Vegeta eindelijk op gelijke niveau met Goku (maar das ver in de toekomst)
En op die afleveringen zijn Goku en Vegeta de laatste hoop voor het universum, en je kan zelfs zeggen dat Vegeta iedereen red en Majin Buu vernietigtMaar hoe die dat doet is een spoiler
ik wist niet dat er een topic over DBZ liep
oeh ik ben ook Fan!! je zal me hier nog wel vaker zien
wat je al zei over al die pruts-fouten heb je helemaal gelijk in, ze kunnen er helemaal niets van, maar het is ook alleen maar om het verhaal aan de gang te houden.. anders was de buu saga zo afgelopen
quote:Goku, sterkst van iedereen. Komt door zijn TALENT. Vegeta gaat daarom ook onder spell van Babidi en er is een aflevering die zelfs "Vegeta's Hat is off, Goku your no.1" heet. "Gohan has de power to exeed his father" word er vermeld (niet als titel maar als quote in de serie). Dus Uiteindelijk kickt Gohan Vegeta's aars. BTW nog iets. Goku is sterker dan SSJ3 Gotenks. Maar heeft minder expierence dan SSJ3 Goku. Vegeta is blijven steken op SSJ2. ALTIJD. OOK IN DBGT. Want alleen een apperaat krijgt hem verder als SSJ4, die kunnnen ze net zo goed gebruiken bij Gohan dus dat telt niet.
no offense, weer, maar uiteindelijk kickt Vegeta nog altijd de ass van Gohan, en komt Vegeta eindelijk op gelijke niveau met Goku (maar das ver in de toekomst)
En op die afleveringen zijn Goku en Vegeta de laatste hoop voor het universum, en je kan zelfs zeggen dat Vegeta iedereen red en Majin Buu vernietigtMaar hoe die dat doet is een spoiler
quote:spoilers laat me niet lachen, een echte fan gaat toch niet op de gratie van CN/Yorin w88 ? koop of laad de eps gewoon, ook nog zonder irri reclame en originele dubs
Op vrijdag 29 november 2002 19:14 schreef Kipman het volgende:
Er worden alsmaar weer nieuwe spoilers prijsgegeven. Kan er misschien *spoiler* in de titel staan?
quote:Waar koop je die? Ik bedoel alle afleveringen met engels ondertiteling of engels gesproken??
Op vrijdag 29 november 2002 19:28 schreef Pushit het volgende:[..]
spoilers laat me niet lachen, een echte fan gaat toch niet op de gratie van CN/Yorin w88 ? koop of laad de eps gewoon, ook nog zonder irri reclame en originele dubs
[edit: lama, domme vraag zie ik al)
[Dit bericht is gewijzigd door M.a.r.i.e.k.j.e op 29-11-2002 19:39]
Wel vaag, eigenlijk zou Gohan uit zichzelf ssj4 moeten gaan, maar dat deden ze niet in GT
Zijn staart groeit er steeds bij als hij maanlicht ziet
quote:Zijn staart was er allang afgehaald. Piccolo zorgde er ook voor dat 'ie nooit meer terug zou groeien.
Op vrijdag 29 november 2002 20:35 schreef G1Ace het volgende:
Wel vaag, eigenlijk zou Gohan uit zichzelf ssj4 moeten gaan, maar dat deden ze niet in GT
Zijn staart groeit er steeds bij als hij maanlicht ziet
quote:Ik ben geen echte fan, ik vind het gewoon een leuke serie. Ik wil er graag over meepraten, maar dan alleen zonder te weten wat er komen gaat. Helaas gaat dat niet, dus moet ik dit topic eigenlijk maar vermijden.
Op vrijdag 29 november 2002 19:28 schreef Pushit het volgende:[..]
spoilers laat me niet lachen, een echte fan gaat toch niet op de gratie van CN/Yorin w88 ? koop of laad de eps gewoon, ook nog zonder irri reclame en originele dubs
ps ik wilde nog wel even zeggen dat het grappig is dat vegito nu net zo speelt met buu als buu toen met gotenks
quote:- Vegeta is NIET sterker dan Gohan, hij zou hem MISSCHIEN kunnen verslaan door ervaring en tactiek
quote:Dat wil ik nog helemaal niet weten!!!
Op zaterdag 30 november 2002 00:48 schreef -username- het volgende:[..]
- Vegeta vernietigd Buu niet, dat doet Goku middels een Genki Dama
quote:Gohan zijn ass wordt toch wel gekicked door Vegeta in baby saga
- Vegeta is NIET sterker dan Gohan, hij zou hem MISSCHIEN kunnen verslaan door ervaring en tactiek
- Vegeta komt NIET gelijk met Goku, lang niet in Z, en ook niet in GT (maar GT is overigens toch slechts filler)
- Er is geen "ver in de toekomst" wat betrefd Z nog 10 eps en tis gebeurd met de pret
Dat Vegeta in GT die kracht hoger had komt dat die SSJ4 was, en dat was die niet op natuurlijke wijze geworden.... En Gogeta was ook op ssj4...
Het is onbekend of Gohan nog Mystic kon gaan in GT, zo ja, dan was die sterker als ssj2 Vegeta. Vegeta is overigens dus wel verreweg de betere fighter, wat betrefd tactiek techniek enz....
Maar goed, eigenlijk is GT gewoon filler. Het heeft nooit in de originele Dragonball series plaatsgevonden, net als de films en bijvoorbeeld de Garlic jr. Saga..... Dus waar zeiken we eigenlijk over
Umh volgens mij is Gohan geen Mystic meer een GT hij kon daar gewoon ssj worden omdathij die nergie aan Goku moest geven, om een vijand te verslaan weet niet meer welke.
Goku blijft altijd de sterkste in de db trilogie.
En bij dat fuseren, met de oorbellen hoef je zeker niet even sterk te zijn, Goku moest met Mr Satan fuseren, toen net op tijd Vegeta er aan kwam.
En die dans, dan hoeft je powerlevel ook niet precies gelijk te zijn..
Voor de fusion dance moeten ze wel bijna zelfde energy lvl zijn
quote:Als Gotenks ipv achter de meisjes zou aanzitten zou trainen zou hij het sterkst zijn. Hij heeft het talent van Goku en de snelle opmars van Gohan.
Op zaterdag 30 november 2002 21:04 schreef G1Ace het volgende:[..]
Gohan zijn ass wordt toch wel gekicked door Vegeta in baby saga
ze wilden Vegeta niet dood hebben he...
als ik me toch goed heriner, moet bij een fusie de te fuseren personen ongeveer zelfde kracht en figuur hebben
Anders was Gogetta niet mogelijk
Door een apperaat komt Vegeta op SSJ4, dus Gohan had het ook kunnen gebruiken
quote:Hij was ssj gegaan toen hij tegen Chi-Chi vocht
Gohan tegen baby Goten was die al ssj gegaan
quote:Je vergist je met Goten. Gohan is in 'The Hyperbolic Time Chamber/Room of Time and Spirit' SSJ gegaan.
Op dinsdag 3 december 2002 08:34 schreef Perfect het volgende:[..]
Hij was ssj gegaan toen hij tegen Chi-Chi vocht
quote:Vegeta is helaas nooit sterker geworden dan gokou! Gokou werd ascendent SSJ 4
Op zaterdag 30 november 2002 21:04 schreef G1Ace het volgende:[..]
Gohan zijn ass wordt toch wel gekicked door Vegeta in baby saga
als ik me toch goed heriner, moet bij een fusie de te fuseren personen ongeveer zelfde kracht en figuur hebben
Anders was Gogetta niet mogelijk
GT gaat ook door
Toch weer wel, ook al is het indirect. Wie kwam nou met de plan van de Genki Dama, en wie kwam nou met strategie achter het maken van de Genki Dama?
En dan toen het niet helemaal werkte, wie kwam nou met idee hoe het toch zou werken?
Vegeta natuurlijk
quote:Ik wil ook niet vervelend zijn, maar vegeta is de 2 na sterkste van het hele stel, gotenks is een fusion, dus kan je dat niet in vergelijking nemen, dan zal je net zogoed ook vegeta en goku ( vegeto ) kunnen nemen, en vegeta is nu al sterker dan gohan!!!! dat was ie al in de babedi saga, keek maar naar het gevecht met de demon king, gohan kreeg gewoon enorm klop.
Op woensdag 27 november 2002 22:58 schreef Dethroned het volgende:[..]
No offence hoor, maar Goku en Gohan kicken Vegeta's aars. Gohan is eigenlijk sterker dan Gotenks. En Gotenks is sterker dan Vegeta. Dus ....
Maar wat ik wel jammer vind is dat ze doen alsof die zoveel verschil maakt
maar om alles wat duidelijker te maken, hier een lijst
Buu Saga
Piccolo: 180.000.000
Super Saiyan Gohan: 275.000.000
Super Saiyan Vegeta: 340.000.000
Super Saiyan Goku: 360.000.000
Chibi Trunks: 35.000.000
Goten: 30.000.000
Super Saiyan Chibi Trunks: 95.000.000
Super Saiyan Goten: 90.000.000
Android 18: 60.000.000
Kaioshin: 250.000.000
Kibit: 225.000.000
Yamoo: 10.000.000
Supopovitch: 10.000.000
Dabura: 275.000.000
Fat Buu: 380.000.000
Majin Vegeta: 360.000.000
Super Saiyan 3 Goku: 450.000.000
Majin Buu: 390.000.000
Gotenks: 250.000.000
Super Saiyan Gotenks: 300.000.000
Super Saiyan 3 Gotenks: 410.000.000
Majin Buu (bij SSJ3 Gotenks & Piccolo):500.000.000
Gohan's Zet sword: 360.000.000
Mystic Gohan: 450.000.000
Majin Buu (bij Trunks, Goten & Piccolo):
400.000.000
Majin Buu (bij Piccolo, Trunks, Goten & Gohan): 550.000.000
Vegetto: 600.000.000
Kid Buu: 500.000.000
Goku's Ultimate Spirit Bomb: 550.000.000
[Dit bericht is gewijzigd door W2 op 04-12-2002 10:12]
quote:Een lijst met schattingen.. das handig bewijs
Op woensdag 4 december 2002 09:37 schreef W2 het volgende:
<knip>
[..]
quote:PSIES!
Op woensdag 4 december 2002 13:55 schreef DMaarten het volgende:[..]
Een lijst met schattingen.. das handig bewijs
Na de Frieza-Saga zijn er door de makers van DBZ (de strip bedoel ik dus) nooit meer powerlevels genoemd, en in de tekenfilm is dat zo gelaten. Officieel zijn er geen cijfers bekend, niet van Z en al helemaal niet van GT. Er gaan gewoon veel lijsten rond van geobsedeerde fans die graag hun tijd verdoen met zoiets.
Dit hebben de makers gedaan omdat het naar hun zeggen de vrijheid die ze hebben bij het verzinnen van de serie in de weg staat
Goku en Vegeta waren als SSJ2 even sterk, alleen Goku kon toen SSJ3 gaan
ongeacht of het nou wel of niet echt SSJ4 was (goku was ook geholpen om SSJ4 te worden) zijn ze elkaars gelijken.
quote:Das niet zow , in de japanse versie van de babidi saga ,meet babidi toch echt 8.000.000 van een bepaalde waarde als goku dat darkness gastje verslaat door SSJ2 te worden
Op woensdag 4 december 2002 14:43 schreef -username- het volgende:[..]
PSIES!
Na de Frieza-Saga zijn er door de makers van DBZ (de strip bedoel ik dus) nooit meer powerlevels genoemd, en in de tekenfilm is dat zo gelaten. Officieel zijn er geen cijfers bekend, niet van Z en al helemaal niet van GT. Er gaan gewoon veel lijsten rond van geobsedeerde fans die graag hun tijd verdoen met zoiets.
Dit hebben de makers gedaan omdat het naar hun zeggen de vrijheid die ze hebben bij het verzinnen van de serie in de weg staat
quote:*woorden inslikt*
Op woensdag 4 december 2002 21:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
Das niet zow , in de japanse versie van de babidi saga ,meet babidi toch echt 8.000.000 van een bepaalde waarde als goku dat darkness gastje verslaat door SSJ2 te worden
En weet je ook of het ook in de strips zo is? of alleen in de tekenfilm?
Wat niet in de strip staat = bijverzonnen = filler = niet origineel ga ik namelijk van uit
db saga vinnik trouwens veel leuker dan dbz/gt
quote:LOL, nee, de strips lees ik wel vertaald, mn japans is maar zo zo.....
Op donderdag 5 december 2002 00:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
lees jij japanse strips dan ? , japans vertalen betekend automatisch dat er heel veel info verloren gaat aangezien een teken vetaald zow 2 zinnen aan info op kan leveren (en dat past in het engels/nederlands niet in een ballonnetje)db saga vinnik trouwens veel leuker dan dbz/gt
quote:en wat is dit dan?
[knip]
- Er is geen "ver in de toekomst" wat betrefd Z nog 10 eps en tis gebeurd met de pret
onderaan pagina.
ditmoet dus nog komen dacht ik zo.
is van een Gohan vs buu battle in de nacht bij dat stadje waar ook zijn opa en oma leven. ouders van bulma dan.
[Dit bericht is gewijzigd door speedfreakssj op 05-12-2002 00:43]
quote:In de amerikaanse versie ook, 3000 'killies' als ik het me goed herrinner
Op woensdag 4 december 2002 21:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
Das niet zow , in de japanse versie van de babidi saga ,meet babidi toch echt 8.000.000 van een bepaalde waarde als goku dat darkness gastje verslaat door SSJ2 te worden
quote:eh, werd er ook gemekkerd dat DB GT volgende week te zien zou zijn op Yorin ??
Op donderdag 5 december 2002 11:49 schreef G1Ace het volgende:
nee
het eindigt met Ubuu die op de rug van Goku wegvliegt
En dan komt een announcement, dat GT volgende week begint
VD, ik kan niks meer vinden na 262 vertaald
Wilde net een topic openen hierover. Ik gisteren nog meelen naar een vriend dat Kid Buu Saga zou komen vanaf donderdag....
GODVER K***ER Yorin
Bah en dan ook nog van de Frieza Saga. Als ze helemaal opnieuw beginnen ga ik echt een hele grote klachtenbrief
schrijven.
Heeft iemand een idee waarom en wanneer de nieuwe saga word uitgezonden. Zal wel in januari zijn ...
Weet iemand dit?? Ik vind het namelijk een supertoffe serie, maar heb helaas geen tijd om het te volgen... en alle delen apart downloaden schiet ook nie op, want sommige zijn nergens meer te vinden, of slechte kwaliteit e.d.
quote:http://www.rtl.nl/service/publieksvoorlichting/mailformulier.xml
Op donderdag 5 december 2002 17:01 schreef Dethroned het volgende:Bah en dan ook nog van de Frieza Saga. Als ze helemaal opnieuw beginnen ga ik echt een hele grote klachtenbrief
schrijven.
quote:Ik volg het wel, en had wel over dat stemmen gehoord, maar het is mijn gewoonte om in de reclames andere dingen te doen (zappen, fokken! oid) omdat ik al genoeg reclame zie en ik besteedde er dan ook weinig aandacht aan. Maar goed, Frieza hoef ik niet opnieuw te zien, ik hoor 't wel weer als er wel nieuwe afleveringen komen.
Op donderdag 5 december 2002 17:20 schreef Wanco het volgende:
Jullie volgen het dan ook niet. Er kon gestemd worden op de favo-saga. Dat zag je in alle reclameblokken. Dat is dus blijkbaar Frieza geworden. Waarschijnlijk is de Kid Buu saga pas in januari/februari op de buis.
quote:Das dus echt bullshit dat het Frieza saga is geworden. Die is al 1x uitgezonden en 1x herhaald, die hoeven mensen echt niet weer te zien. En dan beginnen ze niet eens bij het begin maar met Piccolo's Return, nou dat is al halverwege ....
Op donderdag 5 december 2002 17:20 schreef Wanco het volgende:
Jullie volgen het dan ook niet. Er kon gestemd worden op de favo-saga. Dat zag je in alle reclameblokken. Dat is dus blijkbaar Frieza geworden. Waarschijnlijk is de Kid Buu saga pas in januari/februari op de buis.
Reeds volg ik de afleveringen van Dragonball Z. In deze serie zit een verhaal/tijdlijn. Ik volg het en wil dus ook weten wat volgt. Als men nou herhalingen gaan uitzenden die al 2x op jullie kanaal herhaald zijn, is het niet echt normaal meer te noemen !
Ik wil gewoon dat de verhaallijn word gevolgd en niet telkens terug naar een eerder uitgezonden episode. Je gaat toch ook niet opeens Onderweg naar Morgen van 2 jaar teruguitzenden. Vooral n iet nadat je hebt aangekondigt met een nieuw stuk van het verhaal te gaan uitzenden. Waarom is dit, wanneer gaan jullie inzien dat men gefrustreerd raakt van dit soort zaken? Wanneer gaan jullie de nieuwe afleveringen uitzenden?
Net als wat BBC met the X-files doet, doen jullie met Dragonball Z. Je kondigt een nieuwe aflevering aan en vervolgens zend je de oude uit.... Ik hoop dat het gewoon gaat om een vergissing en mocht het zo zijn dat jullie dit WEL van plan waren, gelieve de datum aan te geven wanneer je de nieuwe gaan uitzenden.
Alvast bedankt en ik hoop snel van u te horen.
Ik krijg het alleen niet gemaild..... snap niet waarom ?
is toch netjes zo...
quote:Weet je zeker dat het alleen om de maand december gaat .... ?
Op donderdag 5 december 2002 18:23 schreef The_Wanderer het volgende:
Er was een tijd geleden een poll gehouden, je kon stemmen voor de frieza, cell of buu saga en de winnende die zouden ze dan de gehele maand december uitzenden. Wat er daarna gebeurt?
M.A.W. Je kunt niet uitzenden wat je niet hebt
o ja, en ik had verwacht dat ze frieza zouden uitzenden
cell suxx, buu saga wordt pas leuk met de fusion saga, en die gaan ze toch niet opnieuw uitzenden
quote:klote zooi zeg, nou ja dan is de frieza saga inderdaad het beste met goku die ssj word
Op donderdag 5 december 2002 22:07 schreef G1Ace het volgende:
voor iedereen die hier reageert wegens frieza saga dat vandaag begon:
Kid buu saga, de volgende stap, is in november J.L. gedubbed en gereleased. Dit, tot grote spijt van ons, de actieve DBZ downloaders. Kid Buu regresion dvd is net uit. Zelfs in de VS hebben ze deze afleveringen niet uitgezonden. Tot dat deze afleveringen zijn uitgezonden zullen ze niet naar Nederland worden gestuurdM.A.W. Je kunt niet uitzenden wat je niet hebt
o ja, en ik had verwacht dat ze frieza zouden uitzenden
cell suxx, buu saga wordt pas leuk met de fusion saga, en die gaan ze toch niet opnieuw uitzenden
Zijn er hier trouwens mensen die dragonballz budokai voor de Playstation2 al hebben gekocht?
Goedemorgen,
Voorlopig zenden we alleen herhalingen uit.
Of en wanneer de nieuwe delen komen is nog niet bekend.
Veel kijkplezier bij RTL / Yorin!
Met vriendelijke groet,
HMG-publieksvoorlichting
Kortom, ze weten het zelf nog niet!
quote:Downloaden van engelse eps kan ook maar t/m 266, de rest is nog niet uit
Op vrijdag 6 december 2002 13:07 schreef Mogiin het volgende:
Downloaden dan maarVerdomme man , het werd net spannend
Dus gewoon afwachten......
Zal nog wel ff duren, ik denk minstens 2 maand voordat alles uit is
quote:idd
Op vrijdag 6 december 2002 13:07 schreef Mogiin het volgende:
Downloaden dan maarVerdomme man , het werd net spannend
quote:En dan beginnen ze niet eens met de namek saga maar zitten alin de frieza saga dus het complete verhaal op namek loop je mis
Op vrijdag 6 december 2002 21:03 schreef aakab het volgende:
ik word echt schijt ziek van die herhalingen....belachelijk gewoon..en opeens onverwacht
je ghaat er helemaal voor zitten en opeens uhh oude dbz
hmm huh huh kan niet ze hebben zeker verkeerde band erin gestopt...effe blijven wachten tot de foutmelding van yorin
hmm 2 dagen later weer het zelfde...
hmmm
quote:Tof! Van de drie waar je uit kon kiezen kende ik die nog niet. Dit is jullie straf voor alle spoilers die er onaangekondigd geplaatst werden!
Op donderdag 5 december 2002 17:01 schreef Dethroned het volgende:[..]
Bah en dan ook nog van de Frieza Saga. Als ze helemaal opnieuw beginnen ga ik echt een hele grote klachtenbrief
schrijven.
quote:Waar Frieza precies vandaag komt is volgens mij niet echt duidelijk gemaakt in het voorgaande verhaal.
Op zondag 8 december 2002 18:27 schreef Kipman het volgende:
Die Frieza saga kende ik dus nog niet. Maar kan iemand mij misschien vertellen wat er vooraf is gegaan, want ik wordt midden in het verhaal gegooid. Waar komt bv die Frieza vandaan?
Tune ik vanochtend weer in voor (wat mij toch op een climax uit leek te lopen) dbz aflevering.. zie ik Krillin. Dus ik denk:"WTF doet Krillin hier."
Zie ik Frieza... en toen wist ik het .. net als bij The Cell games.. ook van de Buu saga geen climax gezien. Ik wordt er zo moe van
quote:Vegeta zijn superieur was dus Frieza
Op zondag 8 december 2002 18:27 schreef Kipman het volgende:
Die Frieza saga kende ik dus nog niet. Maar kan iemand mij misschien vertellen wat er vooraf is gegaan, want ik wordt midden in het verhaal gegooid. Waar komt bv die Frieza vandaan?
quote:Waar heb jij deze afleveringen dan gezien ???
Op dinsdag 10 december 2002 15:23 schreef G1Ace het volgende:
aflevering 261-266 gezien
Ik dacht dat Vegitto beste gedeelte was van DBZ
ik had het verkeerd
(Divx ?? )
quote:*ook baalt*
Op zondag 8 december 2002 18:37 schreef Cheiron het volgende:
Verdomd!Tune ik vanochtend weer in voor (wat mij toch op een climax uit leek te lopen) dbz aflevering.. zie ik Krillin. Dus ik denk:"WTF doet Krillin hier."
Zie ik Frieza... en toen wist ik het .. net als bij The Cell games.. ook van de Buu saga geen climax gezien. Ik wordt er zo moe van
quote:een vriend van me had ze gekregen via zijn broer en weer via diens vriend
Op dinsdag 10 december 2002 16:36 schreef Sietze het volgende:[..]
Waar heb jij deze afleveringen dan gezien ???
(Divx ??
)
quote:dus .... ok maar goed, heb ze gedeeltelijk gezien in rm, maar is gare kwaliteit. We got power ken ik zo denk ik niet, het enige wat in mijn hoofd zit is dat gare Dragonball GT liedje
Op dinsdag 10 december 2002 23:56 schreef G1Ace het volgende:[..]
een vriend van me had ze gekregen via zijn broer en weer via diens vriend
vind het jammer dat ze geen "We got power" spelen als intro
35 meg files, rm
niet te downen via kazaa dus
quote:t/m 266, niet t/m 276...
Op woensdag 11 december 2002 21:26 schreef WESZ2W het volgende:
Mensen als jullie echt niet kunnen w8 op de kid buu saga die overgens enorm tof is !!!! gan dan ff langs www.songoku.nl / www.dbz-media.com want daar zijn ze in .rm voormaat en enorm goede kwaliteit ( voor rm dan ).
Dus dan heb je nog steeds een probleem, alleen een probleem van 6 eps minder.....
quote:Klopt, download gewoon ff netpumper en het schiet wel op, kan me er wel wat bij voorstellen, want zo zorg je ervoro dat niemand je media jat, maar heeft iemand al de eps na 266 gezien ?
Op woensdag 11 december 2002 23:42 schreef G1Ace het volgende:
dat anti leech.com gedoe is wel verschrikkelijk vind ik
quote:Volgorde klopt niet!
Op zondag 8 december 2002 23:18 schreef G1Ace het volgende:[..]
Vegeta zijn superieur was dus Frieza
Frieza komt erachter wanneer Vegeta op aarde is dat de namek balls bestaan, en gaat achter ze aan
Vegeta volgt
Gohan en Bulma en Krillin volgen
ze komen Frieza tegen
roepen Goku op
Goku komt
slaat iedereen tot moes
Captain Ginyu verandert lichamen met Goku
Vegeta slaat Ginyu-Goku tot moes
Goku-Ginyu weet veer lichamen te veranderen met Ginyu-Goku, dus Goku is terug, maar zwaar verwond
En Ginyu wisselt lichamen door Goku met een kikker
Vegeta zet Goku in een speciale tank voor recharge, want Vegeta weet dat gevecht tegen frieza zo gaat beginnen
Ook roepen ze niet goku op, goku gaat zelf met een ruimteschip dat door bulma's vader gebouwd is naar namek
later roepen ze picollo terug met behulp van de dragonballs.
Kan iemand mij vertellen uit welke film/ aflvering dit plaatje is.
quote:Volgens mij ligt het aan jou ik zie het plaatje gewoon!!!!
Op donderdag 12 december 2002 22:37 schreef -username- het volgende:
als ik het plaatje zou kunnen zien misschien....
thnx
quote:toch weer wel
Op donderdag 12 december 2002 14:24 schreef erikh het volgende:[..]
Volgorde klopt niet!
Ook roepen ze niet goku op, goku gaat zelf met een ruimteschip dat door bulma's vader gebouwd is naar namek
later roepen ze picollo terug met behulp van de dragonballs.
quote:Vlak voordat hij doodgaat in de frieza saga huilt hij terwijl hij tegen goku praat.
Op donderdag 12 december 2002 22:33 schreef WESZ2W het volgende:
Vegeta die huilt hier................i'm going nuts *)7Kan iemand mij vertellen uit welke film/ aflvering dit plaatje is.
quote:op die manier bedoel jij het?
Op donderdag 12 december 2002 23:54 schreef G1Ace het volgende:[..]
toch weer wel
nadat krillin en bulma en gohan zijn geland, en ze de eerste "goons" tegenkomen, belt bulma haar pa op, en sturen die goku in de spaceship naar namek, om te helpen
Zoals jij het schreef dacht ik dat je met behulp van de dragonballs oproepen bedoelde
quote:nee
Op vrijdag 13 december 2002 13:12 schreef erikh het volgende:[..]
op die manier bedoel jij het?
Zoals jij het schreef dacht ik dat je met behulp van de dragonballs oproepen bedoelde
quote:weet ik maar ik dacht dat jij het oproepen van goku anders bedoelde
Op vrijdag 13 december 2002 18:43 schreef G1Ace het volgende:[..]
nee
ze gaan juist naar namek om picollo tot leven te brengen en zo de dragonballs van de aarde weer te herstellen die door zijn dood weg waren gevallen
quote:Wacht maar tot goku weer genezen is.
Ik vind die Frieza saga tot nu toe erg saai.
quote:Daar wacht ik ook op! Tot nu toe als ie in beeld is is het enige wat ie kan zeggen "Wow, what an incredible power I sence!"
Op vrijdag 13 december 2002 20:10 schreef erikh het volgende:
Wacht maar tot goku weer genezen is.
quote:woensdag
Op vrijdag 13 december 2002 21:10 schreef Kipman het volgende:[..]
Daar wacht ik ook op! Tot nu toe als ie in beeld is is het enige wat ie kan zeggen "Wow, what an incredible power I sence!"
[edit] lol ik moet er zelf ook van geeuwen van die smillie [/edit]
quote:die wensen ze terug met die dragonballs
Op dinsdag 17 december 2002 17:49 schreef Kipman het volgende:
Dendee en Vegeta zijn nu dood. Toch zijn ze springlevend tijdens de Majin Buu saga. Hoe kan dat
quote:Majin Buu toch niet
Op dinsdag 17 december 2002 20:23 schreef G1Ace het volgende:
het begint
het gevecht waaruit Cell en uiteindelijk Majin Buu uit voortvloeien
Dit voor de downloaders...
Pin me er niet op vast, ik had zoiets gelezen op de DC chat...
quote:Thnx dat wou ik ff weten......btw in welke channel op dc zit je ?
Op dinsdag 17 december 2002 22:14 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb vernomen dat episodes (dvdrips divx) 267 t/m (geloof ik 276) op 27december gereleased worden.
Anime hub, Dragonball Legacy en Dragonball elite hebben het meeste DBZ stuff...
Bij welke hubs zit jij?
Weet iemand hoe lang een ban duurt?
quote:Kan je gewoon niet je nick veranderen en ervoor zorgen dat dat je een ander IP-adres krijgt (alleen bij een dyn. IP). Of werkt DC(++) niet zo?
Op woensdag 18 december 2002 10:46 schreef Vamos het volgende:
Ik ben gebanned op het DBZ legacy hub (had geloof ik wat porno geshared en was afk, dus automatisch reconnecten elke keer... toen hebben ze me gebanned). Graag zou ik weer terugkomen...Weet iemand hoe lang een ban duurt?
En natuurlijk ervoor zorgen dat je geen pr0n en/of andere policy overschrijdende materialen (zoals temp files, installed progs, Wav files van 200MB, Vob files enz.) meer shared anders heb je zo weer een ban aan je broek...
quote:Heb een vast IP (Cistron he?). Normaal pas ik mijn share aan, maar een mens maakt fouten
Op woensdag 18 december 2002 12:41 schreef MaxiTitan het volgende:[..]
Kan je gewoon niet je nick veranderen en ervoor zorgen dat dat je een ander IP-adres krijgt (alleen bij een dyn. IP). Of werkt DC(++) niet zo?
En natuurlijk ervoor zorgen dat je geen pr0n en/of andere policy overschrijdende materialen (zoals temp files, installed progs, Wav files van 200MB, Vob files enz.) meer shared anders heb je zo weer een ban aan je broek...
quote:doordat goku doodging enzo en vegeta opgekropte woede had enzo
Op dinsdag 17 december 2002 20:51 schreef Kipman het volgende:[..]
Majin Buu toch niet
quote:Dit is geweldig nieuws
Op dinsdag 17 december 2002 22:14 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb vernomen dat episodes (dvdrips divx) 267 t/m (geloof ik 276) op 27december gereleased worden.
quote:Ik denk het niet,
Op woensdag 18 december 2002 17:30 schreef Kipman het volgende:
Ik hoop maar dat Goku kan winnen van Frieza.
spannend he
quote:het duurt wel gigantisch lang! En die planeet ontploft ook maar niet, terwijl dat toch allang had moeten gebeuren
Op donderdag 19 december 2002 18:18 schreef erikh het volgende:[..]
Ik denk het niet,
spannend he
quote:wAAR DAN WEL?
Op woensdag 8 januari 2003 23:21 schreef G1Ace het volgende:
zeker niet op kazaa weer
in .avi of .rm
.avi (95mb) = http://www.anti-leech.com/antilink.php?id=dbmedia&file=dbz267
.rm (30mb, niet zeker of ie up is) = http://www.anti-leech.com/antilink.php?id=dbmedia&file=dbz267rm
ohwja beide zijn in het engels~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
truste
quote:Ik snap het niet, geen van deze links werken man
Op woensdag 8 januari 2003 23:34 schreef MR_White het volgende:
Op www.dbz-media.comin .avi of .rm
.avi (95mb) = http://www.anti-leech.com/antilink.php?id=dbmedia&file=dbz267
.rm (30mb, niet zeker of ie up is) = http://www.anti-leech.com/antilink.php?id=dbmedia&file=dbz267rm
ohwja beide zijn in het engels~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
truste
kutzooi
O WACHT, IK SNAP EM
[Dit bericht is gewijzigd door dubbel0zeven op 11-01-2003 11:18]
271.Spirit Bomb Triumphant
Het einde van KID BUU
Op deze sites te vinden!!!
Aflevering 270
http://www2.katsura-network.net/dbzeps/dbz270.zip
Aflervering 271
is te vinden op
www.dbz-media.com
www.Kamehameha.nl
Mocht ie zeggen "error file not available" blijf dan ff een paar keer op
DOWNLOAD file klikken, en het komt goed
quote:hij wordt terug gewenst als goed kind, en die is dan vet sterk
Op zondag 12 januari 2003 15:12 schreef Kipman het volgende:
Dus Buu gaat dood
UBUU:
edit: hoe post ik een pic
edit 2 doet het
[Dit bericht is gewijzigd door HansvanOchten op 13-01-2003 14:13]
Dat ze de kidbuu saga nog niet mogen uitzenden oke.
Maar kap met die herhalingen. Zend dan Dragonball uit.
50 You scream out KAME HAME HA at akward times.
49 You make your own Capsule Corp. T-shirt.
48 You wrap a towl around your head and paint yourself green and try to act like Piccolo.
47 You walk around randomly posing like the Ginyu Force.
46 When Kami died, you ran around the streets screaming "APOCALYPSE NOW!!! APOCALYPSE NOW!!!"
45 You put a sign on your door that saying "The HyberBolic Time Chamber" hoping you get a year to do a book report that in due tomorrow
44 Since your dad firmly insists there are NO dragons in the world, you settle for a lizard and name it Icarus.
43 You once tried so hard to turn Super Saiyan, the blood rushed to your head and you started hallucinating and you thought you were seeing your own ki(then you pass out)
42 Then you get two more lizards and name them Kami and Piccolo, hoping to see them fuse.
41 You pretend that your "lights out" game is a dragon radar, and you walk around the world, getting to where you consider the lights to be, and searching for dragonballs around there.
40 While eating, you shape mashed potatoes into a picture of bulma.
39 You try to convince someone to do the fusion dance with you
38 Frustrated that no one will do the fuse dance, you try to fuse with inanimate objects (e.g. couch, lamp, tree)
37 You cut your arm off, and try and show your friends that you are from the planet Namek, and try to regenerate it, with "try" being the keyword.
36 You have more merchandise than Funimation's online store.
35 Whenever you can't blast your friends with a Kame Hame Ha, you secretly pull a lighter out of your pocket, tuck it up your sleeve, then flick it so sparks fly off, seemingly out of your hand, as you claim that you are all out of energy.
34 You grow your hair, die it blonde, and increase your muscle mass, then start claiming that you are the legendary super saiyan.
33 You've done half the stuff on this list.
32 You have a terrible hatred towards robots, as you get out your trusty sword, and chop them in half whenever you see them, vowing to gain vengeance on them for what they did to everybody.
31 You tie a yo-yo to your wrist, then pretend to blast someone with it, instead hitting them on the head and rendering them unconscious.
30 You train in places with increased gravity....or at least you write the number "50"', put it on your bedroom door, and start doing press ups, hoping to get stronger for the fight against Frieza.
29 You find it strange when people's lips move WITH the words.
28 You often point your finger at things hoping they'll blow up.
27 You dream about you and Goku having the ultimate fight.
26 You make a dragonball z website called, "The Saiyan Resurrection".
25 You tell the teacher that the priciple's power level is lower than yours after he/she sends you to their office.
24 You draw an M on your forehead.
23 In the middle of a fight you tell the other person that you're going to send them to the next dimension.
22 You let someone beat you up so you can become stronger.
21 You tell old fat guys to put their hand on your head to unleash your hidden power
20 You try the fusion with your mirror reflection
19 You start talking in Japanese, and begin to swear, calling everyone bastards, then chopping them in half with blood flying everywhere. You then turn back to American/English, and start to politely shake hands, and secretly cut everyone in half, without anyone seeing. (This joke is related to American Censorship if you didn't know already).
18 You and a friend do the fusion dance in front of a bully, telling him that you will both fuse into one and becoming far stronger than even him, expecting the bully to be intimidated.
17 You shave your head, draw 6 spots on your forehead, cut off your nose, call your best friend Goku, use the word 'bro' a lot, and make your friends call you "Krillen the great".
16 You jump off the top of your house, and yell 'Nimbus' as you fall head first, expecting a floating cloud to come pick you up.
15 When dealing with bullies, you say that you are Babidi, and attempt to draw an )V( on your opponent, only to get your ass kicked trying.
14 You talk about DBZ so much, the people at your lunch table have threatened you with death if you mention it again.
13 You go to Santa Claus, you sit yourself on his lap and wished you had a ki level that matched Goku's.
12 In hopes of making your kid sister disappear, you take 7 marbles and paste those glow-in-the-dark stars that your mother bought for that astronomy project on them.
11 When your homemade dragonballs fail to produce a dragon, you turn to those Legos your brother gave you and build a spaceship to take you to Namek to use theirs.
10 OK, so the ship AND the dragonballs don't work. What's left? A time machine! You always DID wonder what your dead grandfather was like...
9 You light yourself on fire and yell out, KAIO KEN TIMES TEN!!!
8 You start throwing your moms best china plates at people, yelling "Destructo disc!" at the top of your voice.
7 You make a scouter out of a bit of cardboard, and pretend to take everyone's power levels with it, sweating as you (pretend to) take one which is even higher than yours.
6 The last time you got in a fight, the last words you remember saying were "Destructo Disk" before you were K.O.ed
5 You try to escape from a tight situation by putting your hands to your eyes, shouting 'Solar flare', then flashing an incredibly bright flashlight in their face.
4 You laugh at your friends, and tell them that you know the secret to instantanious movement. When they throw a brick at your head, you try to disappear (Needless to say that you would fail, and have a severe bump on your head for a while)
3 You stand inside a circle of raging fire, then start yelling, claiming that the fire is an aura of pure energy from your strength....until you run out, rolling around the floor as you try to put the fire, that has spread upon you, out.
2 You pick up a CD, wrap it in a towel, and tie a string to it, then throw it at someone, bringing it back if they dodge it, for another attack, yelling 'Die Super Saiyan!!! You can never beat the Great Frieza!"
1 You sit on the toilet when you have constipation, pretending to power up like Goku would, letting out cries as you do so.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |